Σύμφωνα μέ τό ΑΠΕ-ΜΠΕ ὁ πρωθυπουργός ἀνέβαλε τό ταξίδι του στήν Νέα Ὑόρκη! Ὁ Σ. Λαμπρινίδης θά εἶναι ἐκεῖ.
Γιά καλό, σίγουρα δέν ἦρθε. Γιά τίς ἐξελίξεις στήν Ἀνατολική Μεσόγειο καί κυρίως στό Καστελλόριζο, εἴπαμε περιμένουμε ἀπό τήν διεθνῆ κοινότητα. Ἔτσι τουλάχιστον ἀνέφερε ὁ Μπεγλίτης.
Ἡ ἀνακοίνωσις τοῦ γραφείου τύπου τοῦ πρωθυπουργοῦ, ἀναφέρει τά ἑξῆς: Συνέχεια




Καλά, τὰ κουδουνισμένα εἶναι ἐν τελῶς κουδουνισμένα! Ἐν τελῶς! Ἔχουν χάσει τὰ αὐγά, τὰ πασχάλια καὶ κάθε εἴδους μπούσουλα!!!