Τό αἴτημα γιά μία Ἑλληνική «Νυρεμβέργη»

Oι Γερμανοί ξέρουν καλά, από την πείρα τους την ιστορική, πόσο επικίνδυνο είναι να ταπεινώνεται εξουθενωτικά ένας λαός. Eζησαν τη φρίκη του Nαζισμού που εκκολάφθηκε από την άκρα ταπείνωσή τους, με τη Συνθήκη των Bερσαλλιών, μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Eζησαν και το αντίστροφο: ότι τη θέση που κατέχουν σήμερα, εξουσιάζοντας οικονομικά την Eυρώπη και με υπολογίσιμη παρουσία στη διεθνή σκηνή, την οφείλουν στη σύνεση και μεγαλοψυχία (έστω με σκοπιμότητες) των νικητών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Συνέχεια

Ναί, ἡ ὑπαγωγή τῆς χώρας στό ΔΝΤ εἶναι ἔσχατη προδοσία

Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου

[email protected]

www.apostoloupanos.gr

 Προεκλογικά, ο κ. Σαμαράς επανειλημμένως προανήγγειλε και υποσχέθηκε, πως, όταν γίνει κυβέρνηση θα συστήσει άμεσα στη Βουλή, μια και μόνη εξεταστική επιτροπή, προκειμένου να διερευνήσει τις πολιτικές και ποινικές ευθύνες της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και του Γιώργου Παπανδρέου για την  προσφυγή της χώρας μας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, των δανειστών-τοκογλύφων-κερδοσκόπων-τραπεζιτών. Ωστόσο, μετά το αποτέλεσμα των Εθνικών εκλογών Συνέχεια

Ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ πρὸς τὴν Ἐθνικὴ Ὑπηρεσία Πληροφοριῶν. (ΕΥΠ)

 

Αὐτή μου ἡ ἐπιστολή, ἴσως πικράνῃ πολλούς, ἀλλὰ εἶναι ἀναγκαῖο κακό. Πρὶν 3 περίπου χρόνια, εἶχα στείλει ἕνα ἀνάλογο μήνυμα ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στὴν ΕΥΠ, τὸ ὁποῖο πέρασε στά… «ὑπ’ ὄψιν». Σήμερα ὅμως οἱ καιροὶ ἔχουν ἀλλάξει καὶ ὅπως εἶναι λογικό, ἀλλάζει καὶ τὸ ὕφος τῆς ἐπιστολῆς. Θέλησα νὰ γίνῃ «ἀνοικτὴ», ὥστε νὰ μὴ μπορῇ κάποιος νὰ πῇ «δὲν ἤξερα». Συνέχεια

Ἀξιωματική ἀντιπολίτευσις ἡ Χρυσῆ Αὐγή;

Νά μοῦ τό θυμηθῇτε. Θά τό δοῦμε κι αὐτό. Ὅλα μποροῦν νά συμβοῦν στό ἑλληνικό προτεκτορᾶτο. Ὁ ΣΥ-ΡΙΖ-Α πρῶτο κόμμα ἤ κυβέρνησις καί ἡ Χρυσῆ Αὐγή δεύτερο κόμμα ἤ ἀξιωματική ἀντιπολίτευσις. Τό τί θά ἐπακολουθήσῃ εἶναι εὔκολο νά τό ἀντιληφθῇ κανείς.

Μ΄αὐτά καί …..μ΄αὐτά ἀνεβάζει συνεχῶς ἡ Χρυσή Αὐγή τά ποσοστά της. Καινούργια δημοσκόπησις φέρει τό κόμμα τοῦ Μιχαλολιάκου νά ξεπερνάῃ τό 12,5%! Ἄντε, βρέ. Μέ τό καλό καί στήν θέσι τῆς ἀξιωματικῆς ἀντιπολιτεύσεως.

Ἄν συνυπολογίσουμε καί τό φιάσκο τοῦ Συνέχεια

Ἡ Ἑλλάδα πού πεθαίνει

Ἐάν συνεχισθῇ αὐτή ἡ κατάστασις, σέ λίγο καιρό δέν θά ὑπάρχῃ κατάστημα ἀνοικτό ἤ ἐπαγγελματίας ἐργαζόμενος. Κανείς. Πόσῳ μᾶλλον, πού ὄχι μόνον θά συνεχισθῇ ἀλλά καί θά ἀλλάξῃ πρός τό χειρότερο. 

Βομβαρδισμένο τοπίο θυμίζουν οἱ πεζόδρομοι καί οἱ κεντρικές ὁδοί ἀπό τά κλειστά, καί πολλές φορές,κατεστραμμένα ἀπό τήν σκόνη καί τήν φθορά τοῦ χρόνου, ἑλληνικά καταστήματα. Μόνο μερικοί Συνέχεια

Συμβουλὲς ἀπὸ τὸν «Γερόλυκο» θεῖο πρὸς τὸν «διάδοχο» ἀνεψιό.

Συμβουλές ενός αδίστακτου «Γερόλυκου Προύχοντα Θείου» προς τον «υποψήφιο Διάδοχο» ανιψιό…

 Συμβουλὲς ἀπὸ τὸν «Γερόλυκο» θεῖο πρὸς τὸν «διάδοχο» ἀνεψιό.1
γράφει ο Γιώργος Ανεστόπουλος
– Θείε τ’ άκουσες αυτό για τους αλβανούς που έστησαν μια ελληνική σημαία σ’ ένα βουνό και την πολυβόλησαν με τα καλάσνικωφ; Το ανέβασαν και σε βίντεο στο youtube.
– Ε, και; Το βίντεο κατέβηκε αμέσως.
– Γιατί; Δεν ήταν σοβαρό Εθνικό Θέμα αυτό;