Ἡ τέχνη τοῦ δημοσιογραφεῖν.

Η είδηση είναι: Εξαιρούνται οι ένστολοι από το ενιαίο μισθολόγιο.

Όπου αυτό σημαίνει: Ο μπάτσος δεν θα υποστεί μείωση μισθού, για να συνεχίσει ακάθεκτος να υπακούει τις παράνομες άνωθεν εντολές –μτφ. να συνεχίσει ακάθεκτος να σε πλακώνει στο ξύλο.

Η συγκεκριμένη είδηση από στόμα δημοσιογράφου: «Η Τρόικα είπε ότι δεν γίνεται να εξαιρεθούν οι ένστολοι από το ενιαίο μισθολόγιο!! Τι σόι ενιαίο θα ήταν αν υπήρχαν εξαιρέσεις, πολλώ δε μάλλον όταν αφορά το 75% των δημοσίων υπαλλήλων, γιατί τόσοι είναι οι ένστολοι. Άρα -είπε- δεν θα υπάρξει καμία εξαίρεση………………………………. ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!!

Συνέχεια

Ὁ μεγαλύτερος ἔρωτας τῆς ζωῆς μου

Εἶπα σήμερα νά μήν ἀκολουθήσω τά τετριμμένα. Βαρέθηκα τήν γκρίνια, τήν οἰκονομική κρίσι, τήν κατάθλιψι, τούς τοκογλύφους, τά τσιράκια τους, τόν Δράκουλα Βενιζέλο πού μᾶς πίνει τό «αἷμα», τόν Γάπατο καί τούς γλεῖφτες του, τόν Παπαδήμ(ι)ο τόν φυτεμένο ἀπό τούς ξένους νταβατζῆδες, τό χαζοκοῦτι, τούς φίλους, τούς συγγενεῖς. Ὅλους καί ὅλα.

Προσπαθῶ νά κάνω θετικές σκέψεις. «Τσάκισα» μερικά καταΐφια ἀπό τόν Βάρσο (οἱ κατοικοῦντες στό κλεινόν ἄστυ θά τόν ἔχουν ἐπισκεφτεῖ, φαντάζομαι), τραγουδάω, ἔχω βάλει ἀκουστικά (νύχτα, γάρ) στά αὐτιά καί ἀκούω μουσική πολύ δυνατά. Ἔτσι γιά νά εὐθυμήσω λίγο, βρέ ἀδερφέ.

 Κάτι, ὅμως, μέ γυρίζει πίσω στά «τετριμμένα». Κάτι δέν μπορῶ νά ξεχάσω. Κάτι δέν Συνέχεια

Φτιᾶξε πρῶτα τὸν ἑαυτόν σου….

και μετά (αν ακόμα πιστεύεις ότι το μπορείς) άρχισε να φτιάχνεις τον κόσμο γύρω σου.

 Όποιος είναι στραμμένος στους άλλους πιστεύει ότι ο κόσμος/η κοινωνία είναι προβληματική, γι’ αυτό κι εκείνος ζει χάλια. Περιμένει πρώτα να φτιάξει ο κόσμος (να διεκδικήσει το δίκιο του, να νοιάζεται για τον διπλανό του, να μην εκμεταλλεύεται, να σέβεται, να είναι δίκαιος κλπ), και μετά θα μπορέσει κι εκείνος να γίνει σωστός άνθρωπος.
(Σημείωση: για όλους τους υπόλοιπους, ο κόσμος είσαι εσύ που δεν φτιάχνεις γιατί τους περιμένεις.)

Είναι πανεύκολο να λύσω το πρόβλημα ενός ξένου, πανδύσκολο να λύσω ένα δικό μου. Γιατί.. το πρόβλημα του ξένου δεν με πονάει. Επειδή δεν με αφορά, δεν με βάλλει το πρόβλημά του, βλέπω ξεκάθαρα τι φταίει, βλέπω ξεκάθαρα και τη λύση, και του λέω εύκολα «κάνε αυτό». Και η λύση πάντα είναι πολύ απλή, αν δεν είσαι εσύ αυτός που πρέπει να το πράξει. Συνέχεια

Μία ἀπὸ τὶς μεγάλες μου ἀπορίες.

Θὰ συμφωνήσω μὲ τὸν Νικόλαο. Πρέπει πράγματι νὰ τὸν διαβάσουμε τὸν Κρισναμοῦρτι. Νὰ τὸν διαβάσουμε, ὄχι νὰ τὸν …«παντρευθοῦμε» ἰδεολογικῶς καὶ ἠθικῶς καὶ ἀντιληπτικῶς. Νὰ τὸν διαβάσουμε γιὰ νὰ «πιάσουμε» τὶς «ὁσμὲς» τοῦ κόσμου του, νὰ τὶς συγκρίνουμε μὲ τὸν δικό «μας», τὸν δυτικοῦ τύπου καὶ νὰ ἀποφασίσουμε γιὰ τὸ ἐὰν μᾶς χρειάζονται κάποια ἀπὸ τὰ συμπεράσματά του. Συνέχεια

Ἐπανάστασις

Πολύς λόγος γίνεται, τελευταίως γιά τό τί πρέπει νά γίνῃ ἀπό ἐμᾶς τούς ἁπλούς Ἕλληνες, γιά νά ξεφορτωθοῦμε τήν σαπίλα πού προσποιεῖται ὁτι μᾶς κυβερνᾶ. Σίγουρα, δέν πρόκειται νά ἀλλάξῃ ἡ κατάστασις ἄν δέν διεκδικήσῃ ὁ Ἑλληνικός λαός μέ τόν σωστό τρόπο τήν ἀλλαγή. Μᾶς τό ἔχει ἀποδείξει ἡ Ἱστορία, ἄπειρες φορές. Ποιός εἶναι αὐτός; Ἡ Ἐπανάστασις;  Συνέχεια

Γερμανική τάξις καθ΄ ἄπασαν τήν Ε.Ε.

Δέν ἔχει ἄδικο:

Αυτοί που ανησυχούσαν για τις καταθέσεις τους μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι, τουλάχιστον για τους επόμενους μήνες. Μετά τη συντριπτική επιβολή των γερμανικών θέσεων στη σύνοδο κορυφής της ΕΕ την Πέμπτη και την Παρασκευή με το ασύλληπτο σκορ του 26-1 (!), η Ευρωζώνη δεν απειλείται με άμεση διάλυση, άρα το ευρώ παραμένει για την ώρα κοινό νόμισμα και επομένως οι καταθέσεις σε ευρώ δεν κινδυνεύουν λόγω ενδεχόμενης εξαφάνισής του.
Οι εισοδηματίες καταθέτες Συνέχεια