Ἑτοιμάζονται ἐξεγέρσεις; Κι ἐὰν εἶναι ἤδη ἕτοιμες;

Πρώτη παράγραφος:

Ἄλλη μεγάλη εἴδησις τῆς ἡμέρας! Ἡ εἰσαγγελεύς Ῥάϊκου, ἐπενέβη πρὸς ἔλεγχο τῶν ἀπαγορεύσεων ἐπισκέψεως ἰατρικῶν κλιμακίων, ἀπό «ἀλληλεγγύους» στήν βίλα Ὑπατία. Πράγματι, πρὸ ἡμερῶν προσεπάθησαν ἰατροί νὰ ἐξετάσουν τοὺς ΛΑΘΡΟμετανᾶστες-ἀπεργούς πείνας στὸ μέγαρο Ὑπατία κι ἐδέχθησαν ἀγρία ἐπίθεσι ἀπό τοὺς «ἀλληλεγγύους»!  Γιατί; (Λεπτομέρειες στὸ Ποιός εἶναι ὁ καϋμένος τελικά;)

Δεύτερο σημεῖον-ἐρωτηματικόν, εἶναι ἡ καταγγελία ποὺ ἔφθασε στὸ φῶς τῆς δημοσιότητος καὶ ἀφορᾷ στὴν ἀπαγόρευσι λήψεως τροφῆς ἀπό τοὺς γνωστούς «ἀλληλεγγύους»!! πρὸς ἔκπληξιν τοῦ νοσηλευτικοῦ προσωπικοῦ! Διότι, πολύ ἁπλᾶ, ἐζητήθη τροφή ἀπό τοὺς ἰδίους τούς …«ἀπεργούς»!!!

Συνέχεια

Εἰδική «ἀντιμετώπισις» «ἀντιῤῥατσιστῶν»! [γ]

7) Το να βοηθήσουμε τους κατατρεγμένους αυτού του πλανήτη θα ήταν πανεύκολο : Ας ανοίξουμε έναν τραπεζικό λογαριασμό όπου ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ θα καταθέτει τον οβολό του και αυτά τα χρήματα θα στέλνονται στους φτωχούς ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ τους . Δεν θα χρειάζεται να πληρώσουν 5000 ευρώ σε Τούρκους διακινητές λαθρομεταναστών ! Θα τους μένουν τα λεφτά στην τσέπη και δεν θα αποχωρίζονται την οικογένειά τους ! Ας δούν ( οι “αντιρατσιστές” ) το παράδειγμα της κόρης του Μητσοτάκη ( της Συνέχεια

Ἐσεῖς φταῖτε γιὰ τοὺς δύο θανάτους!

Ἴσως νά εἶμαι βαθύτατα θυμωμένη μὲ τὰ ἔκτροπα ποὺ ἔχουν δημιουργήσει διάφορες δυνάμεις τῆς ἀστυνομίας. Ἴσως νὰ εἶμαι ἀκόμη περισσότερο θυμωμένη μὲ τούς χειρισμούς τῆς κυβερνήσεως καὶ τῶν ΜΑΤ κατὰ πολιτῶν ποὺ διαδηλώνουν εἰρηνικά… Ἴσως ἀκόμη περισσότερο θυμωμένη μὲ τὸ χτύπημα ποὺ ἔκανε ἀστυνομικὸς μὲ τὴν μηχανή του σὲ διαδηλωτή….

Ὅμως ἀπόψε ἔγινε κάτι πάρα πολύ ἄσχημο… Τέσσερα παιδιά τς λληνικς στυνομίας χτυπήθηκαν πό μάδα ληστν μ πολεμικὰ πλα! Δύο πό ατ τ παιδιά εναι δη νεκρά!

Συνέχεια

Κυβέρνησις ὑπό διωγμόν;

Μοῦ ἀρέσει ποὺ ὁρκιστήκατε! Γιά ποιό πρᾶγμα ὁρκιστήκατε εἴπαμε;

Διάβαζα στὸ βιβλίο τοῦ Σπύρου Μελλᾶ, «ἡ ἐπανάστασις τοῦ 1909», τὸν τρόπο μὲ τὸν ὁποῖον ὁ σουλτᾶνος Χαμίτ παρουσιαζόταν στὰ πλήθη!!!

Σὲ ἕνα παράθυρο ὑψηλότατο, πολύ μακρὰν τοῦ πλήθους καὶ κάποιαν στιγμή παιάνιζε ἡ ὀρχήστρα…. Ἐκπληκτικό!!!!

 Κάπως ἔτσι εἶναι σήμερα καὶ ἡ κατάστασις στήν Ἑλλάδα! Ἀντί νὰ ἀπελευθερωθοῦμε ὁριστικῶς ἀπό τὸν ῥαγιαδισμό, τόν ἐπαναφέραμε καὶ μάλιστα στὴν χειροτέρα του μορφή!!! Ὁ σουλτᾶνος ΓΑΠ καὶ τὸ κυβερνητικό του κλιμάκιο δὲν μπορεῖ νὰ «χαιρετίσῃ» (ἄς ποῦμε) τὸν λαό παρὰ μόνον κλεισμένος σὲ κάποιον οὐρανοξύστη, πίσω ἀπό ἀλεξίσφαιρα τζάμια καὶ μὲ μερικές διμοιρίες τῶν ΜΑΤ νὰ περιπολοῦν τριγύρω. Κάπου δ γύρω φαντάζομαι θ μφανιστῇ καὶ ἡ ὀρχήστρα μὲ τ ργανα!!

Συνέχεια

Ὄχι νὰ μᾶς περάσουν καὶ οἱ Τοῦρκοι!

Ἔλαβα αὐτήν τὴν  ἐπιστολή σὰν μήνυμα καὶ στὴν ἀρχή εἶπα νὰ τὴν ἀγνοήσω. Ὅμως μετά, μὲ μίαν δευτέρα σκέψι, ἀπεφάσισα νὰ τὴν παρουσιάσω. Ὄχι γιατὶ χαίρομαι μὲ ὅσα περιγράφει ὁ Ἕλλην φοιτητής, πὼς συμβαίνουν στὴν γείτονα. Ἀλλά γιατὶ ὅσα περιγράφει εἶναι ὅλα αὐτά ποὺ θὰ ἔπρεπε νὰ ἔχουμε ( κι ἀκόμη περισσότερα!) καὶ κάποιοι μᾶς ἔκλεψαν κι ἐξακολουθοῦν νὰ μᾶς κλέβουν! 

Συνέχεια

Ἀηδία κατήντησαν… Ἀηδία!

Τί θά γίνῃ μὲ αὐτούς; Ἐγώ τούς βαρέθηκα.. Τούς σιχάθηκα…

Μέ τά δικά μας χρήματα θά παίζουν τούς καλούς καὶ ἱκανούς;

Παπακωνσταντίνου, ὑπουργός οἰκονομικῶν: πέγραψε πόφασι μὲ τὴν ὁποίαν μες (ὄχι αὐτός) θὰ πληρώσουμε τὰ χρέη ἀπό δάνειο ποὺ ἔλαβε τὸ Μέγαρο Μουσικῆς!!! Πόσα; 95.000.000 τό ποσόν το δανείου... Νὰ βάλουμε καὶ τοὺς τόκους; ΠΟΣΑ εἶναι λοιπόν; Γνωρίζει κάποιος; Νὰ φανταστοῦμε;

Συνέχεια