Μετὰ ἀπὸ ὅλα αὐτὰ τὰ ψεύδη τῆς κυβερνήσεως, τὰ πιστὰ σκυλάκια τους στὰ τηλε-κατευθυνόμενα ΜΜΕ, ἐξακολουθοῦν να λένε πὼς ἀπὸ τὴν πρώτη δόση τοῦ ΕΝΦΙΑ, εἰσπράχτηκαν 1,2 δισ εὐρῶ.
Λένε ψέμματα.
Τὰ ἔσοδα καταρρέουν καὶ γιὰ αὐτὸ προσπάθησαν νὰ εἰσπράξουν ὅ,τι μποροῦν, μέσῳ τῶν δόσεων, ἔως τὰ ἑπόμενα ἐκκαθαριστικά.
Ὅλη ἡ ἱστορία λοιπόν, δείχνει πὼς αὐτοὶ οἱ κλεφτοκοττάδες, ἤθελαν ἁπλᾶ, μέχρι νὰ ἔλθῃ τὸ ἐπόμενο ἀδιέξοδο σὲ ἕξι μῆνες, νὰ ἁρπάξουν ὅ,τι μποροῦν.
Ἡ τρόικα ἁπλᾶ πιέσε καὶ φυσικὰ πέτυχε νὰ ἐπισπεύσῃ τὴν διαδικασία καὶ νὰ προχωρήσῃ ἡ τελικὴ συγκρούσις. Συνέχεια →