Ὁ ἕνας συμπληρώνει τὸν ἄλλον στὸ τρίο-Μοῦντζες!

Τί εἶναι ἐτοῦτοι;
Γιατί ἀκόμη τούς ἀκοῦμε;
Τί στό καλό;
Ὁ ἕνας συμπληρώνει τόν ἄλλον;

Συνέχεια

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ βίντεο γιά τήν πτώχευσι (πού…άποφύγαμε…)

  Δέν ἔχουν οὔτε ἱερό οὔτε ὄσιο τά παπαγαλάκια τῆς παραπληροφορήσεως. Δεῖτε μέχρι ποίου σημείου φτάνει ἡ πραπαγάνδα τους καί τά ξαναλέμε: Συνέχεια

Προπαγάνδα πρὸς τοὺς Ἕλληνες τοῦ ἐξωτερικοῦ.

Τοποθέτησις:

Τα περί Τετάρτου Ράιχ και Γερμανικής Μπότας δεν αρμόζουν στην Κουλτούρα και τον Πολιτισμό μας. Γιατί πάνω από όλα υποβιβάζουν εκείνον που τα εκστομίζει περισσότερο από εκείνον που τα εισπράττει.
Εμείς θα θέλαμε να δούμε τη Γερμάνια από μια άλλη σκοπιά, σαν μια ιστορική παρουσία και οντότητα. Ήταν η τελευταία από τις μεγάλες σύγχρονες ευρωπαϊκές χώρες που άργησε να ενωθεί και να εκφράσει ενιαίο πολιτικό λόγο και βούληση. Μετά την Ένωση της με βιαστικές κινήσεις και κάποια ανασφάλεια απέναντι στους Άγγλο-Γάλλους, ζήτησε μια θέση στον Ήλιο αλλά στην βιασύνη της έχασε την ευκαιρία να ωριμάσει σαν κράτος. Αντ΄ αυτού και χάριν ευκολίας, υιοθέτησε μια απολυταρχική πολιτική προσωπικότητα που σχετιζόταν με την Πρωσική ιθύνουσα τάξη, τον ενορχηστρωτή της Μείζονος Γερμανίας. Συνέχεια

Ἕνα μέγιστον ψέμμα γιὰ τὰ περὶ χάους καὶ καταστροφῆς!

Έλληνες και Ελληνίδες Βουλευτές,

Η παραπληροφόρηση οργιάζει με στόχο την κάμψη του ηθικού.

Είναι μέγιστο ψέμα τα περί χάους και καταστροφής.

Ακόμη και το σενάριο της δραχμής, ως οικονομολόγος και ως έχων συμμετάσχει σε πολλές συζητήσεις για το θέμα, σας πληροφορώ ότι σε όλα το συμπέρασμα ήταν το εξής:  Συνέχεια

Τί λέγαμε γιά τόν ΔΟΛ;

 Πρ μερικν μηνν δημοσιεύσαμε να ρθρον γι τν ποδόμησι τν τροφν π τος φούρνους μικροκυμάτων. 
Βέβαια, ατ τ θέμα δν συμφέρει τος κατασκευαστς τν φούρνων κα φυσικ δν συμφέρει ατος πο χρημαοτοδοτονται π τος κατασκευαστς τν φούρνων, καθς φυσικ κα κάθε τομάρι πο κερδοσκοπεπ τν μείωσι το πληθυσμοπ τς Γς. 
πίσης, γι λόγους ποδυνατ ν κατανοήσω, πιστεύουν μλλον ο διαφημιστς τν «δολοφονικν ατν ργαλείων» πς οδιοι ξαιρονται π τν περχομένη γενοκτονία…
Δν ξέρω πο τ βασίζουν κάτι τέτοιο… 
Πάντως, επαμε, τν προδότη οδες τν θέλει...
Γιατί δέν βάζουν τήν νύπαρκτον λογική τους νά ργασθ κάπως, πρό κειμένου νά ντιληφθον πώς πρτοι ατοί θά πληρώσουν;

Συνέχεια

Ὁ «πυλών» τοῦ συστήματος ΔΟΛ!!!



Εναι παράδεκτα προκλητικοί βρ παιδιά κε στν ΔΟΛ… (Ξέρετε, βμα, νέα, in.gr….. Συντεχνίες… να πργμα σν ορ το κάθε κρατοντος… διες μορες μδίους χρηματοδότες κα δια ποτελέσματα…)
Δν παίζονται μ τίποτα…
χουν ναρτήσει «ρευνα-ψηφοφορία» στν σελίδα τους μ τίτλο:

Συνέχεια