Πολύ κράξιμο….

Πῆγε ὁ «φουκαρᾶς» ὁ Μπεγλίτης νὰ κάνῃ τὴν βόλτα του, νὰ πιῇ κι  ἕναν καφὲ ὁ ἄνθρωπος, νὰ κόψῃ καὶ μία πίττα… Κι αὐτοὶ τὸν πῆραν μὲ τοὺς …καφέδες!!!

Χάλια τὰ κοστούμια, χάλια οἱ γραβᾶτες, χάλια τὸ μαλλί!!!

Ποῦ; Στὴν ΕΑΒ. Ἄθλιοι αὐτοί οἱ ἐργαζόμενοι ποὺ διαμαρτύρονται γιὰ τὴν ἰδιωτικοποίησι!!! Δὲν ντρέπονται λίγο…. Ποιὸς θὰ πληρώσῃ τὸ καθαριστήριο τώρα; Δὲν ξέρουν πώς ὁ λογαριασμός θὰ πάῃ στὸ ὑπουργεῖο; Ὡς τί; Μὰ ὡς ἔξοδα παραστάσεως φυσικά!!! (Πηγή: τὸ Λημέρι)

Πῆγε κι ὁ Πρωτόπαππας γιὰ μία βόλτα στό Κολωνάκι.. Τό τί ἐπέρασε ὁ Συνέχεια

Νόμιμα ἤ ἄνομα θὰ γίνῃ ἡ ἀλλαγή;

Ἕνα κείμενο ποὺ μὲ ἐπροβλημάτισε ἔντονα. Ἄλλως τε ἔχω ἐκφράσει παρόμειες σκέψεις στό παρελθόν καὶ μᾶλλον δὲν ἄρεσαν…

Τέλος πάντων..

Ὁ Ἐμμαουήλ Σαρίδης γράφει ἕνα ἄρθρο, θαυμάσιο θὰ ἔλεγα, τό ὁποῖον πιστεύω πώς πρέπει νὰ διαβάσουμε καὶ νὰ σκεφτοῦμε πολύ σοβαρά!!!

Αὐτὸ τὸ μᾶς πᾶνε ἤ πᾶμε μόνοι μας, εἶναι ἕνα ζήτημα ποὺ σαφῶς καὶ πρέπει νὰ ἐξετάσουμε σοβαρότατα. Ἡ πολλὲς φορές, ἀφέλεια,  καὶ συχνὰ  εὐκολία  μὲ  τὴν ὁποίαν δεχόμεθα τὴν ἀνομία ἤ τὴν ἀντίδρασι, εἶναι κάτι ποὺ μὲ προβληματίζει χρόνια. Στό κάτω κάτω τῆς γραφῆς, σὲ ὅποιον δὲν ἀρέσει μία Συνέχεια

Πουλῆστε καὶ τὰ κόκκαλα!

Ὁ γλυκός μας Λᾶμπρος Ἔλανδρος, ἠλεκτρονικὸς φίλος, γράφει μίαν θαυμασία ἐπιστολή!!

Μίαν ἐπιστολή ποὺ ἀπευθύνεται στὸν πρωθυπουργό μας….

Ἀλλὰ…,

δὲν γνωρίζω ἐὰν κατάλαβε (ὁ πρωθυπουργός μας) τί τοῦ γράφει ὁ Λᾶμπρος!!!

Φιλονόη.

Συνέχεια

Ἐπιστολὴ πολίτου πρὸς νομικούς.

Το παρακάτω κείμενο εστάλη στους  Δικηγορικούς Συλλόγους Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Πατρών, Ηρακλείου Κρήτης, Ηγουμενίτσας, Κερκύρας και Ρόδου, με την ελπίδα ότι απευθύνεται σε Έλληνες οι οποίοι έχουν την γνώση, τα μέσα και την ευαισθησία να στηρίξουν την εφαρμογή των  νόμων και να στηλιτεύσουν αυτούς που ενδεχόμενα κατ’ εντολή το αποφεύγουν. Ο χρόνος πιέζει και ο καθένας οφείλει, πλέον, να αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν. Δυστυχώς δεν έχω όλες τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις, ενδεχόμενα όμως να τις έχετε εσείς
Ἰωάννης Δέμος
Κείμενο που απεστάλη:
“Προς το Δ.Σ του Δικηγορικού Συλλόγου σας.

Συνέχεια

Ὅταν ὁ ΣΚΑΙ καταῤῥίπτεται ἀπὸ τὴν ἱστορία…..

Μετὰ ἀπό ἀρκετῶν ἡμερῶν μελέτες καὶ καταγραφές, κατάφερα νὰ συγκεντρώσω ὅσο τὸ δυνατόν πιὸ σαφείς ἀναφορές ἀπό τὴν ἱστορία μας καὶ νὰ τὶς μεταφέρω σέ μίαν σειρά ὀκτώ δημοσιεύσεων (γιὰ τὸ τρίτο μόνον ἐπεισόδιο).

Ἀφήνω νὰ «γράψουν» οἱ ἱστορικοί μας τὶς ἀπαντήσεις ποὺ χρειάζεται κάθε Βερέμης μὲ τὴν παρέα του καὶ τοὺς χρηματοδότες του.

Οἱ παρεμβάσεις μου κυρίως στὴν ἀντιγραφή τῶν κειμένων καὶ στὴν «συρραφή» αὐτῶν.

Συνέχεια

Ἦσαν ὅλα προσυμπεφωνημένα;


Ἔλαβα τό παρακάτω ἄρθρο καὶ μὲ ἔθεσε σὲ ἐντόνους προβληματισμούς καὶ περίεργες σκέψεις…  
Ἐὰν ἰσχύουν τὰ παρακάτω, λέω ἐὰν, τότε ἔχουμε κάποιες σοβαρὲς λεπτομέρειες ποὺ πρέπει νὰ ἐξετάσουμε!!!
Θὰ ἀνατρέξω στὸ ἄρθρο τοῦ Νετάκια (Στὸ Ἕνα ἄριστο δομημένο σχέδιο χρεωκοπίας τῆς Ἑλλάδος. Τώρα τί μένει;) γιὰ νὰ ἀντλήσω κάποιες ἐπιπρόσθετες πληροφορίες…Γνωρίζουμε γιὰ παράδειγμα τὰ διάφορα παιχνίδια ποὺ ἔχουν παιχτεῖ ἀπό τὴν Γκόλντμαν Σάκς καὶ τὰ πρωτοπαλλήκαρά της. Ἐπίσης διαβάζουμε τὶς κατὰ καιρούς σκηνοθεσίες τοῦ Σόρος,  κατὰ τῶν δημοσίων ταμείων μας καὶ γενικότερα κατὰ τῆς Ἑλλάδος.

Συνέχεια