Ὁ Ψεύτης, κατά κόσμον Γιωργάκης, εἶπε ἀλήθεια, σήμερα!

Μπέρδεψε τά λόγια του; Τοῦ ξἐφυγε ἤ εἶπε ἔστω καί μιά φορά στόν Ἑλληνικό λαό τήν ἀλήθεια; Ὅτι κι ἄν ἔγινε, τό θέμα εἶναι πώς παραδέχτηκε, ἀναφερόμενος στούς ἁγανακτισμένους, ὅτι ἀνήκει στό σύστημα. Εἶπε, οὔτε λίγο, οὔτε πολύ, ὅτι εἶναι μέρος τοῦ παγκοσμίου δικτατορικοῦ συστήματος καί ὅτι εἶναι ἀδύναμος νά κάνη αὐτό πού πρέπει, ὅπως ὅλες οἱ δημοκρατίες ἀνά τόν κόσμο.  Παρεδέχθη, ἐπίσης, ὅτι ἡ παγκοσμιοποίησις κάνει τά προβλήματα δυσεπίλυτα!  Συνέχεια

Νέος τρόπος γενοκτονίας τοῦ Ἑλληνικοῦ ἔθνους χωρίς σφαγές καί πολέμους

 Τό ἔγκλημα ἐναντίον τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ εἶναι προμελετημένο.  Μᾶς πιάνουν ὅπως πάντα στόν ὕπνο, διότι ὑπάρχουν πολλές φορές ὡρισμένοι ἐντολοδόχοι, προδότες, ὀνόματα μή λέμε, εἶναι σέ ὅλους γνωστά, πού τρῶνε ἀπό τίς σάρκες μας κατά τό “δρυός πεσούσης πάς ἀνήρ ξυλεύεται” καί ἔτσι ἀποτελειώνουν τό ἔργο τους. Ἀλλά δέν ξέρουν – γιατί σίγουρα στίς φλέβες τους δέν ῥέει Ἑλληνικό αἷμα –  ὅτι ἡ Ἑλλάς “μόνον λίγο καιρό ξαποσταίνει καί ξανά πρός τήν δόξα τραβᾶ”! Συνέχεια

Τό ὑπ΄ ἀριθμόν ἕνα πρόβλημα τῆς Ἑλλάδος δέν εἶναι τό μνημόνιο

Ἕνας ἀγῶνας, σάν καί αὐτόν πού λαμβάνει χώρα κάθε μέρα στίς πλατεῖες τῶν μεγαλυτέρων πόλεων τῆς Ἐλλάδος καί κυρίως στήν πλατεία Συντάγματος δέν μπορεῖ νά μή λαμβάνη ὑπ΄ ὅψιν του τό ὑπ΄ ἀριθμόν ἕνα πρόβλημα τῆς χώρας πού εἶναι ὁ λαθρομεταναστευτικός ἐφιάλτης.

Προχθές κατέβηκα  στό Σύνταγμα γιά νά διαδηλώσω  ἐναντίον τῆς σημερινῆς κυβερνήσεως πού μᾶς ἔφερε στήν χειρότερη θέσι τῶν τελευταίων 37 ἐτῶν, καί ἐναντίον τοῦ μνημονίου, βεβαίως. Πρίν ἀρχίσουν νά μαζεύονται οἱ Ἕλληνες ὀργισμένοι – προτιμῶ αὐτήν τήν λέξι ἀπ΄ αὐτήν τῶν ἀγανακτισμένων. Νομίζω, ἀνταποκρίνεται περισσότερο στήν πραγματικότητα καί δέν εἶναι εἰσαγώμενη – ἡ πλατεία εἶχε γεμίσει μικροπωλητές Συνέχεια

Πρέπει νά τελειώσουμε ἄμεσα μέ αὐτό τό ἀνελλήνιστο κνώδαλο

Ναί. Πρέπει νά φύγη τό γρηγορότερο. Ὅσο μένει τόσο ζημιώνει τόν τόπο. Μακάρι νά μποροῦσαν οἱ “ἀγανακτισμένοι” νά τόν διώξουν ἀλλά δέν τό βλέπω. Ἔχει ἀναλάβει τήν “ἐξουσία” (ποιά ἐξουσία δηλαδή, πού ἄλλοι μᾶς κυβερνοῦν. Ἐκεῖνος παριστάνει τήν γλάστρα) καί δέν λέει νά τό κουνήση. Θά συνεχίση, λέει, μόνος του….Κακό πού μᾶς βρῆκε…..

Ποιός έδωσε στον Παπανδρέου την εντολή να ξεπουλήσει ακόμα και τα μνήματα;
Μήπως ο λαός; όχι! αυτός εξαπατήθηκε.
Με ποιο δικαίωμα ο Γιωργάκης που, Συνέχεια

Αὐτός ὁ θεός πρέπει νά ἐκλείψη

Μιλῶ γιά τό χρῆμα. Εἶναι ἕνα ἐργαλείο συναλλαγῆς ἤ ἀνταλλαγῆς, ἄν θέλετε, τό ὁποῖο ἀνεκάλυψαν οἱ ἄνθρωποι γιά νά διευκολύνουν τίς συναλλαγές τους καί σιγά – σιγά κατέληξε νά γίνη κάτι σάν θεός καί νά τό προσκυνοῦμε. Χωρίς αὐτό δέν μποροῦμε νά κινηθοῦμε οὔτε μιά ἡμέρα. Ὅτι κι ἄν κάνουμε, ὅπου κι ἄν πᾶμε χρειαζόμαστε χρήματα. Ἄς φανταστοῦμε τήν ζωή μας χωρίς αὐτό. Θά μπορούσαμε ὡς ἔθνος ἤ ὠς χώρα καλλίτερα, νά ζήσουμε; Σέ περίπτωσι χρεωκοπίας; Δέν θά πρέπει νά τό ἀντικαταστήσουμε; Μέ τί καί γιά πόσο καιρό; Τί εἶναι πολυτιμότερο ὅλων; Συνέχεια

Ἄριστη ἡ ἀπόφασις 350/2011 τοῦ ΣτΕ γιά τό νόμο περί ἰθαγενείας

Τό παρακάτω ἀπό τό ἀντίβαρο 

Δημοσιεύθηκε πρόσφατα η απόφαση 350/2011 του Δ΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, με την οποία κρίθηκαν αντισυνταγματικές οι βασικές διατάξεις του νόμου 3838/2010 περί αφειδούς απόδοσης της ελληνικής ιθαγένειας σε αλλοδαπούς. Η απόφαση αυτή είναι άριστη από νομική αλλά και από εθνική σκοπιά. Αφενός έδειξε ότι ο νόμος αυτός παραβιάζει το Σύνταγμα, αφετέρου απέδειξε ότι οι νομοθετικές αυτές ρυθμίσεις ήταν απαράδεκτες και από δικαιοπολιτική άποψη. Συνέχεια