Ο συγγραφέας του άρθρου δεν είναι φιλόλογος, ευτυχώς δηλαδή γιατί ως επί το πλείστον οι φιλόλογοι δεν σκέπτονται αλλά αναμασούν έτοιμη μασημένη τροφή. Όπως και να έχει, και σ΄ αυτό όπως και σε όλα τα άρθρα του συγκεκριμένου ιστολογίου, εκφράζουμε σκέψεις, θέτουμε ερωτήματα και τολμούμε απαντήσεις οι οποίες όμως πρέπει να διυλίζονται από τους αναγνώστες.
Πριν από μερικές ημέρες λοιπόν έγινε Συνέχεια
Χρονογράφημα τῆς Ἀλίκης Ἀλεξίου

Μήπως ἦρθε ἡ ὥρα νά κάνουμε τά παρακάτω; Ὄχι μόνον οἱ ἄντρες….Σᾶς τό παραθέτω χωρίς ἄλλα σχόλια: