Τρόμος στήν «φτωχολογιά»

Δήλωση-παρέμβαση του προέδρου του ΣΕΒ «Μια χρεωκοπία θα καταδίκαζε τον τόπο σε εφιαλτική κατάσταση»

Μᾶς τρομοκράτησες, τώρα, Δασκαλόπουλε. Πάρα πολύ. Τί νά σοῦ πῶ; Δέν περιγράφεται μέ λόγια. Ἄσε…

Ἡ παραπάνω εἰκόνα εἶναι ἀπό τό «τρομοκρατημένο» βῆμα. Προσπαθεῖ, τό συγκρότημα ΔΟΛ, νά περισώσῃ ὅτι μπορεῖ τίς τελευταῖες ἡμέρες ἀλλά δέν τά καταφέρνει.

Πανικός τούς ἔχει πιάσει. Ἐκτός ἀπό τό πολιτικό σύστημα πού καταρρέει πανικοβαλόμενο, τούς δημοσιοκάφρους, τούς μεγαλοεκδότες καί ἐργολάβους, πανικός ἔχει πιάσει καί ὅλους τούς μεγαλοεπιχειρηματίες, τοκογλύφους καί βιομηχάνους.

Προσπαθοῦν μέ «νύχια καί μέ δόντια» νά κρατηθοῦν ὄρθιοι. Πτωχεύοντας ἡ Ἑλλάς χάνουν τήν μάσα καί τήν κουτάλα καί δημιουργοῦν κλίμα πανικοῦ στόν λαό. Οἱ ἐθνοφωστῆρες χάνουν μισθούς, έξεταστικές, μίζες καί οἱ ἑκατομμυριοῦχοι τίς διασυνδέσεις καί τίς λαμογιές τῶν πολιτικῶν πού τούς ἔκαναν πλουσίους. Γνωρίζουν ὅτι αὐτό πού σίγουρα δέν θά χάσουν εἶναι ἡ τιμωρία πού θά ὑποστοῦν ἀπό τόν ἑλληνικό λαό.

Διαβᾶστε τί λέει ὁ πρόεδρος τοῦ ΣΕΒ, Δ. Δασκαλόπουλος: Συνέχεια

Ἡ ρατσιστική συμπεριφορά τοῦ ἑλληνικοῦ κράτους ἀπέναντι στούς Ἕλληνες

Τά κατωρθώματα καί οἱ ἐπιλογές τῶν ἀνδρεικέλων τῆς ἐξουσίας πού τούς παραδίδεται ἀπό τά διεθνῆ λαμόγια. Ἡ ἐγκληματική διάκρισις εἰς βάρος τῶν Ἑλλήνων καί ὑπέρ τῶν λαθροεισβολέων ἐχθρῶν τῆς πατρῖδος καί τοῦ ἔθνους. Ὅλα αὐτά μᾶς ἔφεραν ὡς ἐδῶ.

Νά ἐξαφανίσουμε τούς πολῖτες αὐτῆς τῆς χώρας πρός χάριν τῶν ἐγκληματιῶν πού εἰσβάλλουν καθημερινῶς ἀπό τά σύνορα. Δοῦλοι, ἀνδρείκελα καί ὀσφυοκάμπτες τῶν διεθνῶν τοκογλύφων ἀποφασίζουν, ὑποτίθεται, γιά τήν τύχη αὐτοῦ τοῦ λαοῦ πού ἔκανε τό τραγικό λάθος νά τούς ἀναδείξῃ στίς ὑψηλότερες βαθμίδες τοῦ πολιτικοῦ συστήματος. 

Μινώταυρος

Τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες πολίτες έχουν γίνει μάρτυρες μίας απίστευτης μετεξέλιξης του πολιτικού συστήματος των ΜΜΕ και των διαφόρων προοδευτικών ακαδημαϊκών οι οποίοι εν χορό επιτίθενται σε οτιδήποτε ελληνικό σε οτιδήποτε θυμίζει την ελληνική ταυτότητα την παράδοση και τις αξίες μας.

Οι προοδευτική αυτή ομάδα της ελληνικής ελίτ έχει Συνέχεια

«Ἡ Ἑλλάδα εἶναι, σήμερα, ἀποικία». Ν.Φ.

Τά λέει καί ὁ Φάρατζ στούς εὐρωβουλευτάς λές καί αὐτοί φταῖνε πού χάσαμε τήν ἐθνική μας κυριαρχία. 

Γιά μά μή χρεωκοπήσουμε καί γιά νά μή γίνῃ στάσις πληρωμῶν. Ε, καί; Τώρα εἶναι καλλίτερα.; Συνέχεια

Ὁ στόχος μας εἶναι πάντα τὸ χαράτσι!

