Το Ισραήλ σκότωσε περισσότερους Παλαιστινίους το 2014 από ό,τι σε οποιοδήποτε άλλο έτος από το 1967.
Οι δραστηριότητες του Ισραήλ στα κατεχόμενα εδάφη είχαν ως αποτέλεσμα το θάνατο των 2.314 Παλαιστινίων και 17.125 τραυματισμούς το περασμένο έτος, σε σύγκριση με 39 νεκρούς και 3.964 τραυματισμούς το 2013, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Γραφείου του ΟΗΕ για τον Συντονισμό των Ανθρωπιστικών Υποθέσεων (OCHA).
Ποτέ ξανά, κανείς στην ιστορία της ανθρωπότητας, δεν έχει τολμήσει να στείλει 1.000.000 ειδοποιητήρια κατασχέσεως για να πιέσει τους κατεστραμμένους να του δώσουν τα τελευταία τους ευρώ για να πληρώσει μισθούς και συντάξεις στα άπληστα πιράνχας της κρίσεως.
Ἀνήκω σὲ αὐτοὺς ποὺ ὀνομάζεις «ἀνοήτους» τῆς πολιτικῆς, ποὺ πιστεύουν ὅτι ἡ Ἑλλάδα ἔχει ζωὴ – μόνο – ἔξω ἀπὸ τὸ θανάσιμο σφικταγκάλιασμα τῆς Εὐρώπης…
