Ἡ τουρκική προπαγάνδα δέν ἔχει τελειωμό. Προσπαθοῦν νά δημιουργήσουν de facto καταστάσεις, ὅπως ἔπραξαν μέ τήν Κύπρο (στά κατεχόμενα) καί μέ τόν ἑλληνικό ἐναέριο χῶρο! Εἴπαμε: Βρίσκουν καί τά κάνουν. Οἱ ἄχρηστοι ἐθνοπατέρες περί ἄλλα τυρβάζουν.
Στό πα-σοκ ἔχουμε τό πρόβλημα τοῦ Συνέχεια
Ὁ ὑπουργός προπηλακισμοῦ τοῦ πολίτου καί ὑπουργός τῆς περιόδου τῆς τραγωδίας τοῦ «Σάμαινα», ἑτοίμασε νομοσχέδιο μέ τήν προοπτική νά προσλάβῃ ἀλλοδαπούς στήν πιό εὐαίσθητη ὑπηρεσία, στήν Ἐθνική Ὑπηρεσία Πληροφοριῶν. Δῶσε στόν λύκο νά φυλάῃ τά πρόβατα. Ἡ ἠλιθιότητα (μᾶλλον τό ξεπούλημα) σέ ὅλο του τό «μεγαλεῖο».
Εμ, τά ἔδωσαν στούς δικαστικούς – τούς ἔχουν ἀνάγκη, βλέπετε, γιά νά κρίνουν νομίμους τούς παρανόμους καί ἀντισυνταγματικούς νόμους τούς ὁποίους ψηφίζουν – καί γιά τοῦτο, τώρα, ζητοῦν καί οἱ νομικοί τῆς βο(υ)λῆς τά δικά τους, ἀναδρομικά. Αἰσθάνονται καί ἀδικημένοι οἱ ἐθνοπατέρες (καί ἐθνομητέρες). Ἐμεῖς πῶς πληρώνουμε, παρανόμως, τά χαράτσια πού αὐτοί μᾶς ἐπιβάλλουν;
Μαζύ τά ἔφαγαν.
Ποιός εἶπε ὅτι ἡ νέα δανειακή σύμβασις θά διέπεται ἀπό τό Ἑλληνικό δίκαιον; Δεῖτε τί ἐλέχθη μεταξύ Τσίπρα καί Παπαδήμου…..