Ἡ ρατσιστική συμπεριφορά τοῦ ἑλληνικοῦ κράτους ἀπέναντι στούς Ἕλληνες

Τά κατωρθώματα καί οἱ ἐπιλογές τῶν ἀνδρεικέλων τῆς ἐξουσίας πού τούς παραδίδεται ἀπό τά διεθνῆ λαμόγια. Ἡ ἐγκληματική διάκρισις εἰς βάρος τῶν Ἑλλήνων καί ὑπέρ τῶν λαθροεισβολέων ἐχθρῶν τῆς πατρῖδος καί τοῦ ἔθνους. Ὅλα αὐτά μᾶς ἔφεραν ὡς ἐδῶ.

Νά ἐξαφανίσουμε τούς πολῖτες αὐτῆς τῆς χώρας πρός χάριν τῶν ἐγκληματιῶν πού εἰσβάλλουν καθημερινῶς ἀπό τά σύνορα. Δοῦλοι, ἀνδρείκελα καί ὀσφυοκάμπτες τῶν διεθνῶν τοκογλύφων ἀποφασίζουν, ὑποτίθεται, γιά τήν τύχη αὐτοῦ τοῦ λαοῦ πού ἔκανε τό τραγικό λάθος νά τούς ἀναδείξῃ στίς ὑψηλότερες βαθμίδες τοῦ πολιτικοῦ συστήματος. 

Μινώταυρος

Τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες πολίτες έχουν γίνει μάρτυρες μίας απίστευτης μετεξέλιξης του πολιτικού συστήματος των ΜΜΕ και των διαφόρων προοδευτικών ακαδημαϊκών οι οποίοι εν χορό επιτίθενται σε οτιδήποτε ελληνικό σε οτιδήποτε θυμίζει την ελληνική ταυτότητα την παράδοση και τις αξίες μας.

Οι προοδευτική αυτή ομάδα της ελληνικής ελίτ έχει Συνέχεια

Οἱ δυνάστες τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας

Ἐπειδή πολύς λόγος γίνεται γιά ξένη κατοχή στήν χώρα μας, ξένους νταβατζῆδες καί τοκογλύφους……Οἱ δικοί μας πολιτικάντηδες ἔχουν τήν μερίδα τοῦ λέοντος στήν κατάστασι πού ἐπικρατεῖ στήν Ἑλλάδα ἀπό τήν ἐποχή πού δολοφονήθηκε ὁ Καποδίστριας. Μήπως κι ἐκεῖνον τό ἴδιο σύστημα καί ἡ ἴδια νοοτροπία δέν τόν «ἔφαγε»;

Τώρα δέν γίνονται δολοφονίες. Ὑπάρχουν ἄλλα πιό ἀποτελεσματικά μέσα γιά νά περνοῦν οἱ ἐθνοπροδότες μας, καλά….

Μινώταυρος

Τό κράτος κατοχῆς και ἡ δυναστική κομματοκρατία

Πῶς ἡ ἀλλοτρίωσις λειτουργεῖ ὡς  πρόκλησις 

Ἡ περίπτωσις τῶν «απολαβῶν» τῶν βουλευτῶν καί τών ὑπουργῶν

Πολλοί πιστεύουν ακόμη ότι η κατοχή της ελληνικής κοινωνίας είναι εξωτερική. Μέγα λάθος. Η εξωτερική κατοχή συμπληρώνει και νομιμοποιεί το καθεστώς της εσωτερικής κατοχής επί της ελληνικής κοινωνίας που συντηρεί η δυναστική κομματοκρατία με όχημα το κράτος της νεοτερικότητας.
Η μεταπολίτευση, ως η ολική επαναφορά στο καθεστώς της απεχθούς φαυλοκρατίας του 19ου αιώνα, αποτελεί Συνέχεια

Νέα μέτρα ὕψους 13 δισεκατομμυρίων εὐρώ!

Πᾶρε κόσμε. Μᾶς εἶπε ὁ Τούρκογλου ὅτι δέν πρόκειται νά ληφθοῦν ἄλλα οἰκονομικά, τουλάχιστον, μέτρα. Γιατί ἐμεῖς ξέρουμε καλλίτερα ἀπό αὐτούς τί ἐννοοῦν κάθε φορά πού λέγουν κάτι; Πολιτική στήν Ἑλλάδα σημαίνει θέατρο καί ψεῦδος. 

Οὐκ ἄν λάβοις παρά τοῦ μή ἔχοντος. Ἀποφασίζετε ἐσεῖς ὅτι θέλετε. Ἀποφασίζετε ἐσεῖς ἀλλά λογαριάζετε χωρίς τόν «ξενοδόχο». 

Ὅταν πήρατε μέτρα γιά πρώτη φορά ἐμεῖς στενοχωρηθήκαμε. Ὅταν πήρατε μέτρα γιά δεύτερη φορά, πάλι στενοχωρηθήκαμε. Ὅταν πήρατε μέτρα γιά πολλοστή φορά, κλαίγαμε.

