Ἐπέστρεψε ἐπειγόντως ὁ GAP. Ἆρα γε, γιατί;

Σύμφωνα μέ τό ΑΠΕ-ΜΠΕ ὁ πρωθυπουργός ἀνέβαλε τό ταξίδι του στήν Νέα Ὑόρκη! Ὁ Σ. Λαμπρινίδης θά εἶναι ἐκεῖ.

Γιά καλό, σίγουρα δέν ἦρθε. Γιά τίς ἐξελίξεις στήν Ἀνατολική Μεσόγειο καί κυρίως στό Καστελλόριζο, εἴπαμε περιμένουμε ἀπό τήν διεθνῆ κοινότητα. Ἔτσι τουλάχιστον ἀνέφερε ὁ Μπεγλίτης.

Ἡ ἀνακοίνωσις τοῦ γραφείου τύπου τοῦ πρωθυπουργοῦ, ἀναφέρει τά ἑξῆς: Συνέχεια

Ἡ τουρκία ἀπειλεῖ ἐνῶ ἡ ἡγεσία τῆς Ἑλλάδος ἀπουσιάζει

Ἡ Ἄγκυρα ἀπειλεῖ  καί προσπαθεῖ νά δημιουργήσῃ de facto καταστάσεις στό Αἰγαῖο, μέ ἔρευνες πού ἑτοιμάζει στήν «Ἑλληνική» ὑφαλοκρηπίδα, μεταθέτοντας τό κέντρο βάρους τῶν ἐνεργειῶν της στό σημεῖο πού θεωρεῖ πιό εὐάλωτο, δηλαδή τήν Ἑλλάδα, ἀπειλῶντας, ἐπίσης καί μέ Αττίλα ΙΙΙ τήν Κύπρο. Ἔχει ἀνοίξει πολλά μέτωπα, ὅμως,  γιά Ἀττίλα ΙΙΙ δέν τήν βλέπω διότι ἔχει νά κάνῃ καί μέ ἄλλους ὑποστηρικτές τῆς Κύπρου (τῶν ὁποίων οἱ «φωνές» ἔχουν ἀρχίσει νά μήν ἀκούγονται ὅπως παλαιότερα), μπορεῖ ὅμως ἀνενόχλητη – ἴσως καί νά τά ἔχῃ προσυμφωνήσει μέ τόν ποδηλάτη – νά δημιουργήσῃ τις προϋποθέσεις γιά νά ὑπάξῃ τό Καστελλόριζο στήν Ἀνατολική Μεσόγειο, ἀποκλειστικά καί ὅχι στό Ἑλληνικό Αἰγαῖο πού ἀνήκει σήμερα.  Συνέχεια

Θὰ κτυπήσουν τὸ Καστελλόριζο οἱ Τοῦρκοι;

Κατὰ πῶς φαίνεται, ἔχουν ξεκινήσει σημαντικὲς προετοιμασίες γιὰ σύρραξι. Ἀλλὰ ἂς ἀφήσω τὸν Γεώργιο Ἐχέδωρο καλλίτερα νὰ μᾶς τὰ πῇ:

Ισραήλ: Οι Τούρκοι θα χτυπήσουν το Καστελόριζο

Το Ισραήλ και η Ελλάδα επικαλέστηκαν το αμοιβαίο σύμφωνο άμυνας που υπέγραψαν, κρυφά, πριν από 12 ημέρες, υπό το πρίσμα των τουρκικών μετακινήσεων στη θάλασσα και τον αέρα στην Ανατολική Μεσογείο.

Ισραηλινές πηγές αναφέρουν ότι  αυτό αποφασίστηκε μετά από Συνέχεια

Τεχνητό φούσκωμα τοῦ ἐλλείμματος;

Τί λέει λοιπὸν τὸ παρακάτω ἄρθρον; Μήπως μᾶς ἀνακοινώνει ἐπισήμως ὅτι μᾶς ἔπιασαν Κώτσους πρὸ κειμένου νὰ μᾶς φορτώσουν τοὺς ἀσήκωτους;

ΞΗΛΩΝΕΤΑΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΑ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΣΤΑΤ ΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ «ΦΟΥΣΚΩΜΑ» ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ!

…ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΗΛΩΜΑ ΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ!

ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΣΤΑΤ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΔΝΤ Α. ΓΕΩΡΓΙΟΥ!

Πρώτα η τέως πρόεδρος του γραφείου της Βουλής για τον προϋπολογισμό του κράτους και τώρα έξι Συνέχεια

Τελικῶς, τό «χαράτσι» στήν ΔΕΗ διπλασιάστηκε!

Ἠλεκτροσόκ σέ ὅλους τούς ἰδιοκτῆτες ακινήτων

Ἄγριο χαράτσι γιά 5.079.000 ἰδιοκτῆτες οἰκιακῶν καί ἐμπορικῶν ἀκινήτων, μέ τόν λογαριασμό τῆς ΔΕΗ τοῦ Ὀκτωβρίου, φέρνει τό εἰδικό τέλος ἀκινήτων μέ τίς ἐπιβαρύνσεις νά διπλασιάζονται ἔναντι τῶν ἀρχικῶν ἀνακοινώσεων καί τό ὑπουργεῖο οἰκονομικῶν νά ἀπειλῇ εὐθἐως ὄχι μόνον μέ διακοπή ῥεύματος, ἀλλά καί μέ κατασχέσεις περιουσιακῶν στοιχείων ὅσους δέν πληρώσουν! Συνέχεια

Σιγὰ μὴ γλυτώσῃς τὸ χαράτσι ἐσὺ ποὺ μένεις σὲ λυόμενο…

Καλά, τὰ κουδουνισμένα εἶναι ἐν τελῶς κουδουνισμένα! Ἐν τελῶς! Ἔχουν χάσει τὰ αὐγά, τὰ πασχάλια καὶ κάθε εἴδους μπούσουλα!!! 

Μένουν σε κοντέινερ αλλά θα πληρώσουν το χαράτσι

Μπορεί να είναι σεισμόπληκτοι και τα σπίτια τους να είναι έτοιμα να καταρρεύσουν! Μπορεί να είναι πυρόπληκτοι, οι οικίες τους να έχουν καεί και να μένουν σε κοντέινερ!!

Όμως πρέπει να πληρώσουν κανονικά το τέλος ακινήτων που ψηφίστηκε στην Βουλή και θα μας έρθει σε όλους ως μία ακόμα… φορο-κεραμίδα στο κεφάλι από τον άλλο μήνα, μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ!!!

«Δεν μπορεί να φορολογούνται αυτοί οι άνθρωποι για κάτι που δεν μπορούν να χρησιμοποιούν, τη στιγμή γίνονται ρυθμίσεις και εξαιρούνται για παράδειγμα οι ιδιοκτήτες διατηρητέων. Που είναι η ισονομία που προβλέπει το Σύνταγμα;», διερωτάται στον «Ελεύθερο Τύπο» ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΔΕ δρ Αθανάσιος Ε. Γιανναδάκης.
Συνέχεια