Παράνομος ἡ προσωποκράτησις γιὰ χρέη.

Ἔτσι ἀπεφάνθῃ τὸ ΣτΕ. Ἀλλὰ δὲν ὑπάρχει πρόβλημα. Ἡ κυβέρνησις GAP δὲν ζορίζεται διόλου νὰ βγάλῃ καὶ τὸ ΣτΕ παράνομον.
Συνέχεια

Τί εἶναι ἡ ἐπιλεκτικὴ χρεωκοπία;

Κάτι σὰν ἕνα διάλειμμα πρὶν τὴν λήξι τοῦ προγράμματος θὰ ἔλεγα ἐγώ. Ἀλλὰ ἐπεὶ δὴ δὲν εἶμαι καὶ ὁ εἰδικότερος, θὰ ἀφήσω τὸ antinews νὰ μᾶς τὰ πῇ καλλίτερα.

(Αναδημοσίευση λόγω μεγάλης … ζήτησης)

Όπως ανέφερε πρόσφατα ένας κοινοτικός αξιωματούχος “επιλεκτική χρεωκοπία” είναι σαν να μπαίνεις στη φυλακή για ένα σκληρό έγκλημα, αλλά Συνέχεια

Καὶ ὁ πρῶτος κωλοτούμπας!!!!!

Εἶναι ἀπίστευτο τὸ θράσος κάποιων.

Πρὸ ἑνὸς ἔτους, γυρνοῦσε ὁ GAP τὸν πλανήτη καὶ ἐξεστόμιζε ὅ,τι χειρότερο κατέβαζε ἡ κούτρα του γιὰ τοὺς Ἕλληνες. Μοναδικός του σύμμαχος ὁ ἀρχηγὸς Συνέχεια

Ἐὰν δὲν μᾶς ἔδωσαν, τότε δὲν τοὺς χρωστᾶμε!

Δὲν τὰ λέω ἐγώ. Ὁ Τέο Βάιγκελ τὰ λέει. Πρώην ὑπουργὸς οἰκονομικῶν τῆς Γερμανίας παρακαλῶ!! 

Ἐὰν ὅμως δὲν ἔδωσαν εὐρόπουλο τσακιστό, τότε οἱ συνδιαλλαγές μας μαζί τους, μήπως εἶναι μόνον τοῦ δοῦναι; Ἀπὸ πλευρᾶς μας ἐννοῶ… Κι ἐὰν εἶναι μόνον τοῦ δοῦναι, τότε μήπως πρέπῃ πλέον νὰ ἀναζητήσουμε τρόπους γιὰ τὸ Συνέχεια

Ἐμένα πάντως μοῦ μυρίζει διαγραφή χρέους…

Ἴσως νὰ λαθεύω… Ἴσως κι ὄχι…

Πάντως πληθαίνουν οἱ φωνὲς τῶν διαφόρων ποὺ «συστήνουν» νὰ διαγραφῇ τὸ ἑλληνικὸ χρέος… Μήπως αὐτοὶ ξέρουν κάτι ποὺ ἐμεῖς ἀγνοοῦμε;

Τὸ παρακάτω ἀπό τὸ δὲν πληρώνω

ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ Α. ΡΙΤΣΛ: ΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΕΟΣ… ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ!

ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΦΕΙΛΕΤΗΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΠΤΩΧΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΧΡΕΩΝ!

ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΤΗΣ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ!

Η συνέντευξη στο Spiegel του έγκριτου  Γερμανού ιστορικού Άλμπερτ Ρίτσλ συνιστά  καταπέλτη για την εθελόδουλη πολιτική και οικονομική τάξη της χώρας και όχι μόνο, η οποία έχει παραδοθεί στην τρόικα και θεωρεί τη στάση πληρωμών και τη διαγραφή του χρέους ή τουλάχιστον του μεγαλύτερου μέρους του, όχι μόνο ανεδαφικά αιτήματα αλλά και περίπου  εγκλήματα καθοσιώσεως!            
Ο Άλμπερτ Ριτσλ απομυθοποιεί αυτές τις απόψεις, θυμίζει πτωχεύσεις και διαγραφές χρεών της Συνέχεια

Ἐὰν αὔριο ἐξηφανιζετο τὸ χρέος;

Ὅλα θὰ ἦσαν καλά; Ἐὰν αὔριο μὲ κάποιο μαγικό ῥαβδάκι παύαμε νὰ χρωστοῦμε, ὅλοι θὰ πήγαιναν στὰ σπίτια τους; Τέλος οἱ διαμαρτυρίες; Τέλος οἱ «ἀγανακτήσεις»; 

Ἐὰν αὔριο τὸ πρωΐ ἔβγαινε σύσσωμη ἡ Ε.Ε., τὸ ΔΝΤ, οἱ ΗΠΑ οἱ ξεῖπα καὶ τὸ κακὸ συναπάντημα καὶ ἀνελάμβαναν ὅλα μας τὰ χρέη, πρὸ κειμένου νὰ μὴν τοὺς πάρῃ «ξώφαλτσα» ἡ δική μας κατάρρευσις, θὰ ἐπιστρέφαμε ὅλοι στὰ σπίτια μας; Δὲν θὰ ἔτρεχε Συνέχεια