Ἡ χἌννα ἐσκέφθῃ, ἐσυσκέφθῃ, ἐζύγισε κι ἀπεφάσισε!
Τέλος ἡ ἀσιτία τῶν παιδιῶν στὰ σχολεῖα!!!
Ἀπὸ τὸ νέο ἔτος θὰ μοιράζουν κουπόνια!
Ἡ χἌννα ἐσκέφθῃ, ἐσυσκέφθῃ, ἐζύγισε κι ἀπεφάσισε!
Τέλος ἡ ἀσιτία τῶν παιδιῶν στὰ σχολεῖα!!!
Ἀπὸ τὸ νέο ἔτος θὰ μοιράζουν κουπόνια!
Πήγα με τη Μάρω χθες στην έναρξη…
Φοβόμουν τόσο μη δεν έρθει, ελάχιστος ήταν ο κόσμος, η μπάντα έπαιζε και ξανάπαιζε για να γεμίσει τα κενά, η ώρα περνούσε. Βγήκαν και κάτι παρατρεχάμενοι, σκέφτηκα πάει λάκισε η οχιά. Κι όσο έστεκα τόσο φούντωνα. Αλλά ήρθε.. τόλμησε ο θρασύδειλος να βγει μπροστά μας, πάνω σε έδρανο και να μας βγάλει λόγο!!
Πρώτη έσυρε φωνή η Μάρω, μα δεν ήταν φωνή αυτή, αλλά θρήνος, σου σπάραζε την καρδιά. Η δική μου φωνή ήταν σκέτη οργή.
Λένε οἱ ὑπάλληλοι τοῦ ΣΔΟΕ, κατὰ τὸ σημερινὸ δημοσίευμα τοῦ Ἔθνους.
«Εμείς τους πιάνουμε, οι δικαστές τους αφήνουν ελεύθερους»
Δυσφορρία, που αγγίζει τα όρια της αγανάκτησης, εκφράζεται από παράγοντες του ΣΔΟΕ για την «ευνοϊκή», όπως την χαρακτηρίζουν, αντιμετώπιση των επώνυμων φοροοφειλετών από τους δικαστές. (ἔθνος)
Ὁ λόγος ἀναχωρήσεως τοῦ GAP ἦταν, ἐπισήμως τοὐλάχιστον, ἡ γενικὴ δυσφορία τοῦ κόσμου.
Ἡ ἀγάνάκτησις ἀπὸ τὰ μέτρα, ἀπὸ τὸ ΔΝΤ καὶ τὰ περίεργα «νομοθετήματα».
Θυμόμαστε ὅλοι τὰ γεγονότα τῆς 28ης Ὀκτωβρίου στὴν Θεσσαλονίκη, κι ὄχι μόνον.
Πόσο; 50 εὐρώπουλα; 100; 200;
Ῥεζίλια τῶν σκυλιῶν γίνατε…
Δέν ντρέπεστε, τὸ ξέραμε… Ἀλλὰ τώρα μᾶς ἀποδείξατε καὶ τὴν γυφτιά σας!
Εἶπα γυφτιά; Λᾶθος μέγα. Οἱ γύφτοι εἶναι πιὸ εὔθικτοι καὶ πιὸ συνεπεῖς ἀπὸ ὅλους ἐσάς καὶ τοὺς ῥουφιάνους σας.
Μόνον γιὰ τὰ παγκάκια ποὺ ξήλωσες ἀξίζεις νὰ σοῦ φωνάζουμε ΠΑΝΤΟΥ καὶ ΠΑΝΤΑ οὔοὔοὔοὔοὔ….