
Ἡ μία ὄψις τοῦ ἰδίου νομίσματος….
Ὅλα θὰ πᾷν καλά!
Ἔως πρὸ τινός ξέραμε τὸ «ἀκροδεξιό» ΛΑΟΣ. Τώρα μαθαίνουμε τὸ ἀνθρώπινο πρόσωπό του.
Ἔως πρὸ τινος ἦταν στὰ ἀζήτητα. Κάπου κάπου, ἐὰν τὰ ΜΜΕ ἤθελαν λίγο «ντόρο», καλοῦσαν κάποιους βουλευτές του. Ἀλλὰ σαφῶς ἔδειχναν προτίμησι στὸν Μάκη, ὅταν ἢθελαν μιαν ἥρεμο συζήτησι. Ἢ τὸν Ἄδωνι ὅταν ἢθελαν τζέρτζελο.
Πάντως, σὲ κάθε περίπτωσι, οἱ «ἐκτός» ξαφνικὰ ἔγιναν «ἐντός»…
Καί τώρα, τί πρέπει νά συμβῇ; Γίνεται κοτζᾶμ ὑπουργᾶρες νὰ ἀμφισβητοῦνται;
[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8NvcQTPy6B4]
Ἔμεῖς τούς στείλαμε; Μόνοι τους πῆγαν.
Αὐτούς δέν τούς ἀγγίζει τίποτα γι΄αὐτό καί ἐπιδίδονται στήν ἐξαθλίωσι τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ. Γιά νά μή ‘πῶ ὅτι ἀμείβονται, κιόλας γιά τίς πράξεις τους. Τόσο κόπο κάνουν οἱ ἄνθρωποι νά μᾶς ὑποδουλώσουν εἰς τό διηνεκές….