«Ὁ θεὸς ἔβαλε τὴν ὑπογραφή του γιὰ τὴν λευτεριὰ τῆς Ἑλλάδος καὶ δὲν τὴν παίρνει πίσω…» εἶπε ὁ Γέρος μας τότε.
Ὁ θεός, σὲ κουβέντες εὑρίσκετο μὲ τὸν Γέρο μας. Ὁ δικός του θεός. Αὐτὸς ποὺ τοῦ ὑπαγόρευε νὰ στηλώνῃ τὰ πόδια γερὰ καὶ νὰ στήνεται μὲ λιγοστὰ παλληκάρια ἔξω ἀπὸ τὴν Τριπολιτσᾶ ἢ νὰ κερδίζῃ μᾶχες ἒκ τοῦ μὴ ὄντος ὅπως στὸ Βαλτέτσι καὶ στὰ Δερβενάκια.Ἒκ τοῦ μή ὄντος ἔγραψα; Λάθος!
Ὁ Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: σκέψεις
Δὲν εἶναι ἄξιοι νὰ ἀντικρύσουν τὰ Ἑλληνόπουλα!

213 Βουλευτές ψήφισαν την επαίσχυντη δανειακή σύμβαση ενάντια στην θέληση της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων. Αρνήθηκαν να ακούσουν την φωνή της απλοϊκής λογικής που λέει, ότι όταν γλυτώνεις 105 και χρεώνεσαι 130, σίγουρα δεν είσαι κερδισμένος.
Βυθίζουν την χώρα στο χρέος, ουσιαστικά παρέδωσαν την χώρα, τις ζωές μας, τις ζωές των παιδιών, την οικονομία, τον εθνικό πλούτο, ακόμη και αυτήν ύπαρξή μας ως έθνος και επαίρονται αναίσχυντα ότι μας έσωσαν.
Ὅλοι μὲ θέλουν κάπου νὰ ἀνήκω!
Σήμερα θὰ σᾶς παρουσιάσω ἕνα τραγούδι!
Στίχοι Γεωργίου Λεκάκη καὶ μουσικὴ Κώστα Μπίγαλη.
Εἶναι ἕνα τραγούδι ποὺ μὲ κάνει νὰ συμφωνῶ μὲ τοὺς στίχους του…
Διότι ἀπὸ μικρὸ παιδί, κάπου ἔπρεπε νὰ ἀνήκω!
Ὁμάδα, κόμμα, θρησκεία… Ποτὲ δὲν μποροῦσα νὰ ἀνήκω σὲ ἐμέναν καὶ στὴν Ἑλλάδα! Δὲν ὑπάρχει τέτοια καταχώρησις στὰ ἀρχεῖα τους καὶ κατ’ ἐπέκτασιν δὲν γίνεται δεκτὴ καμμία τέτοια τοποθέτησις!
Ὁ Αἴσωπος καί οἱ πολιτικοί.
Ἡ λογική τῆς αὐτοαμύνης

Καλά τά λέει ὁ κύριος Γιανναρᾶς μέχρι ἑνός σημείου. Οἱ Εὐρωπαῖοι, κύριε καθηγητά, ξέρουν ὅτι ὁ Ἑλληνικός λαός ἀπορρίπτει μετά βδελυγμίας αὐτούς πού οἱ ἡγέτες τῆς Ε.Ε. συναντοῦν ὡς «ἐκπροσώπους» μας.
Ὁ ἑλληνικός λαός, ἐπίσης, ἀπορρίπτει, πλέον, μετά βδελυγμίας καί τούς ἡγέτας τῆς Ε.Ε. καί τίς πολιτικές των οἱ ὁποῖες μᾶς ἔδεσαν χειροπόδαρα. Δέν εἶναι καλλίτεροι ἀπό τούς «δικούς» μας. Ἄλλων τσιράκια εἶναι κι αὐτοί.
Ὑπηρετοῦν τήν ἐξουσία τῶν ἀγορῶν καί ὄχι μόνον.
Καιρός νά φύγουν οἱ 300, οἱ πραιτωριανοί των, οἱ τοκογλύφοι καί οἱ «εὐρωπέη» μαζί! ΟΛΟΙ. Ἔχετε καμμία καλή ἰδέα γιά τοῦτο, κύριε καθηγητά;
τοῦ Χρήστου Γιανναρᾶ
Ας υποθέσουμε ότι Συνέχεια
Ἕνα κακό ὄνειρο;

Τὸ παρακάτω ἔλαβα μὲ μήνυμα ἀπὸ φίλη καὶ μὲ προβλημάτισε.
Ὅμως, ἡ συνωμοσιολογία, καθῶς καὶ τὸ παρασκήνιο, ὅπως ἐπίσης καὶ τὰ γεγονότα ποὺ τρέχουν, μὲ ὁδήγησαν στὸ νὰ ἐξετάσω σοβαρότατα τὶς πιθανότητες κάποιων ἐξ ὅσων ἀναγράφονται παρακάτω.
Ἀναμένουμε πάρα πολλά, ποὺ ὅμως ἀκόμη δὲν θὰ εἶναι ἱκανὰ νὰ ξεκαθαρίσουν τὸ τοπίον.
Αὐτὸ θέλει τὸν χρόνο του καὶ τὶς ἀνοχές μας.
Κρατᾶμε τὶς πληροφορίες… Καὶ βλέπουμε… Συνέχεια

