Σήμερα θά κάνω μίαν ἀναδημοσίευσι ἀπό τό φιλικό ἱστολόγιο ΤΟΞΟΤΗΣ.
Ἒχω ἐκνευριστεῖ ἀπό τά πολλά κι ἐπαναλαμβανόμενα δημοσιεύματα σχετικῶς μέ τά ὃσα μᾶς ἒρχονται ἀπό τό ….διάστημα!
Λίγος προβληματισμός εἶναι ἀπαραίτητος!
Ἂς μήν καταπίνουμε ἀμάσητα ὃσα μᾶς σερβίρουν!
Τό πιθανότερον εἶναι νά μήν εἶναι γιά τό καλό μας!
Τό ἂρθρο πού σᾶς μεταφέρω σήμερα εἶναι μετάφρασις ἀπό τό γερμανικό περιοδικό NEXUS (Δεκέμβριος 2008!).
Κάποιοι μᾶς προειδοποιοῦν ἐδῶ καί χρόνια γιά τούς στόχους τῆς Νέας Τάξεως, ἀλλά ἐμείς βλέπουμε μόνον τούς πόνους τῆς τσέπης μας! (Ὃταν ὑπάρχουν φυσικά καί μᾶς ξεβολεύουν!)




