Εἰδική «ἀντιμετώπισις» «ἀντιῤῥατσιστῶν»! [β]

4) Θα έχετε δεί την διαφήμηση που λέει “Βοηθήστε τον μικρό Χασάν να ριζώσει στην Ελλάδα”. Κανείς όμως δεν μας εξηγεί το ΓΙΑΤΙ . Γιατί πρέπει ΕΜΕΙΣ να δεχθούμε τον μικρό Χασάν απο το Αφγανιστάν ; Τα όπλα που σκότωσαν τους γονείς του τα έδωσαν στους Ταλιμπάν οι Αμερικανοί .

Αυτοί να βοηθήσουν τον μικρό Χασάν . Εκεί πρέπει να πάει. Ας εξετάσουμε όμως την ακραία και απίθανη περίπτωση οτι έχουμε ανάγκη τους μετανάστες. Υπάρχουν κάποιοι κανόνες που υπαγορεύει η κοινή λογική : – Θα πάρουμε τους πιο έξυπνους , τίμιους και υγιείς.

Συνέχεια

Πολλὴ πίκρα….

Πολλὴ πίκρα ἔχει πέσει στήν κυβέρνησι!! Ἀπό παντοῦ τοὺς κράζουν!!! Πρὸ χθὲς τὸν Πάγκαλο στὸ Παρίσι… (Ἀλήθεια, μόνος του ἦταν στό ἀεροπλᾶνο;) Ἀκυρώθηκε καὶ ἡ προβολή τοῦ «Ζ»… Στενοχωρέθηκε κι ὁ Γαβρᾶς… Καί τί θά κάνουμε τώρα; Μέ τόσην στενοχώρια ἴσως νὰ μὴ κατεβάσῃ ἰδέες γιὰ τὸ πῶς θὰ ἑλληνοποιήσῃ κάθε λάθρο ποὺ δὲν ἑλληνοποιήθηκε… Μεγάλη ζημιά!

Συνέχεια

Εἰδική «ἀντιμετώπισις» «ἀντιῤῥατσιστῶν»! [α]

Κι ἐδῶ διασκεδάζουμε εἰλικρινῶς!

Ὁ Πυθαγόρας δὲν ἔχει ἀφήσει τίποτα νὰ «πέσῃ» κάτω!

Ὄρεξι γιὰ διάβασμα μόνον νὰ ἔχετε!

Φιλονόη

ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ  ΑΝΑΣΚΕΥΗ  ΤΩΝ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ  ΤΩΝ   “ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΩΝ”  ΚΑΙ   “ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΩΝ”
( με   αφορμή  μια  “αντιρατσιστική”    πορεία  που  έγινε  σε   κάποια    ελληνική   πόλη  )

Συνέχεια

Καμαρώσατε ἐθνοδιαλυτική κυβέρνησι!!!

Ἔχουμε καὶ λέμε:

125.000 ερ ποὺ ἔλαβε ὁ ὀργανισμός ἐργατικῆς ἑστίας γιὰ σωματική καλλιέργεια καὶ ψυχαγωγία τοῦ προσωπικοῦ, μὲ τὴν ὑπογραφή Ἄννας Νταράλα! (Λεπτομέρειες στὸ  Ὑπάρχουν κεκτημένα καὶ «κεκτημένα».)

345.000 ερ, δωρίσατε στὸ Βατοπέδι:

Συνέχεια

Ἀπαιτεῖται παρέμβασις εἰσαγγελέως ΤΩΡΑ!

Ἕνας εἰσαγγελεύς ἔντιμος ὑπάρχει στὴν πόλι;

Χρόνια τώρα ἀκοῦμε γιὰ τοὺς κουκουλοφόρους, τοὺς μπαχαλάκηδες, τοὺς ἀναρχοαπλύτους…

Χρόνια τώρα ἀκοῦμε γιὰ συλλήψεις καὶ μετά γιὰ ἀπελευθέρωσι τῶν συλληφθέντων… (Φτοῦ ξ-ἐλευθερία ποὺ λέγαμε σὰν παιδιά….)

Χρόνια τώρα βλέπουμε τὶς πόλεις μας καὶ τὶς περιουσίες μας νὰ καταστρέφονται ἀπό τοὺς «γνωστούς-ἀγνώστους»…..

Συνέχεια

Εἰδικές ἀπαντήσεις σὲ «διεθνιστὲς» καὶ «ἑβραιοποιητές»!

Κι ἐδῶ περνᾶμε στὶς «εἰδικὲς ἀπαντήσεις» πρὸς «διεθνιστές» καὶ «ἑβραιοποιητές» (Εἶναι αὐτοί ποὺ ἐπιθυμοῦν νὰ ἀποκτήσουμε ἀπό μίαν ἑβραϊκή κοινότητα σὲ κάθε μας πόλι. Κοινῶς νὰ τὴν ἑβραιοποιήσουν!!  Μαζί μὲ τὴν ἀνάδειξι «μνημείων», «ἡρώων» καὶ «πολιτιστικῶν» κέντρων ἑβραϊκοῦ ὅμως χρώματος!!) Πάντα ἀπό τὸν φίλο μας Πυθαγόρα!

Καῖ πάλι ὁ λόγος του ἀκριβής καὶ σαφὴς.

Καλό θὰ ἦταν, ὅσοι ἐνδιαφέρονται, νὰ ῥίξουν μίαν πιό προσεκτική ματιά! Γιατί βαρέθηκα νὰ βλέπω παντοῦ γύρω μου ἀφιερώματα καὶ μνημεῖα ὁλοκαυτωμάτων, δίχως ἕνα τοὐλάχιστον μνημεῖο γιὰ τὸ πραγματικό Συνέχεια