Τώρα, μπορεῖτε νά παίρνετε ὅσα μέτρα θέλετε. Ἔμεῖς γελᾶμε. Ναί, γελᾶμε. Γιατί; Μά μᾶς τά πήρατε ὅλα. Δέν ἔχουμε τίποτα, πλέον, γιά νά μᾶς πάρετε κι ἔτσι δέν ἔχουμε ἄγχος. Λυτρωθήκαμε. Ἄλλοίμονο ἀπό σᾶς πού πλησιάζει ἡ ὥρα πού θά πληρώσετε ἐσεῖς…..καί θά πληρώσετε πάάάάάρα πολύ ἀκριβά!

Μινώταυρος

Αποφασίσθηκαν στην κυβερνητική σύσκεψη

Ολοκληρώθηκε, χθές,  η διευρυμένη κυβερνητική σύσκεψη στο Συνέχεια

Ἔχουν ἤδη ὑπογράψει σέ ἀγγλικό δίκαιο

Τά παρακάτω ἔγγραφα ἀνήρτησε ὁ Πάνος Καμμένος σήμερα στήν σελίδα του στό facebook: Συνέχεια

Ἀπαράδεκτος

Μόνο ἀπαράδεκτος; Πολύ κομψός χαρακτηρισμός γιά τόν διεφθαρμένο πρώην πρωθυπουργό πού μᾶς ἔβαλε ξυπόλυτους στ΄ἀγκάθια στήν Εὐρωπαϊκή Ἔνωσι τῶν ληστῶν. Ἄλλά εἴπαμε. Κάθε λαός ἔχει τούς ἡγέτες πού τοῦ ταιριάζουν (Οὐίνστον Τσῶρτσιλ).  Δυστυχῶς.

Πολύ καλό ἄρθρο:

Την πιο απαράδεκτη δήλωση που έκανε ποτέ τέως Ελληνας Πρωθυπουργός, πραγματοποίησε ο Κώστας Σημίτης μιλώντας χτες , με τον επικεφαλής των Πρασίνων στο Ευρωκοινοβούλιο Ντάνιελ Κον-Μπέντιτ, σε εκδήλωση του Ινστιτούτου των Πρασίνων, στο Βερολίνο. Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «σήμερα δεν μπορεί να υπάρξει πόλεμος μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας και, αν υπήρχε, θα κρατούσε δύο με τρεις ώρες».

Ο άνθρωπος που επί των ημερών της Πρωθυπουργίας του, η χώρα μας ξόδεψε αστρονομικά ποσά σε εξοπλισμούς, είχε το θράσος να Συνέχεια

Ἡ σφαγή συνεχίζεται: Ἀκόμη ἕνας Ἕλληνας νεκρός ἀπό Ἀλβανούς

Εἶναι οἱ λεγόμενοι «οἰκονομικοί μετανάστες». Ἔτσι «οἰκονομοῦ흻 χρήματα οἱ Ἀλβανοί. Σφάζοντας καί πυροβολῶντας.

Ἠθικοί αὐτουργοί ὅλων αὐτῶν τῶν δολοφονιῶν εἶναι οἱ πολιτικοί πού προσποιοῦνται ὅτι μᾶς κυβερνοῦν. Μόνο μίζα καί παχυλοί μισθοί τούς ἐνδιαφέρουν. Τίποτα ἄλλο.

1400, παρακαλῶ, Ἕλληνες ἔχουν χάσει τήν ζωή τους τά τελευταῖα δέκα χρόνια στήν χώρα μας ἀπό ἀλλοδαπά κτήνη.  

Δέν μπορεῖτε νά πεῖτε. Ἔχουμε ἕναν ἄχρηστο ὑπουργό προστασίας (χά) τοῦ πολίτου. Ἀπό τότε πού μετονομάσθηκε τό ὑπουργεῖο δημοσίας τάξεως, ὑπουργεῖο προστασίας (!!!) πήξαμε στήν προστασία. Ἕνα ὄνομα ἔκανε τήν διαφορά. 

Ἐλπίζω τό ἑπόμενο θύμα νά ἀνήκῃ στήν μισητή γενιά τῶν πολιτικάντηδων. 

Τό παρακάτω ἄρθρο λέει ὅσα πρέπει. Δέν ἔχω νά προσθέσω τίποτα:

Ακόμη ένα αιματηρό περιστατικό με δολοφονία Έλληνα από αλλοδαπούς «οικονομικούς μετανάστες» εξιχνίασε το τμήμα Ασφάλειας Τρίπολης. Πρόκειται για τη δολοφονία ενός 77χρονου σε οικία στα Βούρβουρα Αρκαδίας.

Η ληστεία που είχε προηγηθεί και κατέληξε στη δολοφονία του άτυχου Έλληνα πραγματοποιήθηκε από Συνέχεια