Στὴν ἀρχαία Ἑλλάδα, ὅταν κάποιος ἐκρίνετο ὡς ἔνοχος γιὰ οἰκονομικά ἐγκλήματα ἐγκλήματα κατὰ τῆς πολιτείας, ἐκτός ἀπό δημεύσεις περιουσιῶν πρὸς ἐξόφλησι τῶν χρεῶν ποὺ ἐδημιούργησε, περνοῦσε ἀπό μίαν διαπόμπευσι τέτοια, ποὺ ἤ ἔπρεπε νὰ ἀποδείξῃ πώς ἦταν ἀθῶος ἤ νὰ ἐξαφανισθῇ νύκτα ἀπό τὴν πόλι του.
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: σκέψεις
Ἀληθής Δημοκρατία!
Τὸ ἄρθρον ἐξαιρετικόν! Ἡ παρουσίασις τῆς πραγματικῆς δημοκρατίας, συγκρινομένης μάλιστα μὲ τὰ σημερινά «χάλια τῆς δημοκρατίας» εἶναι ἕνα καλό μάθημα γιὰ ὅσους πραγματικά θέλουν νὰ ἀλλάξῃ κάτι πρὸς τὸ καλλίτερο στὴν ζωή μας καὶ τὴν κοινωνία μας!.
Ὑπάρχει ἕνα κενό. Ὅταν ὅλα τὰ παρακάτω δουλεύουν βάσει τῶν ἤδη θεσπισμένων νόμων, ὅλα καλά! Τί μπορεῖ ὅμως νὰ ἀπαντήσῃ κάποιος γιὰ τὴν ὑπόθεσι τοῦ Σωκράτους; Ποιὸς τὸν κατεδίκασε σὲ θάνατο; Αὐτὴ δὲν ἦταν ἡ ἴδια δημοκρατία;
Οἱ δημοσιοκάφροι καὶ ὁ δημοσιογρᾶφος.
Εἶδε κι ἀπό εἶδε ὁ ἄνθρωπος… Ἔχει καὶ μία στάλα τσίπα ἐπάνω του… Ἔχει καὶ μαζεμένα ῥάμματα γιὰ τὴν γούνα τους….
Καὶ ποιός δὲν ἔχει, δῆλα δή!!!
Ὑπάρχει σήμερα στοιχειωδῶς σκεπτόμενος Ἕλλην ποὺ νὰ τοὺς ἀντέχῃ γιὰ περισσότερο χρόνο τοῦ ἑνὸς λεπτοῦ; Ὄχι φαντάζομαι!!!
Καλά, ἀπὸ ποῦ ἀντλοῦν τηλεθεάσεις; Μόνοι τους βλέπουν ὁ ἕνας τὸν ἄλλον; Καὶ ἀπό ποῦ ἀντλοῦν μισθοὺς;;
Πετρέλαια……
Ξεκινῶ ἀπό ἕνα νέο ποὺ διάβασα πρὸ ἀρκετῶν ἑβδομάδων.
Ὁ λόγος γιὰ τὴν ἐταιρεῖα Ἑλληνικά Πετρέλαια. Διαβάζω στό econews.gr (17 Δεκεμβρίου 2010):
«Μετά τη διενέργεια διεθνούς πλειοδοτικού διαγωνισμού, η ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ Α.Ε. αποφάσισε να μεταβιβάσει μέρος των δικαιωμάτων της έρευνας και παραγωγής στην περιοχή West Obayed στη Δυτική Έρημο της Αιγύπτου στην εταιρεία VEGAS OIL & GAS SΑ, συμφερόντων του Ομίλου Βαρδινογιάννη.
Κινήματα, ἐπαναστάσεις καὶ ἀπορίες.
Στὸ hellenicRevenge διαβάζω ἕνα ἄρθρο, ποὺ άνάλογά του κυκλοφοροῦν πολλά αὐτὲς τὶς ἡμέρες στὸ διαδίκτυο.
Ἀλλοῦ διαβάζουμε γιὰ «ντόμινο» ἐξελίξεων, ἀλλοῦ γιὰ ἀλυσιδωτ[ες ἀντιδράσεις, ἀλλοῦ γιὰ ἀφυπνίσεις…
Πολλὲς ἐκτιμήσεις, ποὺ ὅλες ἔχουν τὴν ἐνδιαφέρουσα ὀπτική τους.
Τὸ πρωΐ ἐδημοσίευσα ἕνα ἄρθρο τοῦ Ἐμμανουήλ Σαρίδου στὸ «νόμιμα ἤ ἄνομα θὰ γίνῃ ἡ ἀλλαγή;»
Νἄχαμε τὶ νἄχαμε… Ἕναν πλανήτη νἄχαμε!
Ἕνα θέμα ποὺ καλούμαστε νὰ ἀντιμετωπίσουμε ὡς κάτοικοι αὐτοῦ τοῦ πλανήτου, εἶναι ἡ δυνατότης του νὰ μᾶς …ἀνθέξῃ!
Συζητᾶμε συχνὰ πυκνά, γιὰ ζητήματα «ἐσκεμμένης καὶ δολίου» προσπαθείας μειώσεως τοῦ πληθυσμοῦ, ἀπό κάποιες ὁμᾶδες ποὺ ἐλέγχουν τό χρῆμα, τὴν παραγωγή καὶ τὴν κατανομή τῶν πληθυσμῶν.
Καὶ λέω «ἐλέγχουν» διότι πλέον εἶναι ὀρατό κάτι τέτοιο, ἀκόμη καὶ στοὺς πλέον δυσπίστους. Θεωρῶ ἀκραῖα μεθοδευμένη, γιὰ παράδειγμα, τὴν τόσο μεγάλη αὔξησι τοῦ δουλεμπορίου στὶς ἡμέρες μας. Ὅπως καὶ τὴν ὅλο καὶ πιὸ ἔντονα (καὶ δυστυχῶς ἐπικίνδυνη) προσπάθεια ἀναμείξεως πληθυσμῶν ποὺ δὲν ἔχουν καμμία πολιτιστικὴ ἤ ήθικὴ βάσι ἐπικοινωνίας.