Φορολογικό… ὁ Σαμαρᾶς ἔχει λόγο Τιμῆς…κι ἄλλα φαιδρά… @PrimeMinisterGR #Samaras

 

ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 2014 – ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ (αλλά δεν είναι νεα μέτρα…) Συνέχεια

Ἦταν πολὺ βιαστική, μὰ πάρα πολὺ βιαστικὴ ἡ κυβέρνησις τῶν μνημονίων.

Ἦταν πολὺ βιαστική, μὰ πάρα πολὺ βιαστικὴ ἡ κυβέρνησις τῶν μνημονίων.

Ἦταν πολὺ βιαστική. Μά, πάρα πολὺ βιαστικὴ ἡ κυβέρνησις τῶν μνημονίων κι ἔκανε λάθῃ, πολὺ σοβαρὰ κι ἀνεπανόρθωτα λάθη ποὺ θὰ τὰ πληρώσῃ μὲ ὑψηλὸ τόκο ἀπὸ τοῦδε μέχρι τίς ἐκλογές, καὶ ἀκόμη πολὺ παρὰ πέρα. Μαζὺ μὲ τὴν κυβέρνησι θὰ πληρώσει καὶ ἡ ἀριστερὰ ποὺ ἐχόρευσε μαζύ της, καὶ ποὺ διηύθυνε καὶ τὴν χορωδία τῶν ΜΜΕ. Διότι καθὼς βγαίνουν οἱ χρυσαυγίτες ἀπὸ τῆς φυλακῆς τὰ σίδερα χρισμένοι ὡς λεβέντες -μαζύ τους ἀπελευθερώνεται καὶ τὸ Τζίνι ἀνατροπῆς τῶν πάντων. Ἡ αὐτοκαταστροφικὴ βιασύνη τῆς κυβερνήσεως πιθανότατα ὀφείλετο στὴν πρόθεσι τοῦ Σαμαρᾶ νὰ γδάρῃ τὴν Χ.Α. καὶ νὰ τὴν προσφέρῃ σὰν χρυσόμαλλο δέρας-δῶρο στοὺς Ἑβραίους μὲ τὴν ἐπίσκεψί του στὴν Ἀμερική. Συνέχεια

«Μεζεδάκι» 320.000 εὐρώ «τσίμπησε» ἡ Ἀλεξία Μπακογιάννη ἀπό ἐράνους;;; Καλὰ νὰ πάθουμε!!!

Ἡ οἰκογένεια Μητσοτάκη ἔχει δώσῃ πολλὰ δείγματα στὸ παρελθὸν γιὰ τὸ πόσο στενοὺς δεσμοὺς διατηρεῖ μὲ τὸ κατεστημένο.
Ἀπὸ τὶς γνωστές της θέσεις γιὰ τὴν Μακεδονία, ἀπὸ τὶς ἀποφάσεις γιὰ τοὺς ἀεροψεκασμούς, ἀπὸ τὶς ἑταιρεῖες τοῦ Κούβελου μὲ τὴν ΚΟΣΚΟ, ἔως τὶς …διασώσεις μας, εἶναι δεδηλωμένη ἡ στάσις της. Κι ἀπολύτως ξεκάθαρη!!! Ὅπου χρῆμα καὶ ἡ οἰκογένεια Μητσοτάκη μέσα γιὰ …μεζεδάκια!!!
Ἄλλως τὲ εἶναι ἀποδεδειγμένο πὼς ὅλες αὐτὲς οἱ περιουσίες ποὺ ἔχουν μαζέψῃ, δὲν εἶναι ἀπὸ κληρονομιὲς ἀλλὰ ἀπὸ …ὀρθὴ διαχείρισι. Διαχείρισι φυσικὰ ποὺ ἐμεῖς ἀδυνατοῦμε νὰ κάνουμε, εἶτε διότι δὲν εἴμαστε διαπλεκόμενοι, εἶτε διότι δὲν ἔχουμε τὰ …κονέ, εἶτε ἀκόμη διότι δὲν βρεθήκαμε τὴν σωστὴ στιγμή, στὸ σωστὸ σημεῖο, μὲ τοὺς σωστοὺς ἀνθρώπους.
Ὅμως ἐπεὶ δὴ τὸ μῆλο κάτω ἀπὸ τὴν μηλιὰ θὰ πέσῃ εἶπε καὶ ἡ Ἀλεξία Μπακογιάννη, ὡς γόνος τῆς αὐτῆς οἰκογενείας, νὰ «τσιμπήσῃ» ἕνα μεζεδάκι!!!
Καὶ τὶ μεζεδάκι!!! Ἀπ’ εὐθείας ἀνάθεσις λέγεται αὐτό…
Συνέχεια

Τραμποῦκος κι ὁ Ἀντωνάκης;

Ἐγὼ γνώρισα μίαν ἄλλην εἰκονα τῶν μΠατΣοΚων καὶ τῶν Νεοδημοκρατῶν. Γνώρισα τὴν εἰκόνα τοῦ τραμπούκου, ὅπως ἀκριβῶς σήμερα γνωρίζουν ὅλοι γιὰ τραμπούκους τοὺς ἀναρχοκάτιτέτοιους καὶ τοὺς χρυσαυγίτες. Μόνον ποὺ τὰ ἔζησα ἀπὸ μέσα. Ἤ ὀρθότερα, ἀπὸ τὴν πλευρὰ τοῦ παρατηρητοῦ, τοῦ πολὺ κοντινοῦ παρατηρητοῦ. Συνέχεια

Μποροῦμε πράγματι νὰ ἤμαστε ἐνεργειακὰ ἀνεξάρτητοι.

Ἔχουμε ξανὰ ἀναφερθῇ ἀπὸ τὸ ἱστολόγιόν μας στὴν ἐνέργεια τῶν κυμάτων, κι ὄχι μόνον.
Τὸ ζήτημα ὅμως καθίσταται πλέον ἰδιαιτέρως σημαντικό, ἐφ΄ ὅσον ἀφ΄ ἑνὸς τὰ νησιά μας ἔχουν θέμα ἐνεργεικὸ κι ἀφ΄ ἑτέρου ὅταν ὅλα αὐτὰ σχετίζονται μὲ τὴν ὑπόστασι τῆς χώρας στὰ διεθνῆ δρώμενα. Συνέχεια

Σαμαρᾶς. Ἤ ζῇ σέ ἄλλον κόσμο ἤ μᾶς θεωρεῖ ἠλιθίους

του Γιώργου Δελαστίκ
Θρασύτατη ήταν από πλευράς πολιτικού περιεχομένου η ομιλία που εκφώνησε ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, στη Θεσσαλονίκη το περασμένο Σάββατο. «Ένα μικρό θαύμα αρχίζει να γίνεται στην Ελλάδα… Την επιτυχημένη στροφή της Ελλάδας κανείς δεν την αμφισβητεί πλέον» ισχυρίστηκε μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός, δίνοντας την εντύπωση ότι ή αυτός ζει σε έναν άλλον, φανταστικό κόσμο ή ότι θεωρεί τους Έλληνες παντελώς αδαείς και πολιτικά ηλίθιους!
Ο πληθυσμός της χώρας μας συνεχίζει να Συνέχεια