Ὁ Βενιζέλος τά ἔχει βάλει μέ τήν Χρυσῆ Αὐγή καί ὁ Σαμαρᾶς μέ τούς Ἀνεξαρτήτους Ἕλληνες. Νομίζουν ὅτι θά καρπωθοῦν τίς ψήφους τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ, ὅταν ξαναγίνουν ἐκλογές. Γιατί δέν θά ἀργήσῃ πολύ νά πέσῃ ἡ τρικομματική-τριτοκοσμική «κυβέρνησις», πού κυβερνᾶ μέ πρᾶξεις νομοθετικοῦ περιεχομένου καί πέρνοντας ἐντολές ἀπό τό Βερολῖνο. Αὐτό κι ἄν εἶναι φασισμός.
Ἀφῆστε πού προσπαθοῦν νά πείσουν τόν «κουρασμένο» νά ἐπιστρέψῃ, ἐν εἴδει σωτῆρος, γιά νά ἐπανενώσῃ τήν «κεντροδεξιά» ἤ νά ἡγηθῇ νέου «πατριωτικοῦ» κόμματος. Πήξαμε στά πατριωτικά κόμματα, ἀρχῆς γενομένης ἀπό τόν Καρατζαφέρη. Τά εἴδαμε κι ἐκείνου τά καλλιμέντα.
Ἔτσι ἐξηγεῖται γιατί ἕνας ἕνας οἱ Ἀνεξάρτητοι Ἕλληνες μένουν ἐλεύθεροι γιά μεταγραφές (καί ψήφους στό κοινοβούλια ἄμα λάχῃ). Ὁ νοῶν νοείτω…..
Δεῖτε τί ἔγινε, προχθές, μέ τόν «πατριώτη» Μαρκόπουλο. Συνέχεια →