Ἡ Νέα Δημοκρατία ἔχει ψηφίσει πάρα πολλά νομοσχέδια, μαζί μέ τήν κυβέρνησι. Διαφωνεῖ γιά τά μάτια τοῦ κόσμου καί τῶν ψηφοφόρων της καί τελικῶς, ἐνδίδει. Ἕνα ἀπό αὐτά, ἦταν καί τό νομοσχέδιο γιά τήν παιδεία.
Ἡ κατάστασις γιά τόν GAP καί τήν κυβένησί του, ἔχει φτάσει στό ἀπροχώρητο. Κανένας θετικός δείκτης στήν οικονομία, τά ἔθνικά θέματα εὐρίσκονται σέ ἐπικίνδυνο σημεῖο, ἰδίως ὅσον ἀφορᾶ τίς σχέσεις μας μέ τούς τούρκους. Μετά τήν ΔΕΘ, προοιωνίζονται ἐξελίξεις. Ἀνασχηματισμός ἔγινε…Τώρα τί; Ὁ Μητσοτάκης μίλησε γιά συναίνεσι ὁ Χατζηγάκης, προχθές, μίλησε γιά “πλάτη”. Συνέχεια





