Δὲν μᾶς ἀγαποῦν οἱ Γερμανοί!! Δὲν ἦλθαν σὰν φίλοι!!!

ΝΙΟΒΗ ΚΕΡΑΜΩΤΗ

(Συγγνώμη, Δήμο Σταρένιε[1])[2]

Αναμφισβήτητα, πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις και αληθινοί και ειλικρινείς Γερμανοί φίλοι. Δεν θα αναφερθώ όμως σ’ αυτούς. Εξάλλου αυτοί δεν έχουν ανάγκη από τη δημοσιότητα ούτε από την ανάρτηση των ονομάτων τους σε μαρμάρινη πλάκα στην Καισαριανή. Ούτε θα χρειαστεί κάποιος «δικός τους» Έλληνας να ζητήσει εκ μέρους μου συγγνώμη σε μεγάλης αναγνωσιμότητας μπλογκ.

Θα αναφερθώ στους «φιλέλληνες», που εισβάλλουν σαν αρπακτικά στη χώρα μας, την αλωνίζουν και παίρνουν ό,τι πολύτιμο βρουν μπροστά τους, με το πρόσχημα της «γερμανοελληνικής φιλίας». Μια οδυνηρή φιλία, που στοχεύει στη νεολαία μας και τη μετανάστευσή της στη Γερμανία, αλλά και μια πανάκριβη φιλία στα χρόνια της Ελλάδας των συσσιτίων και της εξαθλίωσης του λαού.

Συνέχεια

Οἱ οἶκοι ἀξιολογήσεως ἐπιτάχυναν τὴν χρεωκοπία

Όταν μέσα σε τρία χρόνια οι τρεις μεγάλοι οίκοι πιστοληπτικής αξιολόγησης (Moody’s, Fitch και Standard&Poor’s) προχώρησαν σε 33 ανακοινώσεις υποβάθμισης ή προειδοποιήσεις για μελλοντική υποβάθμιση της ελληνικής οικονομίας, είναι λογικό αρκετοί να πιστεύουν ότι η στάση τους ήταν ένα σαφές παράδειγμα αυτοεκπληρούμενης προφητείας για την κατάσταση στην οποία περιήλθε η χώρα. Και ειδικά όταν η αντίδραση των οίκων ήρθε πολύ καθυστερημένα, καθώς εάν δεχτεί κανείς ότι τα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας ήταν τόσο εμφανή ώστε να δικαιολογούν τη συγκεκριμένη στάση, θα περίμενε από τους «ειδικούς» να τα είχαν προβλέψει πολύ νωρίτερα από το 2009. Συνέχεια

Ὁ ΠΑΝΤΑ μὲ τὴν πλευρὰ τῶν …ἰσχυρῶν Μπουτάρης.

Δεν ξέρουν τι να πρωτοκάνουν για να δείξουν την υποταγή τους στους περιούσιους.
Ο Μπουτάρης που εκλέχθηκε με ντροπολογία της ΝΔ, δεν χάνει την ευκαιρία να δείξει ότι είναι με την πλευρά των …ισχυρών, των τοκογλύφων, των ρατσιστών, των αρρωστημένων απάνθρωπων και μισανθρώπων σιωνιστών.
Συνέχεια

Ὁ …«Ποτάμης» στὴν «Ἐγνατία Ὁδό»!!!


Ὁ «Ποτάμης» ἤθελε νὰ πάῃ στὰ Ἰωάννινα ἀπὸ Ἡγουμενίτσα καὶ μπῆκε στὸ ἀντίθετο ῥεῦμα τῆς Ἐγγνατίας.
Μπῆκε δηλαδὴ ἀπὸ τὴν  …ἔξοδο. (κόντρα μονόδρομο)…!!!!!!!!

Τὸ πῆρε εἴδησι 500 (τουλάχιστον) μέτρα παραπάνω…
Καί τί νά κάνῃ;

Συνέχεια

Ὅλοι οἱ …«ἐκλεγμένοι» ποὺ μᾶς …«κυβερνοῦν», παιδιὰ τῆς ἰδίας …τραπέζης εἶναι!!!

Το σύστημα, μέσα από εντατική προπαγάνδα και προβολή σκανδάλων, υπαρκτών κι ανύπαρκτων, καθοδηγεί τις μάζες να ψηφίζουν εναλλάξ ανθρώπους που προωθούν την ίδια ακριβώς …ατζέντα, χρησιμοποιώντας διαφορετικές λέξεις ή διαφορετικά επιχειρήματα.

Δηλαδή οι …δήθεν «δεξιοί» μιλούν για φιλελεύθερη οικονομία και οι …δήθεν «αριστεροί» για αξιοποίηση του Δημοσίου πλούτου…
Οι δυο μαζί, ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΞΕΝΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ, ξεπουλάνε και ληστεύουν ό,τι βρουν μπροστά τους, με διάφορες …«πειστικές» δικαιολογίες.
Αν κάπου μπερδευτούν στον δρόμο στην …πρωθυπουργία, κάθεται μονομιάς ένας καθαυτού Τραπεζίτης (Ζαίμης, Ζολώτας, Παπαδήμος κλπ).
Στο παρακάτω ντοκιμαντέρ για την Goldman Sachs μαθαίνουμε ότι:
Συνέχεια

Ἀναγκαῖες οἱ καλὲς δημόσιες σχέσεις ἀκόμη καὶ γιὰ κάθε …«Ἀνεξάρτητο Ἕλληνα»!!!

Μήπως κάποιος φίλος, ἀπό τούς «Ἀνεξαρτήτους Ἕλληνες», μπορεῖ νά μᾶς πῇ, ποιός εἶναι αὐτός πού φωτογραφίζεται δίπλα στόν ἐκλεγμένο γραμματέα τοῦ κόμματος Γιάννη Μοῖρα;

Ῥὲ ποιὸν μοῦ θυμίζει…
…Ῥὲ ποιὸν μοῦ θυμίζει… Συνέχεια