δκαμερικος μνες χουμε πέσει θύματα τς ξυμωρίας «συνταγματολόγων» καλοιπνπροσκυνημένων, λιθίων καατοχρηζομένων σωτήρων.
Τκύριον μέλημά τους φυσικπαραμένει νεσπράξουν, πμία
ν κοινωνία ποδυνατενπιβιώσ!
Στεγνώσαμε! Οτε σάλιο δν κυκλοφορε!
διαφορον γιτν πείνα, τος στέγους, τς λιποθυμίεςπαιδιν πσιτία,  τς ατοκτονίες, τς δημεύσειςπεριουσιν
Τος νδιαφέρει μόνον δική τους πιβίωσις. Κοντόφθαλμοι γάρ, δυνατον ν δον λίγο παραπέρα π τν μύτη τους! 
δυνατον ν κατανοήσουν πς δν σκοτώνεις τν κατσίκα πο σ τρέφει, διότι θ ψοφήσς συντόμως κι σύ!
προκάλυπτα πλέον στηρίζουν μόνον τος χρηματοδότες τους πο φυσικ εναι ο τοκογλύφοι. 
Ατ παραμένει   μέγιστος δείκτης τς νυπάρκτου εφυΐας τους!

Συνέχεια

Ἀντιδρᾶστε. Μήν ὑποκύπτετε

Τοῦ χρόνου, ἔτσι πού πᾶνε τά πράγματα θά εἴμαστε κι ἐμεῖς ἄστεγοι, παρέα μέ τούς Πακιστανούς, τούς Ἀφγανούς, βορᾶ στίς ὀρέξεις τῶν Ἀλβανών μέ τά καλάσνικωφ. Αὐτοί τούς ἐκάλεσαν, αὐτοί φέρνουν ὅτι ἐγκληματικό στοιχεῖο ὑπάρχει στήν οἰκουμένη, τούς δίδουν καί 5-6 χιλιάρικα καί τούς κάνουν ὑποκλίσεις. Γιά νά μᾶς ἐκφοβίζουν καί νά τούς στρέψουν ἐναντίον μας ὅταν θά ἔρθῃ ἡ ὥρα. Ποιός θά νικήσῃ σέ ἔνα τέτοιο πόλεμο; Αὐτός πού ἔχει ὅπλα καί «πλάτες». Δηλαδή αὐτοί.

Ὁ κόμπος ἔφτασε στό κτένι. Καιρός νά ἀντιδράσουμε. Νά διώξουμε τούς ξένους ἀπό τήν Ἑλλάδα. Πρίν γίνουν χειρότερα τά πράγματα. Κάποτε ἡ κατάστασις θά εἶναι μή ἀναστρέψιμη.

ΟΛΟΥΣ. Τούς Πακιστανούς, τούς Ἀλβανούς, τούς Γερμανούς, τούς τροϊκανούς πού ἔχουν πέσει σάν τίς ἀκρίδες καί τρῶνε τίς σάρκες μας. Ἐπιβουλεύονται τόν πλοῦτο τῆς χώρας καί τήν ἀνεκτικότητά μας.

Πρό διετίας ὁ ἀνεκδιήγητος ἀπόγονος τῆς δυναστείας τῶν Παπανδρέου καί δοῦλος τῶν Συνέχεια

Οἱ δυνάστες τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας

Ἐπειδή πολύς λόγος γίνεται γιά ξένη κατοχή στήν χώρα μας, ξένους νταβατζῆδες καί τοκογλύφους……Οἱ δικοί μας πολιτικάντηδες ἔχουν τήν μερίδα τοῦ λέοντος στήν κατάστασι πού ἐπικρατεῖ στήν Ἑλλάδα ἀπό τήν ἐποχή πού δολοφονήθηκε ὁ Καποδίστριας. Μήπως κι ἐκεῖνον τό ἴδιο σύστημα καί ἡ ἴδια νοοτροπία δέν τόν «ἔφαγε»;

Τώρα δέν γίνονται δολοφονίες. Ὑπάρχουν ἄλλα πιό ἀποτελεσματικά μέσα γιά νά περνοῦν οἱ ἐθνοπροδότες μας, καλά….

Μινώταυρος

Τό κράτος κατοχῆς και ἡ δυναστική κομματοκρατία

Πῶς ἡ ἀλλοτρίωσις λειτουργεῖ ὡς  πρόκλησις 

Ἡ περίπτωσις τῶν «απολαβῶν» τῶν βουλευτῶν καί τών ὑπουργῶν

Πολλοί πιστεύουν ακόμη ότι η κατοχή της ελληνικής κοινωνίας είναι εξωτερική. Μέγα λάθος. Η εξωτερική κατοχή συμπληρώνει και νομιμοποιεί το καθεστώς της εσωτερικής κατοχής επί της ελληνικής κοινωνίας που συντηρεί η δυναστική κομματοκρατία με όχημα το κράτος της νεοτερικότητας.
Η μεταπολίτευση, ως η ολική επαναφορά στο καθεστώς της απεχθούς φαυλοκρατίας του 19ου αιώνα, αποτελεί Συνέχεια