Τις ημέρες που πέρασαν, μέσα από τις κινητοποιήσεις των αγροτών της Κρήτης, είδαμε να κάνει την εμφάνισή της μια σημαία που πριν από κάμποσα χρόνια ήταν σχεδόν απ’ όλους εντελώς ξεχασμένη.
Μιλάμε για την σημαία της Κρητικής Πολιτείας, η οποία έχει αρχίσει τα τελευταία χρόνια να κάνει την εμφάνισή της σε αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες, ιστοσελίδες και εγώ δεν ξέρω σε τι άλλο. Αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση είναι ότι πριν από 10-15 χρόνια τουλάχιστον όταν εγώ προσπάθησα να κάνω ένα γκάλοπ σε φίλους και γνωστούς, αλλά και σε κάποιους άγνωστους, σχεδόν κανένας δεν γνώριζε τι ήταν αυτή η σημαία. Το τι άκουσα από τα στόματα τους είναι πραγματικά για γέλια ή για κλάματα.
Συνέχεια



