Ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ στὸν Σαμαρᾶ.

Μία παρατήρησις μόνον στὰ ὄσα γράφει ὁ ἀγαπητός μας Χάρρυ Κλύνν.

Δὲν θὰ ἀκούσῃ τίποτα ὁ Ἀντωνάκης. Ἐὰν θέλῃ νὰ καταστραφῇ πολιτικά, θὰ πράξῃ τὰ πρέποντα.

Ἐὰν ὄχι, τὰ συνήθη. 

Συνέχεια

Τῆς παρακολουθήσεως!

Τὸ κάγκελο!

Τί ἔγραφα νωρίτερα; Κάτι γιά τήν διαγραφή τῶν προστίμων στήν vadafone καί στήν wind;

Εἶναι γιατί θέλουν νὰ συνεχίσουν τὰ ὑπαλληλάκια τῶν ὑπαλλήλων τὸ ἔργο τους. 

Εἴχατε μήπως κάποια ἀμφιβολία γιά τό ἀντιθετον;

Της … παρακολουθήσεως γίνεται σε όλη την χώρα!

Συνέχεια

Τὸ χαράτσι θὰ τὸ πάρετε πίσω, θέλετε δὲν θέλετε!

Διότι ἐὰν δὲν τὸ πάρετε πίσω, πέφτει ὁ ψευδοπροϋπολογισμός σας. 

Φυσικά, οὔτως ἢ ἄλλως πέφτει.

Ἐὰν τὸ πάρετε πίσω, θὰ πρέπῃ νὰ σπάσετε τὰ κεφάλια σας (διότι ἀδύνατον νὰ στύψετε τὰ μυαλά σας!) πρὸ κειμένου νὰ ἀναζητήσετε ἄλλους τρόπους ἐσόδων.  Καὶ θὰ ἀντιμετωπίσετε μόνον αὐτό!

Ἐὰν δὲν τὸ πάρετε πίσω, ἐφ’ ὄσον δὲν θὰ τὸ πληρώσουμε, θὰ ἐκτεθεῖτε ἀκόμη περισσότερο. Σὲ ἐμᾶς φαίνεσθε ξεκάθαρα ὡς κουδουνίστρες. Στὰ ἀφεντικά σας ὅμως, στὰ ὁποῖα λογοδοτεῖτε, στὰ ὁποῖα ἔχετε τάξει πὼς λάβατε κάποιαν πίστωσι Συνέχεια

Ἐπιεικῶς προδότες!!!

Ἐπιεικῶς….

Ὁ Βασίλης Λέκκας ξεσπαθώνει…

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=DZ8R91s2Wlo&feature=player_embedded]

Συνέχεια

1.580 εὐρώπουλα ἡμερησίως πληρώνουμε τὸν κάθε βο(υ)λευτή!!!

Καλὰ νὰ πάθουμε! 

Τέτοιους δέν θέλαμε; 

Συνέχεια

Κατὰ τὰ ἄλλα, ὅλοι Παπαδήμ(ι)ο θέλουν….

Ὅπως μᾶς πληροφόρησαν οἰ ὑπάλληλοι τῶν ὑπαλλήλων πρὸ ἡμερῶν, ὅλοι οἱ Ἕλληνες ἀποδέχονται τὸν Παπαδήμ(ι)ο! Σχεδὸν ὅλοι τοὐλάχιστον. 

Συνέχεια