Μυστικά δεῖπνα κερδοσκόπων μέ μενοῦ τήν Ἑλλάδα

Ἔχουμε καί λέμε:

Συνέχεια

Πάλι καλοῦνται νά πληρώσουν οἱ ἀνεργοι καί οἱ ἐλ. ἐπαγγελματίες μέ μικρό ἤ μηδενικό εἰσόδημα

Δηλαδή, θά τά πληρώσουν – ἄν ἔχουν – οἱ μπαμπάδες, οἱ παποῦδες, οἱ συγγενεῖς καί φίλοι στήν καλλιτέρα τῶν περιπτώσεων ἀλλοιῶς; Θά μᾶς πιοῦν τό αἷμα!

Μινώταυρος

Τεκμήρια-φωτιά (και) για φορολογουμένους με μηδενικό εισόδημα

Τσουχτερούς φόρους, που μπορεί να ξεπεράσουν τα 800 η ακόμα και τα 1.000 ευρώ, θα κληθούν να πληρώσουν φέτος 3.300.000 φορολογούμενοι με μηδενικό εισόδημα ή με έσοδα που δεν ξεπερνούν το αφορολόγητο όριο των 5.000 ευρώ. Περίπου 1.380.000 άνεργοι και άλλοι 2.000.000 χαμηλόμισθοι, χαμηλοσυνταξιούχοι, μικρομεσαίοι επιτηδευματίες, ελεύθεροι επαγγελματίες και αγρότες με ετήσια εισοδήματα χαμηλότερα του αφορολόγητου ορίου των 5.000 ευρώ θα Συνέχεια

Κάτι περίεργο συμβαίνει στὴν …ἡγεσία τῆς δικομματικῆς Κυβερνήσεως.

Σύμφωνα με πρωινή πληροφορία 2-8-2013, σε συνάντηση μεγαλοεπιχειρηματιών ( και μέσω τηλεδιάσκεψης) στο city του Λονδίνου, συζητείτο η προοπτική υπογραφής παραχωρητηρίων, συμβολαίων και συμφωνιών δισεκατομμυρίων ευρώ με την Ελλάδα. Μεταξύ αυτών και Τούρκοι μεγαλοεπιχειρηματίες, οι οποίοι μάλιστα είχαν και την πλέον «φρέσκια» ενημέρωση, για προβλεπόμενες, (ενδοτικές) υπέρ τους αποφάσεις, της «Ελληνικής» Κυβέρνησης. Συνέχεια

Ὑπερήφανοι μόνον γιά τόν Ἀνετοκοῦμπο;

 

Ὄχι, δὲν εἶναι μόνον γιὰ αὐτὸν ὑπερήφανοι… Βασικῶς δὲν ἔχουν κάτι γιὰ τὸ ὁποῖον νὰ εἶναι ὑπερήφανοι…
Ὀρθότερα τοὺς κουράζουν αὐτὰ τὰ περὶ ὑπερηφανείας… Γιὰ τὴν ἀκρίβεια δὲν γνωρίζουν τὴν λέξι…
Ἤ ἀκόμη ὀρθότερα, τὸ παίζουν πὼς  εἶναι μόνον γιὰ αὐτὸν ὑπερήφανοι, διότι δὲν μποροῦν νὰ βροῦν τίποτα καλλίτερο μέσα στὶς ὀρδὲς τῶν βαρβάρων. Κι αὐτὸν τὸν φουκαρᾶ τὸν ἔψαξαν πάρα πολὺ γιὰ νὰ τὸν παρουσιάσουν. Ξέρετε πόσα χρόνια ἀναζητοῦν ἕνα Ἀνετοκοῦμπο; Πάλι καλὰ ποὺ τὸν πέτυχαν…
Θὰ μποροῦσε νὰ περάσῃ ὅλη τους ἡ ζωὴ δίχως νὰ τὸν βροῦν…

Συνέχεια

Συνεργασία ΝΔ μὲ ΣΥΡΙΖΑ.

Τὸ σχέδιο Βῆτα ξεκίνησε καὶ μπαίνει σὲ λειτουργία.
Τὸ μνημόνιο σταματᾶ νὰ εἶναι τὸ βασικὸ πρόβλημα τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας.
Τὸ βασικὸ «πρόβλημα» πλέον λέγεται Χρυσῆ Αὐγή.
Ἡ  Χρυσῆ Αὐγὴ χρησιμοποιεῖται ὡς προπέτασμα-σκαλοπᾶτι στὴν συνεργασία ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ.
Ὅποτε κι ἐὰν γίνουν ἐκλογές, κανεὶς δὲν θὰ μπορέσῃ νὰ ἔχῃ αὐτοδυναμία καὶ νὰ ἐκλέξῃ 151 βουλευτές.
Αὐτὸ σημαίνει ὅ,τι θὰ πρέπῃ νὰ ὑπάρξουν συνεργασίες.
Συνέχεια