«Κατόπιν ωρίμου σκέψεως, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι, αυτό το Πάσχα, όσοι εκ των αριστεροχριστιανιστών θεαθούν στις εκλογικές τους περιφέρειες, θα πρέπει να φάνε ξύλο, πολύ ξύλο και όχι μόνον κράξιμο.
Σκεπτόμενος ότι ο ξυλοδαρμός συνιστά την πλέον ταπεινωτική πράξη εναντίον κάποιου αλλά δεν μπορεί κάποιος να τον παρομοιάσει με τον λιθοβολισμό η το …λυτσάρισμα, θα ήθελα να συμπληρώσω ότι, προσωπικώς, δεν μ ενδιαφέρει ποιοι θα είναι αυτοί που θα τους κάνουν μαύρους στο ξύλο.
Συνέχεια

