Πῆγε ὁ «φουκαρᾶς» ὁ Μπεγλίτης νὰ κάνῃ τὴν βόλτα του, νὰ πιῇ κι ἕναν καφὲ ὁ ἄνθρωπος, νὰ κόψῃ καὶ μία πίττα… Κι αὐτοὶ τὸν πῆραν μὲ τοὺς …καφέδες!!!
Χάλια τὰ κοστούμια, χάλια οἱ γραβᾶτες, χάλια τὸ μαλλί!!!
Ποῦ; Στὴν ΕΑΒ. Ἄθλιοι αὐτοί οἱ ἐργαζόμενοι ποὺ διαμαρτύρονται γιὰ τὴν ἰδιωτικοποίησι!!! Δὲν ντρέπονται λίγο…. Ποιὸς θὰ πληρώσῃ τὸ καθαριστήριο τώρα; Δὲν ξέρουν πώς ὁ λογαριασμός θὰ πάῃ στὸ ὑπουργεῖο; Ὡς τί; Μὰ ὡς ἔξοδα παραστάσεως φυσικά!!! (Πηγή: τὸ Λημέρι)
Πῆγε κι ὁ Πρωτόπαππας γιὰ μία βόλτα στό Κολωνάκι.. Τό τί ἐπέρασε ὁ Συνέχεια




