Ἀφῆστε τους νὰ φύγουν ἐπὶ τέλους!


Ἔχει καταντήσει τραγελαφικὸν τὸ φαινόμενον.

Νὰ θέλουν νὰ φύγουν οἱ ΛΑΘΡΟέποικοι καὶ ἐμεῖς νὰ τοὺς κρατᾶμε μὲ τὸ ζόρι ἐδῶ!

Ἀπὸ τὴν μία μπάζουν 10.000 τὸν μῆνα κι ἀπὸ τὴν ἄλλην, διὰ τῆς νομίμου ὁδοῦ, μποροῦν νὰ φύγουν 66 τὸν χρόνο! 

Πλάκα μᾶς κάνουν. 

Στὸ μεταξύ, αὐτοὶ ἐν τελῶς ἀπελπισμένοι, πασχίζουν νὰ ἐξέλθουν ἀπὸ τὴν παγίδα ποὺ ἔπεσαν.

Διότι πρόκειται περὶ παγῖδος τελικῶς.

Το ξύλο της χρονιάς τους έφαγαν, όταν πήγαν να τρυπώσουν σε νταλίκα

Σκηνές απείρου κάλλους εκτυλίχθηκαν στη διασταύρωση της Νέας Εθνικής Οδού Πατρών Αθηνών με την οδό Κανελλοπουλου. 

Είκοσι Αφγανοί την είχαν “στήσει” στο σημείο περιμένοντας την πρώτη νταλίκα που θα σταματήσει στο κόκκινο φανάρι, για να μπουν μέσα…Όπως δημοσιεύει το The best news η τύχη ήθελε αυτή η νταλίκα να έχει ένα γεροδεμένο Αυστριακό οδηγό και έναν εξίσου γεροδεμένο συνοδηγό. 

Μόλις λοιπόν οι αλλοδαποί επιχείρησαν να σπάσουν την κλειδαριά του κοντέινερ που μετέφερε η νταλίκα για να «μπουκάρουν», οδηγός και συνοδηγός βγήκαν έξω και σαν μαινόμενοι ταύροι επιτέθηκαν στους Αφγανούς. 

Έπεσε ξύλο αλύπητο, ενώ όλα όσα συνέβαιναν παρακολουθούσαν με ανοιχτό το στόμα οι διερχόμενοι οδηγοί! (24gr)

Τοὺς ἔταξαν χρῆμα, τοὺς ἔταξαν καλλίτερη ζωή, τοὺς ἔταξαν εὐρώπουλα…

Κι ἐδῶ ποὺ ἔφθασαν ἀντιμετωπίζουν χειρότερες συνθῆκες ἀπὸ αὐτὲς ποὺ ἀντιμετώπιζαν στὶς πατρῖδες τους. Ταχύτατα, οἱ πλέον παραβατικοί, συναντοῦν τοὺς ὁμοίους των καὶ ἐπιδίδονται σὲ ληστείες, φόνους, βιασμούς… Εἶναι βλέπετε ἄλλης νοοτροπίας, ἄλλης ἠθικῆς, ἄλλης ὀπτικῆς.

Θυμᾶμαι ὅταν διάβαζα γιὰ τὶς μᾶχες τοῦ 1821, ἔμαθα πὼς στὴν πολιορκία τῆς Μονεμβασιᾶς οἱ Τοῦρκοι ἔτρωγαν μικρὰ παιδιά. Ἐν ἀντιθέσει μὲ τοὺς Ἕλληνες ποὺ στὴν πολιορκία τοῦ Μεσολογγίου πέθαιναν ἀλλὰ ἀνθρώπους δὲν καεαδέχοντο νὰ ἀγγίξουν. Ἡ πολιορκία τῆς Μονεμβασιᾶς ὅμως κράτησε λιγότερο (πληροφορίες μπορεῖτε νὰ διαβάσετε στὰ:

Ἄλλη φιλοσοφία ζωῆς, ἄλλη συνείδησις, ἄλλη κρίσις. 

Ἔφερα τὰ παραδείγματα ἀπὸ τὴν στάσι τῶν τούρκων στὴν διάρκεια τῆς ἐπαναστάσεως τοῦ 1821, γιὰ νὰ καταδείξω τὴν διαφορὰ φιλοσοφίας, ποὺ βασίζεται κυρίως στὴ θεώρησι. Διαφορετικὰ εἶναι νὰ θεωρῇς τὸν ἀπέναντι ἄπιστο καὶ διαφορετικὰ νὰ τοῦ ἐπιτρέπῃς νὰ ὑπάρχῃ, νὰ θρησκεύεται καὶ νὰ λειτουργῇ ἐλεύθερα. 

Ἐμεῖς γιὰ ὅλους αὐτοὺς παραμένουμε ἄπιστοι. Ἔτσι εἶπε ὁ Μωάμεθ. Ἔτσι πίστεψαν. Ἔτσι μᾶς ἀντιμετωπίζουν. 

Τί θά συμβῇ; 

Ὅπως πᾶμε δὲν τὴν γλυτώνουμε τὴν ἐξέγερσι τῶν μουσουλμάνων. 

Καὶ αὐτὴ θὰ στραφῇ κατὰ ἀμάχων, τὸ ἀντιλαμβανόμεθα.

Τὸ ζητούμενον ὅμως εἶναι ἄλλο. 

Τὴν στιγμὴ τῆς ἐξεγέρσεως πῶς θὰ εἴμαστε ἐμεῖς; 

Παθητικοὶ παρατηρητές ἢ ἐνεργοί πολεμιστές;

Διότι, πέραν τῶν ὅλων ὅσων συμβαίνουν στὴν χώρα μας, ἔχουμε μίαν σοβαρὴ ἐκκρεμότητα νὰ ἐπιλύσουμε ἄμεσα, πρὶν κληθοῦμε νὰ πάρουμε θέσι καὶ γιὰ τὸ παραπάνω (ἐθνικὸ πλέον) θέμα. Νὰ τελειώνουμε μὲ τὰ ἀνδρείκελα.

Πότε λοιπόν θά συμβῇ τὸ ξεκαθάρισμα; Τώρα, μέ ὅλους τούς κουδουνισμένους νά ἁλωνίζουν; Σέ λίγο, μέ τούς κουδουνισμένους ἀνάποδα; Ἢ ἀργότερα, μέ κανέναν κουδουνισμένο καί κανέναν «σωτήρα» στήν ζωή μας;

Γιὰ νὰ δοῦμε… 

Διότι ἔχουμε πάρα πολλὰ νὰ δοῦμε ἀκόμη…

Φιλονόη.

Υ.Γ. Βρὲ τὸν ἄτιμο!!! Μὲ εἴκοσι τὰ ἔβαλε! Καὶ τὰ δικά μας γομάρια οὔτε μὲ ἕναν! Νά τόν πάρουμε καί νά τόν πᾶμε πρός βο(υ)λή μέριά; Ὅπως καὶ νὰ τὸ κάνουμε κάτι περισσότερο θὰ καταφέρῃ! 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply