«Δὲς πῶς χορεύει ὁ Νικηταρᾶς κι ἀηδόνι γίνεται ὁ ταμπουρᾶς.»

«Ὁ θεὸς ἔβαλε τὴν ὑπογραφή του γιὰ τὴν λευτεριὰ τῆς Ἑλλάδος καὶ δὲν τὴν παίρνει πίσω…» εἶπε ὁ Γέρος μας τότε.
Ὁ θεός, σὲ κουβέντες εὑρίσκετο μὲ τὸν Γέρο μας. Ὁ δικός του θεός. Αὐτὸς ποὺ τοῦ ὑπαγόρευε νὰ στηλώνῃ τὰ πόδια γερὰ καὶ νὰ στήνεται μὲ λιγοστὰ παλληκάρια ἔξω ἀπὸ τὴν Τριπολιτσᾶ ἢ νὰ κερδίζῃ μᾶχες ἒκ τοῦ μὴ ὄντος ὅπως στὸ Βαλτέτσι καὶ στὰ Δερβενάκια.Ἒκ τοῦ μή ὄντος ἔγραψα; Λάθος!
Συνέχεια

Δὲν εἶναι ἄξιοι νὰ ἀντικρύσουν τὰ Ἑλληνόπουλα!

213 Βουλευτές ψήφισαν την επαίσχυντη δανειακή σύμβαση  ενάντια στην θέληση της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων. Αρνήθηκαν να ακούσουν την φωνή της απλοϊκής  λογικής που λέει, ότι όταν γλυτώνεις 105 και χρεώνεσαι 130, σίγουρα δεν είσαι κερδισμένος.

Βυθίζουν την χώρα στο χρέος, ουσιαστικά παρέδωσαν την χώρα, τις ζωές μας, τις ζωές των παιδιών, την οικονομία, τον εθνικό πλούτο, ακόμη και αυτήν ύπαρξή μας ως έθνος και επαίρονται αναίσχυντα ότι μας έσωσαν.

Συνέχεια

Ὅλοι μὲ θέλουν κάπου νὰ ἀνήκω!

 

Σήμερα θ σς παρουσιάσω να τραγούδι! 
Στίχοι Γεωργίου Λεκάκη κα
μουσικ Κώστα Μπίγαλη. 
Ε
ναι να τραγούδι πο μ κάνει ν συμφωνῶ μὲ τοὺς στίχους του…
Δ
ιότι π μικρ παιδί, κάπου πρεπε ννήκω! 
μάδα, κόμμα, θρησκεία… Ποτ δν μποροσα ννήκω σμέναν κα στν λλάδα! Δν πάρχει τέτοια καταχώρησις στρχεα τους κα κατ’ πέκτασιν δν γίνεται δεκτ καμμία τέτοια τοποθέτησις!

Συνέχεια

Ὁ Αἴσωπος καί οἱ πολιτικοί.

Τώρα που ησυχάσαμε κάπως από την οχλοβοή και το ποδοβολητό των εκλογών, είναι ευκαιρία, μεσούντος και του ευκάρπου θέρους, «να ελαφρώσει» κάπως και η γραφή. Συμβούλευε παλιός αρθρογράφος τους εκκολαπτόμενους συναδέλφους του, να μην πολυζαλίζουν τους αναγνώστες τους το καλοκαίρι, με θέματα «βαριά». Ας αφήσουν τον κόσμο να απολαύσει το κάλλος της Πατρίδας, τα ρόδινα ακρογιάλια της, μακριά από τις «μύγες της αγοράς», όπως θα έλεγε και ο Ελύτης. Ας αντλήσουμε, λοιπόν, προσανάμματα γραφής από το προγονικό, αείχλωρο κοίτασμα.
Από τους μύθους του Αισώπου η παρακάτω ιστορία. Στο αρχαίο κείμενο ο τίτλος είναι:

Ἡ λογική τῆς αὐτοαμύνης

Καλά τά λέει ὁ κύριος Γιανναρᾶς μέχρι ἑνός σημείου. Οἱ Εὐρωπαῖοι, κύριε καθηγητά, ξέρουν ὅτι ὁ Ἑλληνικός λαός ἀπορρίπτει μετά βδελυγμίας αὐτούς πού οἱ ἡγέτες τῆς Ε.Ε. συναντοῦν ὡς «ἐκπροσώπους» μας.

Ὁ ἑλληνικός λαός, ἐπίσης, ἀπορρίπτει, πλέον, μετά βδελυγμίας καί τούς ἡγέτας τῆς Ε.Ε. καί τίς πολιτικές των οἱ ὁποῖες μᾶς ἔδεσαν χειροπόδαρα. Δέν εἶναι καλλίτεροι ἀπό τούς «δικούς» μας. Ἄλλων τσιράκια εἶναι κι αὐτοί.

Ὑπηρετοῦν τήν ἐξουσία τῶν ἀγορῶν καί ὄχι μόνον. 

Καιρός νά φύγουν οἱ 300, οἱ πραιτωριανοί των, οἱ τοκογλύφοι καί οἱ «εὐρωπέη» μαζί! ΟΛΟΙ. Ἔχετε καμμία καλή ἰδέα γιά τοῦτο, κύριε καθηγητά;

Μινώταυρος

τοῦ Χρήστου Γιανναρᾶ

Ας υποθέσουμε ότι Συνέχεια

Ἕνα κακό ὄνειρο;

Τὸ παρακάτω ἔλαβα μὲ μήνυμα ἀπὸ φίλη καὶ μὲ προβλημάτισε.
Ὅμως, ἡ συνωμοσιολογία, καθῶς καὶ τὸ παρασκήνιο, ὅπως ἐπίσης καὶ τὰ γεγονότα ποὺ τρέχουν, μὲ ὁδήγησαν στὸ νὰ ἐξετάσω σοβαρότατα τὶς πιθανότητες κάποιων ἐξ ὅσων ἀναγράφονται παρακάτω.
Ἀναμένουμε πάρα πολλά, ποὺ ὅμως ἀκόμη δὲν θὰ εἶναι ἱκανὰ νὰ ξεκαθαρίσουν τὸ τοπίον.
Αὐτὸ θέλει τὸν χρόνο του καὶ τὶς ἀνοχές μας. 
Κρατᾶμε τὶς πληροφορίες… Καὶ βλέπουμε… Συνέχεια