Βλέπω ἐπίσης πολλὴ μαυρίλα γιὰ τὸ μέλλον τῆς Ε.Ε.. Κλείνει τὸ μαγαζί, κατεβάζει ῥολά, γράφει τὸ ὁριστικό της τέλος καὶ τέτοια.
Ἄδικοι οἱ φόβοι. Τὸ μαγαζὶ ποὺ δῆθεν κλείνει εἶναι πολὺ μεγάλο γιὰ νὰ κλείσῃ πραγματικά. Καὶ ἡ διαχείρισις ἐνδεχομένου κλεισίματος, μὲ τόσους βαθεῖς δεσμοὺς νὰ ἔχουν δημιουργηθεῖ στὶς πολλὲς δεκαετίες λειτουργίας του, εἶναι ἕνα ἔργο κολοσσιαίων διαστάσεων, ποὺ χρειάζεται χρόνια πολλὰ γιὰ νὰ ὁλοκληρωθῇ.



