Τί εἶναι ἐτοῦτοι;
Γιατί ἀκόμη τούς ἀκοῦμε;
Τί στό καλό;
Ὁ ἕνας συμπληρώνει τόν ἄλλον;
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: προπαγάνδα
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ βίντεο γιά τήν πτώχευσι (πού…άποφύγαμε…)
Δέν ἔχουν οὔτε ἱερό οὔτε ὄσιο τά παπαγαλάκια τῆς παραπληροφορήσεως. Δεῖτε μέχρι ποίου σημείου φτάνει ἡ πραπαγάνδα τους καί τά ξαναλέμε: Συνέχεια
Προπαγάνδα πρὸς τοὺς Ἕλληνες τοῦ ἐξωτερικοῦ.
Τοποθέτησις:
Τα περί Τετάρτου Ράιχ και Γερμανικής Μπότας δεν αρμόζουν στην Κουλτούρα και τον Πολιτισμό μας. Γιατί πάνω από όλα υποβιβάζουν εκείνον που τα εκστομίζει περισσότερο από εκείνον που τα εισπράττει.
Εμείς θα θέλαμε να δούμε τη Γερμάνια από μια άλλη σκοπιά, σαν μια ιστορική παρουσία και οντότητα. Ήταν η τελευταία από τις μεγάλες σύγχρονες ευρωπαϊκές χώρες που άργησε να ενωθεί και να εκφράσει ενιαίο πολιτικό λόγο και βούληση. Μετά την Ένωση της με βιαστικές κινήσεις και κάποια ανασφάλεια απέναντι στους Άγγλο-Γάλλους, ζήτησε μια θέση στον Ήλιο αλλά στην βιασύνη της έχασε την ευκαιρία να ωριμάσει σαν κράτος. Αντ΄ αυτού και χάριν ευκολίας, υιοθέτησε μια απολυταρχική πολιτική προσωπικότητα που σχετιζόταν με την Πρωσική ιθύνουσα τάξη, τον ενορχηστρωτή της Μείζονος Γερμανίας. Συνέχεια
Ἕνα μέγιστον ψέμμα γιὰ τὰ περὶ χάους καὶ καταστροφῆς!
Έλληνες και Ελληνίδες Βουλευτές,
Η παραπληροφόρηση οργιάζει με στόχο την κάμψη του ηθικού.
Είναι μέγιστο ψέμα τα περί χάους και καταστροφής.
Ακόμη και το σενάριο της δραχμής, ως οικονομολόγος και ως έχων συμμετάσχει σε πολλές συζητήσεις για το θέμα, σας πληροφορώ ότι σε όλα το συμπέρασμα ήταν το εξής: Συνέχεια
Τί λέγαμε γιά τόν ΔΟΛ;
Πρὸ μερικῶν μηνῶν δημοσιεύσαμε ἕνα ἄρθρον γιὰ τὴν ἀποδόμησι τῶν τροφῶν ἀπὸ τοὺς φούρνους μικροκυμάτων.
Βέβαια, αὐτὸ τὸ θέμα δὲν συμφέρει τοὺς κατασκευαστὲς τῶν φούρνων καὶ φυσικὰ δὲν συμφέρει αὐτοὺς ποὺ χρημαοτοδοτοῦνται ἀπὸ τοὺς κατασκευαστὲς τῶν φούρνων, καθῶς φυσικὰ καὶ κάθε τομάρι ποὺ κερδοσκοπεῖἀπὸ τὴν μείωσι τοῦ πληθυσμοῦ ἐπὶ τῆς Γῆς.
Ἐπίσης, γιὰ λόγους ποὺ ἀδυνατῶ νὰ κατανοήσω, πιστεύουν μᾶλλον οἱ διαφημιστὲς τῶν «δολοφονικῶν αὐτῶν ἐργαλείων» πὼς οἱ ἴδιοι ἐξαιροῦνται ἀπὸ τὴν ἐπερχομένη γενοκτονία…
Δὲν ξέρω ποῦ τὸ βασίζουν κάτι τέτοιο…
Πάντως, εἴπαμε, τὸν προδότη οὐδεῖς τὸν θέλει...
Γιατί δέν βάζουν τήν ἀνύπαρκτον λογική τους νά ἐργασθῇ κάπως, πρό κειμένου νά ἀντιληφθοῦν πώς πρῶτοι αὐτοί θά πληρώσουν;
Ὁ «πυλών» τοῦ συστήματος ΔΟΛ!!!

Εἶναι ἀπαράδεκτα προκλητικοί βρὲ παιδιά ἐκεῖ στὸν ΔΟΛ… (Ξέρετε, βῆμα, νέα, in.gr….. Συντεχνίες… Ἕνα πρᾶγμα σὰν οὐρὰ τοῦ κάθε κρατοῦντος… Ἴδιες μοῦρες μὲ ἰδίους χρηματοδότες κα ὶἴδια ἀποτελέσματα…)
Δὲν παίζονται μὲ τίποτα…
Ἔχουν ἀναρτήσει «ἔρευνα-ψηφοφορία» στὴν σελίδα τους μὲ τίτλο:
Συνέχεια