
Ἔχει καταντήσει τραγελαφικὸν τὸ φαινόμενον.
Νὰ θέλουν νὰ φύγουν οἱ ΛΑΘΡΟέποικοι καὶ ἐμεῖς νὰ τοὺς κρατᾶμε μὲ τὸ ζόρι ἐδῶ!
Ἀπὸ τὴν μία μπάζουν 10.000 τὸν μῆνα κι ἀπὸ τὴν ἄλλην, διὰ τῆς νομίμου ὁδοῦ, μποροῦν νὰ φύγουν 66 τὸν χρόνο!
Πλάκα μᾶς κάνουν.
Στὸ μεταξύ, αὐτοὶ ἐν τελῶς ἀπελπισμένοι, πασχίζουν νὰ ἐξέλθουν ἀπὸ τὴν παγίδα ποὺ ἔπεσαν.
Διότι πρόκειται περὶ παγῖδος τελικῶς.
Το ξύλο της χρονιάς τους έφαγαν, όταν πήγαν να τρυπώσουν σε νταλίκα



Τέτοια σούργελα ἔχουμε… Πρὸς τοῦτο μέσα κι ἔξω πᾶμε κατὰ διαόλου.