Κάπως ἔτσι τὸ φανταζόμουν. Ἀλλὰ ἐπαναλαμβάνω, οἰκονομολόγος δὲν εἶμαι καὶ τὰ στοιχεῖα, στὰ ὁποῖα ἀναφέρεται τὸ ἄρθρον δὲν τὰ μελέτησα.
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: «χρέος»
Τώρα ποὺ ηὗραν τὴν κόττα μὲ τὰ χρυσὰ αὐγά…
Σιγὰ μὴ τὴν ἀφήσουν ἀπὸ τὰ χέρια τους!
Βρέ τί πάθαμε! Δὲν εἶναι ἁπλῶς ἀχόρταγοι ἐτοῦτοι οἱ τζαναμπέτηδες, ἀλλὰ μᾶς τὸ ὁμολογοῦν ἐπισήμως!

ΔΝΤ: “Συγγνώμη κάναμε λάθος στο ποσοστό της ύφεσης – Η Ελλάδα χρειάζεται κι άλλα δάνεια!”
Περισσότερα δάνεια ή βαθύτερο “κούρεμα” βλέπει ο εκπρόσωπος της Ελλάδας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, Παναγιώτης Ρουμελιώτης.
«Οι χρηματικές ανάγκες θα είναι μεγαλύτερες κυρίως λόγω της, μεγαλύτερης από την αναμενόμενη, ύφεσης» δήλωσε ο Π. Ρουμελιώτης στο πρακτορείο Reuters. «To χάσμα αυτό θα πρέπει να καλυφθεί είτε αυξάνοντας το δεύτερο πακέτο, ύψους 109 δισ., που συμφωνήθηκε την 21η Ιουλίου είτε με μια αναδιάρθρωση του χρέους προς τους ιδιώτες» προσέθεσε ο Έλληνας εκπρόσωπος στο Ταμείο.
Συνέχεια
Πᾶμε γιὰ 50% κουτσούρεμα τοῦ χρέους;
Ἔγραφα πρὸ μερικῶν ἡμερῶν κάτι «χαριτωμένα» δικά μου στὸ Θὰ πληρώσουμε, δὲν θὰ πληρώσουμε, θὰ πληρώσουμε…
Σήμερα ἡ καλή μου Λιάνα μοῦ ἔστειλε τὸ παρακάτω:
Μᾶς χρωστοῦν, δὲν χρωστοῦμε.
ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ!
Διέξοδος στην ελληνική κρίση;
Ελληνίδες, Έλληνες.
Είναι πλέον φανερή η πλήρης αποτυχία της πολιτικής που εφαρμόζουν επί σειρά ετών οι ελληνικές κυβερνήσεις, δημιουργώντας έναν φαύλο κύκλο εξάρτησης, ύφεσης, υπερχρέωσης και αντιλαϊκών μέτρων. Αποκορύφωμα αυτής της πρακτικής αποτελεί η παρούσα κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ: εκπρόσωπος της ξενοδουλείας και εκτελεστής της Τρόικας!
Ἡ Ε.Ε. σχεδιάζει ἐπαναγορά ὅλου τοῦ Ἑλληνικοῦ χρέους
Σᾶς συνιστῶ νά διαβάσετε τό χθεσινό μας ἄρθρο: Θά πληρώσουμε, δέν θά πληρώσουμε, θά πληρώσουμε….γιά νά μπεῖτε λίγο στό κλίμα τῶν ἡμερῶν καί τῆς προσπαθείας πού γίνεται ὄχι μόνον ἀπό τήν Εὐρωπαϊκή Ἕνωσι ἀλλά παγκοσμίως γιά τήν διάσωσιν τῆς Ἑλλάδος μέ τήν διαγραφή ὅλου ἤ μεγάλου τμήματος τοῦ Ἑλληνικοῦ χρέους. Σέ αὐτό τό μῆκος κύματος κινεῖται καί τό ἄρθρο τοῦ Bloomberg πού ἀναφέρει καί τό πρῶτο θέμα:
Ένα νέο σενάριο για την αντιμετώπιση του προβλήματος του ελληνικού χρέους, το οποίο κοντεύει να γκρεμίσει το οικοδόμημα όλης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, φέρνει στη δημοσιότητα το αμερικανικό οικονομικό πρακτορείο Bloomberg.
Όπως αναφέρει, χαρακτηριστικά, σε βραδινή του ανάρτηση, υπάρχει απόρρητο έγγραφο με Συνέχεια
Θὰ πληρώσουμε, δὲν θὰ πληρώσουμε, θὰ πληρώσουμε….
ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ!!!
Ἐδῶ καὶ μερικοὺς μῆνες, ἐξ ἀφορμῆς συζητήσεων καὶ προβληματισμῶν καὶ ἐξελίξεων, ἔχω ἀρχίσει καὶ πιστεύω βαθύτατα ὅτι δὲν θὰ πληρώσουμε τίποτα. Ὄχι γιατὶ εἴμαστε οἱ τζαμπατζῆδες τῆς Εὐρώπης… Οὔτε γιατί μαζὺ τὰ φάγαμε ἀλλὰ κάποιοι τὰ ἔφαγαν περισσότερο καὶ κάποιοι λιγότερο. Οὔτε γιατί μποροῦμε ἢ δὲν μποροῦμε…