Τό τέλος τῶν Ἀνεξαρτήτων Ἑλλήνων;

 

Γιατί τό παιχνίδι μοῦ φαίνεται ἐν τελῶς στημένο; Γιατί δέν πιστεύω τίποτα ἀπό ὄσα διαβάζω κι ἀκούω; Γιατί ἔχουν ἐπιτρέψει νά γίνεται τόσο σάλος καί τόση φασαρία γύρω ἀπό ὅλην αὐτήν τήν ἰστορία;
Μήπως τελικῶς κάπου μᾶς ἐμπαίζουν κανονικότατα;

Διαβάζουμε ἀπὸ ἐδῶ γιὰ συνωμοσίες κατὰ τοῦ Καμμένου.
Συνέχεια

Ἔτσι ὀργανώθηκε ἡ ἀποστασία κατά τοῦ Καμμένου

Ὁ Βενιζέλος τά ἔχει βάλει μέ τήν Χρυσῆ Αὐγή καί ὁ Σαμαρᾶς μέ τούς Ἀνεξαρτήτους Ἕλληνες. Νομίζουν ὅτι θά καρπωθοῦν τίς ψήφους τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ, ὅταν ξαναγίνουν ἐκλογές. Γιατί δέν θά ἀργήσῃ πολύ νά πέσῃ ἡ τρικομματική-τριτοκοσμική «κυβέρνησις», πού κυβερνᾶ μέ πρᾶξεις νομοθετικοῦ περιεχομένου καί πέρνοντας ἐντολές ἀπό τό Βερολῖνο. Αὐτό κι ἄν εἶναι φασισμός.

Ἀφῆστε πού προσπαθοῦν νά πείσουν τόν «κουρασμένο» νά ἐπιστρέψῃ, ἐν εἴδει σωτῆρος, γιά νά ἐπανενώσῃ τήν «κεντροδεξιά» ἤ νά ἡγηθῇ νέου «πατριωτικοῦ» κόμματος. Πήξαμε στά πατριωτικά κόμματα, ἀρχῆς γενομένης ἀπό τόν Καρατζαφέρη. Τά εἴδαμε κι ἐκείνου τά καλλιμέντα.

Ἔτσι ἐξηγεῖται γιατί ἕνας ἕνας οἱ Ἀνεξάρτητοι Ἕλληνες μένουν ἐλεύθεροι γιά μεταγραφές (καί ψήφους στό κοινοβούλια ἄμα λάχῃ). Ὁ νοῶν νοείτω…..

Δεῖτε τί ἔγινε, προχθές, μέ τόν «πατριώτη» Μαρκόπουλο.  Συνέχεια

Ε.Τ. καλεῖ Βαυαρία

 

Ίσως να κάνω και λάθος. Ίσως και να είμαι «περίεργος». Ίσως, πολλά… Όμως πρωθυπουργό χώρας να επισκέπτεται επίσημα και αποκλειστικά το κρατίδιο μιας άλλης, δεν το έχω ξαναδεί. Δηλαδή, πόσες φορές κάποιος πρωθυπουργός χώρας που κάνει επίσκεψη στις ΗΠΑ, έχει επισκεφτεί μόνο την Αλαμπάμα ή το Τέξας;

Όταν κάποιος πρωθυπουργός ή πρόεδρος χώρας επισκέπτεται ΕΠΙΣΗΜΑ τις ΗΠΑ, πηγαίνει στην Ουάσιγκτον και γίνεται δεκτός από τον πρόεδρο της χώρας. Ποιος ο λόγος να πάει κάποιος πρωθυπουργός χώρας στη Φλόριντα και να γίνει δεκτός από τον εκεί κυβερνήτη;

Ακόμη και στις ελληνοτουρκικές σχέσεις με τη γνωστή ιδιαιτερότητα, ο Συνέχεια

Ἐκεῖ στὸ μΠΑτΣΟΚ μόνον τὴν δική τους καμπούρα δὲν βλέπουν…

Ἐκεῖ στὸ μΠΑτΣΟΚ μόνον τὴν δική τους καμπούρα δὲν βλέπουν...Ἔχουμε παραφρονήσῃ ἐν τελῶς μὲ τὶς ἀνοησίες ποὺ συμβαίνουν γύρω μας. 
Στὸ μΠΑτΣΟΚ δέ, ἀν τὶ νὰ κάτσουν καὶ νὰ κάνουν τὸν ὅποιον ἀπολογισμό τους, ἔχουν βαλθῇ νὰ μεταθέσουν ὅλες τους τὶς εὐθύνες στὶς πλᾶτες τοῦ …Καραγκιόζη!
Διότι αὐτὰ τὰ κουδουνισμένα οὐδέποτε ἔκαναν λάθη, ἀτασθαλίες καὶ ἀστοχίες!
Ὅσα ἔχουν πράξῃ κατὰ τὸ παρελθόν, ὅσα πράττουν τώρα καὶ ὅσα θὰ πράξουν στὸ μέλλον, καλῶς καμωμένα.
Συνέχεια

Ἐμφύλιος;

Λέτε;
Πρὸ μερικῶν ἐτῶν πίστευα πράγματι πὼς αὐτὸ ποὺ συνέβῃ μετὰ τὴν κατοχὴ ἦταν ἐμφύλιος.
Σήμερα δὲν τὸ πιστεύω.
Παρὰ τοῦ γεγονότος πὼς πράγματι κάποιοι Ἕλληνες ἔλαβαν μέρος σὲ ἐκεῖνον τὸν πόλεμο, κατὰ βάθος τοὺς θεωρῶ ἤ βαθύτατα πλανεμένους ἤ βαθύτατα …μὴ Ἕλληνες!

Συνέχεια

Ὁ Λαφαζάνης τώρα ἐξύπνησε!!!

Χὶ χὶ χί… 
Κι ὄχι μόνον ξύπνησε, ἀλλὰ εἶδε καὶ κακὸ ὄνειρο!!! Εἶδε λέει πὼς ὅλο τὸ μΠΑτΣΟΚ μετακόμισε στὸν τΣΥΡΙΖΑ!!!

Συνέχεια