Ἐπλάκωσαν νέοι «φιλέλληνες»! Καλυφθῆτε!

Σήμερα μᾶλλον εἶναι ἡ ἡμέρα τῆς Σπίθας. Στὴν σελίδα τους ἔχω ἤδη βρεῖ κάποια μαργαριτάρια θαυμάσια, ἀναφορικῶς μὲ τὴν ταυτότητά της φυσικά. Τὴν πραγματική κι ὄχι τῆς «ἀμέσου δημοκρατίας»… Ξεχᾶστε το αὐτό!! Πάει!! Τελείωσε!!!

Ἀλλά  ἀνεκάλυψα καὶ μίαν ἐπιστολή ἑνός ἀκόμη «φιλέλληνος».  Βέβαια θὰ μοῦ πεῖτε πώς γεμίσαμε πό λους ατος τώρα τελευταα!! Πλάτη ὅμως δὲν βάζει ΚΑΠΟΙΟΣ!!!! Ἴσως νὰ μοῦ πεῖτε μάλιστα,  πώς ὅλοι τους μᾶς φωνάζουν νὰ ἀντιδράσουμε, νὰ ξεσηκωθοῦμε, νὰ στήσουμε κρεμάλες, νὰ βάλουμε φωτιές, νὰ γκρεμίσουμε δῆλα δή ὅ,τι ἔχει μείνει ὄρθιο καὶ μετὰ νὰ τρῶμε πέτρες καὶ ξῦλα γιὰ νὰ χορτάσουμε τὴν πείνα μας!

Συνέχεια

Ἔως ἐδῶ Μίκη! Ἀπό ἐδῶ καὶ πέρα ΜΟΝΟΙ μας!

 Πρό ἀρκετῶν μηνῶν σοῦ ἔγραφα, μαζὺ μὲ ἄλλους Ἕλληνες ζητώντας σου νὰ προχωρήσῃς σὲ μίαν κίνησι ποὺ οὐδείς τολμοῦσε. Σοῦ ζητούσαμε ἐπιμόνως νὰ ἡγηθῇς κινήσεως πολιτῶν ποὺ θὰ ὁδηγούσαν τὴν Ἑλλάδα καὶ τοὺς Ἕλληνες σὲ πιό ὑγιεῖς τρόπους διακυβερνήσεως. Σο μιλήσαμε γι μεσο δημοκρατία κα γι νάγκη λλαγς πολιτεύματος. (Κάτι σοῦ μάθαμε ὅμως, δὲν μπορεῖς νὰ μὴν τὸ παραδεχθῇς!) Σήμερα, μετὰ ἀπό ὁλίγων μηνῶν λειτουργίας τῆς Σπίθας, διαπιστώνω ἔκπληκτη, πόσο μακρὰν τῆς πραγματικότος ἤμασταν. Συνέχεια

Δημητροκάλλης: «μόνον ἔτσι θὰ μπορέσουμε νὰ ἐπιβάλουμε τὶς ἀπόψεις μας»!

Βρὲ τὶ ἔχουμε πάθει!!! Ἀφεντικά δὲν εἴχαμε κι ἀφεντικά ἀποκτήσαμε!!! Θὰ φταίῃ μᾶλλον τὸ πνεῦμα τῆς ἐποχῆς!

Ἐπιλέγεις (ποὺ λέει ὁ λόγος) κυβέρνησι, καὶ σοῦ προκύπτει τὸ ΔΝΤ.

Ἐπιλέγεις κόμμα (κίνησι τό λένε τώρα) καὶ σοῦ προκύπτει ὁ Δημητροκάλλης!!!!

Ἀλλὰ ἂς τὰ πάρω ἀπό τὴν ἀρχή!!!

Πρὸ ἡμερῶν ἔγραψα γιὰ τὸν πολύτιμο κύριο Δημητροκάλλη ποὺ εἶναι δεξί χέρι τοῦ ἄλλου πολυτίμου κυρίου Μητσοτάκη (τοῦ γηραιοῦ), ὀργανωτής τοῦ κόμματος τῆς κυρίας Ντόρας (θυγατρὸς γηραιοῦ), ὀργανωτής τοῦ κινήματος «δὲν πληρώνω» (γενικῶς) καὶ ὀργανωτής τοῦ κινήματος  Σπίθα τοῦ Μίκη.

Συνέχεια

Γκαίητς καὶ μπίλντεμπεργκ κατά ἀνθρωπότητος;

Μήπως τελικῶς δὲν εἶναι καὶ τόσο ….μύθος;

Μήπως πράγματι κάποιοι ἀνεγκέφαλοι ἐγκέφαλοι ἔχουν προγραμματίσει τὸν ἀφανισμό τοῦ ἀνθρωπίνου εἴδους;

Μήπως τελικῶς αὐτός ὁ «θεός»  ποὺ κυβερνᾶ τὸν πλανήτη, δὲν εἶναι καί τόσο ἀθῶος; Μήπως δὲν εἶναι μόνον τό χρῆμα ποὺ ἐπιζητᾶ; Μήπως ἀναμένει καὶ κάτι ἄλλο; (Ἀνάλογες ἀναφορές καὶ στὸ νἄχαμε τὶ  νἄχαμε, ἕναν πλανήτη νἄχαμε! )

Συνέχεια

Ἢ αὐτοί, ἢ ὅλοι οἱ Ἕλληνες!

Κι ἐν ᾦ ὁ Στρός Καν διαψεύδει ἐκ νέου τὸν ΓΑΠ, κι ἐν ὦ ἄλλη μία φούσκα ἔσκασε, ὁ πρωθυπουργός μας ἐξακολουθεῖ, ἄνευ αἰδοῦς καὶ στοιχειώδους ἐθνικῆς συνειδήσεως νὰ περιφέρεται μὲ τὸ κεφάλι ὑψηλά ὡς νὰ μὴν συνέβη ποτέ ἡ ὁμολογία τοῦ Στρός Κάν.
Τραγική φιγούρα; Ἐπαγγελματίας ψεύτης; Ἀνίκανος ὑποκινούμενος; 

Ὅ,τι κι ἐὰν εἶναι, κι ὅλα μαζί, ἕνα τό συμπέρασμα!

Συνέχεια

Ἀπό τὴν μία πόρτα μπαίνουν οἱ Τοῦρκοι κι ἀπό τὴν ἄλλην βγαίνουν!

Οἱ Τοῦρκοι μᾶς προτιμοῦν γιὰ ἐπενδύσεις!!! ( Capital) Ἀναζητοῦν Ἕλληνα ἐπενδυτή γιὰ νὰ περάσουν στὴν ἀγορὰ ἀκινήτων ἀπό τὸ μεγάλο ξεπούλημα ποὺ μᾶς ἑτοιμάζεται!!!

Ἀπὸ τὴν ἄλλην μεριά, μετά ἀπό τόσες καταγγελίες, ἐπί τέλους ὁ κύριος Βενιζέλος ἀπεφάσισε νὰ ἀσχοληθῇ μὲ τὴν ὕποπτη δράσι τῆς ΖΙΡΑΑΤ ΒΑΝΚ. Ἐπί τέλους!! (defencepoint) Ἐδῶ καὶ μῆνες ἡ συγκεκριμένη τράπεζα, ἐκτὸς ἀπό τὰ ὅσα καταγγέλουν Ἕλληνες ἐπιχειρηματίες καὶ Συνέχεια