Μούγκα στήν στρούγκα. Ποῖος εἶναι ἀρμόδιος; Κανείς;
Ἡ σιωπή εἶναι “χρυσός”
Άκρα του τάφου σιωπή παρατηρείται εκ μέρους του τραπεζικού κόσμου. Ουδεμία επίσημη ανακοίνωση, καμία εξήγηση ούτε και ερμηνεία έχει κατατεθεί μετά την αποκάλυψη από τη zougla.gr της υπόθεσης με τη μετοχή της «Τράπεζας της Ανατολής».
Ακριτομυθίες μόνον και γενικόλογες αναφορές, ανεπισήμου χαρακτήρα, συνοδεύουν την εξέλιξη των αποκαλύψεων, παρά το γεγονός ότι η κοινή γνώμη έχει αναστατωθεί.Στην πρωινή Συνέχεια
Σύμφωνα μέ τήν «Ἐλευθεροτυπία», δύο μῆνες μόνο μετά τήν ἐπίσημη ἔναρξι τῆς ΕΛΣΤΑΤ, ὁ πρόεδρός της, ἐνῶ ἦταν ἀκόμη ὑπάλληλος τοῦ ΔΝΤ, φαίνεται νά ἔστειλε e-mail στόν τότε πρόεδρο Πώλ Τόμσεν ἐνημερώνοντάς τον γιά τήν ἄμεση ἀνάγκη τροποποιήσεως τοῦ ἱδρυτικοῦ νόμου τῆς ΕΛΣΤΑΤ. Αὐτό ἔγινε τρεῖς μέρες μετά τίς πρῶτες ἀποκαλύψεις τῆς «Ἐλευθεροτυπίας» γιά σκόπιμη διόγκωσι τοῦ ἐλλείμματος από τήν ὑπηρεσία!
Ἀναρωτιἐμαι, μήπως θά ἦταν προτιμότερη ἡ χρεωκοπία ἤ ἡ ἐπιστροφή στήν δραχμή; Θά μᾶς συμβῇ τίποτα χειρότερο ἀπ΄ αὐτό πού μᾶς συμβαίνει; Ἄς χρεωκοπήσουμε, ἐπιτέλους! Τό μαρτύριο τῆς σταγόνας δέν τό ἀντέχουμε ἄλλο! Ἄς τελειώνουμε μιά ὥρα ἐνωρίτερα καί ἄς ξεκινήσουμε ἀπό τό μηδέν.