Ἄντε καί καλό ξημέρωμα

Ὄντως. Μέ αὐτούς ἐδῶ – τούς πολιτικούς ντέ, πού “ψηφίζουμε τά τελευταῖα 37 χρόνια, βοηθούντων καί τῶν ἐθνομηδενιστῶν  – δέν πρόκειται νά ἀνοίξη μύτη. Μπορεῖ ἡ Ἑλλάς νά σβήση ἀπό τόν χάρτη ἀλλά νά εἴσαστε βέβαιοι ὅτι μποροῦμε νά κοιμόμαστε ἥσυχοι. Τό λέει καί ὁ L.A. (δέν ξέρω ποιός εἶναι, ἀλλά μοῦ ἄρεσε τό κείμενο του καί σᾶς τό παραθέτω): Συνέχεια

Τό σύνδρομο τοῦ θεατοῦ

Τό σύνδρομο τοῦ θεατοῦΕύχαριστῶ τόν φίλο Πᾶνο πού μοῦ τό ἔστειλε. Εἶναι τό γνωστό κείμενο πού κυκλοφορεῖ στό διαδίκτυο. Μιά ἄλλη προσέγγισι!

Ὅταν τό 1937 ὁ γερμανός πάστορας Μάρτιν Νίμελερ, ἔγραφε ἕνα ποίημα, πού περιέγραφε τίς συνέπειες τῆς ἀπάθειάς του γιά τά ὅσα διεδραματίζοντο στήν ναζιστική Γερμανία, ἀμφιβάλλω ἄν καταλάβαινε ὅτι στήν οὐσία περιέγραφε “τό σύνδρομο τοῦ θεατῆ” καί τήν διαχρονικά γενικευμένη ἀπόδοσί του σέ ὅλες τίς μορφές τοῦ κοινωνικοῦ καί πολιτικοῦ βίου.Περιέγραφε βιωματικά ὁ Μάρτιν Νίμελερ:  Συνέχεια

Ἀνοικτά σύνορα, μετανάστευσις, ἐποικισμός

«Αριστεροί» φιλελεύθεροι και νέο-φιλελεύθεροι κάθε κατηγορίας μας προτείνουν μια «ανθρωπιστική», ηθική προσέγγιση για το ζήτημα της μετανάστευσης και ιδιαίτερα της λαθρομετανάστευσης.

Θα ήταν, ίσως, ενδιαφέρουσα η πρόταση, αν ο προορισμός του σοσιαλισμού είναι να προσφέρει παρηγοριά στους ένοικους της κοιλάδας των δακρύων, υποσχόμενος τον παράδεισο ως ανταμοιβή της στωικής υποταγής τους.
Συνέχεια

Εἴμαστε ὅλοι καμαριέρες

Σχεδόν ἕτοιμα καί τά νέα μέτρα. Ἔτυχαν τῆς συνεναίσεως; Προφανῶς. Μή βλέπετε τίς ἀντιδραστικές κορῶνες. ὅλα στημένα εἶναι. Δέν θά ἀφήσουν τό σύστημα νά καταρρεύση. Δέν τούς συμφέρει. Δέν ἔχουν τέτοιες ἐντολές.

Εἴπαμε οἱ Τροϊκανοί ἤθελαν νά δοῦν “αἷμα”. Αὐτή τή φορά θά τά καταφέρουν μέ τήν βοήθεια καί τῶν συναινεσάντων. Ὅποιο νομοσχέδιο ὑποβάλλει τό Πασόκ, τίς περισσότερες φορές τό ψηφίζει καί ἡ ΝΔούλα. Ἄλλο τί λέει ὁ ἕτερος ὀλίγιστος. Ἀκόμα καί τό μνημόνιο ὑποστηρίζει μέ τόν τρόπο του ὅπως ἔχουμε καταλάβει ὅλοι. Πολιτικοί εἶναι αὐτοί. Ἀπό τά γεννοφάσκια τους. Τήν ἔχουν σπουδάσει τήν ἐξαπάτησι τοῦ λαοῦ. Αὐτή εἶναι ἡ δουλειά τους. Τό ζητούμενο εἶναι ἐμεῖς τί κάνουμε; Εἴμαστε ἕτοιμοι νά ἀντιδράσουμε καί πῶς; Ἀπό τόν καναπέ ἤ διά τῆς ἀποχῆς ὅταν καί ἄν ἔρθη ἡ ὥρα; Εἶναι ἡ ἀδιαφορία ἡ σωστή μορφή ἀντιδράσεως; Ὄχι. Ἀδιαφοροῦν ὅσοι δέν ἔχουν τίποτα νά προσφέρουν. ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ. Ἄς πάρουμε τήν ζωή μας καί τό μέλλον τοῦ τόπου μας, στά χέρια μας. ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, χρειάζεται!  Συνέχεια

Ἡ σύγκρουσις τῆς κυβερνήσεως μέ τήν κοινωνία μοιάζει ἀναπόφευκτος

Ἡ ἐποχή τοῦ μνημονίου πού βιώνει ἐδῶ καί ἕναν χρόνο ἡ Ἑλλάδα εἰσέρχεται στήν πιό ἐπώδυνη φάσι της. Τό μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα σταθερότητος θεωρεῖται ἡ χαριστική βολή γιά τά μεσαῖα καί λαϊκά στρώματα.

Τά νέα μέτρα πού βλέπουν τό φῶς τῆς δημοσιότητος εἶναι βέβαιο ὅτι θά ὁδηγήσουν πολύ σύντομα σέ ἔκρηξι. Οἱ δημόσιοι ὑπάλληλοι θά ὑποστοῦν νέες μειώσεις στίς ἀποδοχές τους, μέ τσεκούρωμα τῶν ἐπιδομάτων. Στόν ἰδιωτικό τομέα, ἡ ἀνεγία θά θεριέψη καί χιλιάδες μικρές καί μεσαῖες ἐπιχειρήσεις θά βάλουν λουκέτο…. Συνέχεια

Ἐγκληματικότης καί ποδήλατο!

Πρίν ἀπό μερικές μέρες οἱ ἀρμόδιοι ὑπουργοί προεδρεύοντος τοῦ ΓΑΠ, συνεσκέφθησαν καί συναποφάσισαν νά καταστείλουν τήν ἐγκληματικότητα. Ὄχι πού θά τούς ξέφευγε. Στήν ἐποχή τοῦ Γάπατου ἀκούσαμε καί μία “φοβερή” γιά νά μήν πῶ γελοία ἰδέα. Δέν θέλει καί πολύ μυαλό γιά νά καταλάβη κανείς ποιός ἦταν ὁ εἰσηγητής: Ἕνα ἀπό τά μέτρα πού θά συντελέσουν στήν πάταξι τῆς ἐγκληματικότητος καί παραβατικότητος εἶναι ἡ δημιουργία ποδηλατοδρόμων στό κέντρο. Θά μᾶς ἐπιτίθενται οἱ Ἀφροασιάτες, θά μᾶς στέλνουν στό νοσοκομεῖο, στό νεκροταφεῖο ἤ στήν φυλακή, θά μᾶς παίρνουν ὅτι ἔχουμε καί δέν ἔχουμε, μαζί μέ τό ὄχημα. Ἀναρωτιέμαι μήπως κρύβεται καί κάτι ἄλλο πίσω ἀπό αὐτήν τήν πρότασι. Ἴσως νά σκέπτεται νά τούς παραδώση τελείως τήν πρωτεύουσα. Συνέχεια