Ἔρχεται ἀπό τήν πίσω πόρτα ἡ κάρτα τοῦ πολίτου

Πολύ καιρό εἶχα νά ἀκούσω κάτι γιά τήν λεγομένη «κάρτα τοῦ πολίτου».Ἡ κυβέρνησις προσανατολίζεται στό νά μᾶς τήν ἐπιβάλῃ μέ πλάγιο τρόπο ἀπ΄ὅτι φαίνεται.. Συνέχεια

Τό ἰστολόγιο τῶν ἀπληρώτων ἐργαζομένων τοῦ πα-σόκ!

Τί θά δοῦν τά μάτια μας άκόμη σέ αὐτόν τό τόπο, δέν ξέρω. Οἱ πολιτικάντηδες τοῦ πα-σόκ ἄφησαν ἀπλήρωτα τά κομματόσκυλα. Μόνο τήν τσέπη τους κυττάζουν, τώρα τά μεγαλοστελέχη. Ἄς πρόσεχαν οἱ «ἐργαζόμενοι» τοῦ πα-σοκ. 

Ὑποθέτω ὅτι ὅταν προκηρυχθοῦν ἐκλογές – ἄν μᾶς ἐπιτρέψουν οἱ Γερμανοί νταβατζῆδες – θά φροντίσουν νά Συνέχεια

Μιχάλη, μήν ἐξευτελίζεσαι τόσο. Ὁ λαός δέν ξεχνᾶ, πλέον

Καλά, αὐτός ἀπό ποῦ ἦρθε; Δέν ἦταν ὑπουργός Προπηλακισμοῦ τοῦ Πολίτου στήν κυβέρνησι τῶν ἀνικάνων πού κατέστρεψαν τήν χώρα;  Δέν εἶναι ὑπουργός Ἀναπτύξεως κλπ, κλπ, στήν δοτή κυβέρνησι Παπαδημ(ί)ου; Τώρα, προσπαθεῖ νά ἐξαγνισθῇ γιά νά ἐπανακάμψη; Συνέχεια

Ἀπάντησις στόν Καρατζαφέρη πού ζητᾶ νά δώσουμε κῶλο

Οὔτε λίγο οὔτε πολύ, ὁ ἀρχηγός τοῦ ΛΑ.Ο.Σ. σέ συνέντευξι πού ἔδωσε στόν κ. Παπαδάκη στίς 13 – 12 – 2011, μᾶς παροτρύνει νά καθόμαστε νά μᾶς χαϊδεύουν – ναί τέτοιο χάϊδεμα –  οἱ νταβατζῆδες. Ἤ πολύ ἠλίθιος εἶναι ἤ Συνέχεια

802.000 εὐρώ τό γραφεῖο τοῦ Βενιζέλου

Τί νά λέμε τώρα; Κάθε φορά πού γίνεται ἀνασχηματισμός ἤ ἀλλάζει ἡ κυβέρνησις, ἀκόμη καί οἱ δοτές, ἕνα ὡρισμένο χρηματικό ποσόν χρειάζεται γιά νά εὐπρεπίσουν οἱ ξεδιάντροποι τά γραφεῖα τους. Προσωπικό, κουρτίνες, ἔπιπλα, πίνακες, γραφική ὕλη καί ὅλα τά παρεμφερῆ. Ἀναρωτιέμαι ἄν τούς πληρώνουμε καί τήν διατροφή, διότι οἱ ἀντιπρόεδροι τῶν τελευταίων κυβερνήσεων εἶναι ἀσύμφοροι. Ὑπερβαίνουν τά διακόσια κιλά, ὑποθέτω, ὁ κάθε ἔνας τους. Καλλίτερα νά τούς ντύνῃς παρά νά τούς ταΐζῃς. Ὅτι κι ἄν φορέσουν σάν τσουβάλι εἶναι ἐπάνω τους καί μονίμως ἀσιδέρωτο.

Ὁ χοντρο-Βενιζέλος, μετά τήν BMW, τῶν ἑκατοντάδων χιλιάδων εὐρώ, δαπάνησε 802.000 εὐρώ γιά τό καινούργιο του γραφεῖο. Χωρίς νά ἐρωτήσῃ τούς Ἕλληνες φορολογουμένους. Ἀποφασίζομεν καί ἐφαρμόζομεν. (κάτι μοῦ θυμίζει αὐτό).

Μινώταυρος 

802.000 εὐρώ γιά τό καινούργιο πολιτικό γραφεῖο τοῦ Βενιζέλου

Συνέχεια

Ἡ Γενοκτονία τῶν Βορειοηπειρωτῶν

Ἔχουμε ἑλληνική κυβέρνησι ἤ δέν ἔχουμε; Ῥητορικόν τό ἐρώτημα. Βεβαίως, δέν ἔχουμε. Μᾶς κυβερνοῦν οἱ Γερμανοί, ὅπως πολύ καλά γνωρίζουμε ὅλοι. Τούς Γερμαναράδες τό μόνο πού τούς ἐνδιαφέρει εἶναι νά ἁρπάξουν τήν περιουσία τῆς Ἑλλάδος. Τά ἄλλα δέν τούς χρειάζονται. Οἱ «δικοί» μας ὅμως; Μέ τί ἀσχολοῦνται. Καφέ καί μπιρίμπα νά περνᾶ ὁ καιρός γιά νά παίρνουμε τούς μισθούς μας…..

Οἱ ἐθνοπατέρες, δουλέψουν δέν δουλέψουν τήν ἀποζημίωσι θά τήν πάρουν, ἐκτός καί ἄν πτωχεύσῃ ἡ χώρα. Γιά τοῦτο φοβοῦνται τό «κανόνι». Θά χάσουν τά «δεδουλευμένα» τίς ἐξεταστικές καί τί μίζες. 

Συνέχεια