
Μὲ τὸν Σύριζα μᾶς δένουν πολλά…
Λίγο, ὅτι κάποτε ἤμασταν ὅλοι – λίγο πολὺ – ἀριστεροί, λίγο ὅτι κάποτε ἤμασταν στὸν «Ῥήγα», λίγο ὅτι κάποτε ἤμασταν πασόκοι, λίγο ὅτι κάποτε ἤμασταν νεοδημοκράτες, λίγο ὅτι κάποτε ἤμασταν fun τοῦ Τατσόπουλου, λίγο ὅτι κάποτε ἤμασταν ὀλιγαρκεῖς καὶ δὲν ζητούσαμε πολλά, λίγο ὅτι μετὰ τὸν Ἀνδρέα ψάχναμε ἐναγωνίως γιὰ νέο ἡγέτη… κι ἄλλα πολλά!
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ἐκλογές
Μὴ χάσουμε τὸν σταύρακα…
Ἕλληνες ψηφοφόροι…
σᾶς παρακαλοῦμε ΠΟΤΕ νὰ μὴ μᾶς στερήσετε τὴν ἀπόλαυση νὰ βλέπουμε καὶ νὰ ἀκοῦμε τὸν σταύρακα θοδωράκη τοῦ ποταμιοῦ διπλὰ στὸ λιβάδι… Συνέχεια
Αὐτὸ τὸ ὑποκείμενον…
Δέν ξέρεις τί εἶσαι;…
Εἶσαι αὐτὸ τὸ ὑποκείμενο, ποὺ οἱ κυβερνήσεις σου σὲ γονάτισαν, χωρὶς να πέσῃ τουφεκιά…
Εἶσαι αὐτὸ τὸ ὑποκείμενο, ποὺ ἐλπίζεις σὲ ἀντιπολιτεύσεις χωρὶς νὰ ζητᾷς ἐχέγγυα γιὰ τὸ μέλλον τῶν παιδιῶν σου… καὶ παραμένεις γονατιστός… Συνέχεια
Τελικὰ μᾶς ἔμειναν τὰ μνημόνια…
Ὄχι δῆλα δὴ πὼς πιστέψαμε ποτὲ πὼς θὰ τὰ σκίσουν τὰ κωλοτουμπιασμένα τὸ ὁποιοδήποτε μνημόνιον….
Ἐλπίδες πωλοῦν… Ἐλπίδες… Καὶ μᾶς …ἐλΠΗΔΗΞΑΝ μὲ αὐτὲς τὶς ἐλπίδες…
https://www.facebook.com/omadaalithias/videos/794955643927199/
Κι ἀπὸ τὴν ἄλλην, νά…
Βαρέθηκα νὰ βλέπῳ τοὺς συνανθρώπους μου νὰ πέφτουν θύματα τῶν γελοίων ἀθρωποειδῶν, ποὺ τοὺς πωλοῦν ἐλπίδες.
Βαρέθηκα τὶς μεγαλοστομίες, τὶς ἀοριστολογίες καὶ τὰ ἀσύστολα ψεύδη… Συνέχεια
Εἶναι ἄδικο νά φορτωθῇ ὁ Τσίπρας τήν χρεωκοπία;
Ναί, θεωρητικῶς, καὶ πάντα βάσει τῶν ὅσων …θυμόμαστε, εἶναι λάθος.
Ἀλλά θυμόμαστε καλῶς; Εἴμαστε βέβαιοι πώς ἔως τώρα ἡ πρώην ἀντιπολίτευσις, καὶ νῦν κυβέρνησις, ἦταν ἀμέτοχη τῶν ὅσων μᾶς συνέβησαν.
Κατ’ ἀρχὰς νὰ θυμηθοῦμε κάτι πολὺ σημαντικό.
Ἡ βο(υ)λή τους, βάσει τοῦ Συντάγματος, ἀπαγορεύεται νὰ λειτουργήσῃ μὲ κάτω ἀπὸ 300 (τριακοσίους βο(υ)λευτές).
Αὐτὸ σημαίνει πὼς εἶχαν ΠΑΡΑ πολλὲς φορὲς τὴν εὐκαιρία ΟΛΟΙ τους, καὶ ὡς βο(υ)λευτές, μὰ κυρίως ὡς κόμματα, νὰ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ καὶ νὰ ὁδηγήσουν τὴν χώρα σὲ ἐκλογές, ἀκακόπτοντας τὴν φόρα σαμαροβερνιζελοGAPάτων.
Μὰ ΔΕΝ τὸ ἔπραξαν. Οὔτε τὸ ΚΚΕ, οὔτε ἡ Χρυσῆ Αὐγή, οὔτε ὁ Καμμένος καὶ φυσικὰ ΟΥΤΕ ὁ τΣΥΡΙΖΑ.
Συνεπῶς ΝΑΙ, εἶναι συνυπεύθυνοι. Ἀπολύτως. Καὶ συνένοχοι καὶ συμμέτοχοι. Συνέχεια
Αὐτὰ εἶναι τᾶ δῶρα ὅσων ἐψήφισαν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, «Ποτάμι», ΣΥΡΙΖΑ…
Τὸ πρωΐ δέχθηκα πρόσκληση μίας φίλης προκειμένου νὰ συνηγορήσῳ καὶ νὰ ἐπισημάνῳ μὲ like τὴν νέα σελίδα (ὄχι στὸ Τζαμί) ἤ κάπως ἔτσι.Δὲν καταλαβαίνω τὸ νόημα ὑπάρξεως τῆς Σελῖδος.!
Μόλις λίγες ἡμέρες πρὶν τὸ μεγαλύτερο ποσοστὸ τοῦ Λαοῦ φήφισε ΝΑΙ στὸ Τζαμὶ, ΝΑΙ στὴν παράδοση τῆς Θρᾴκης, ΝΑΙ στὸ μοίρασμα τοῦ Αἰγαίου, ΝΑΙ στὰ Σκόπια μὲ τὸ ὄνομα τῆς Μακεδονίας, Ναὶ στὴν Παρέλαση τῶν Πούστηδων, ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ…….ΟΛΟΙ ΦΩΝΑΖΑΤΕ ΟΧΙ στοὺς ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥΣ καὶ οὐσιαστικῶς προτρέπατε τὸν κόσμο νὰ ψηφίσῃ ΣΥΡΙΖΑ. Ποτάμια καὶ Ἐλιὲς (ἡ ΧΑ ποὺ εἶναι τὸ μοναδικὸ Πατριωτικὸ κόμμα σᾶς πέφτει βαρειὰ γιὰ τὰ «Δημοκρατικὰ σας Αἰσθήματα»)
Ἔ…..αὐτὸ ποὺ θέλατε ἔγινε καὶ δὲν εἶναι ΛΑΘΟΣ, πολλοὶ γνώριζαν καλὰ τὶ ἔκαναν, ἀλλὰ τὸ «μεροκάματο-κοιλιὰ» πρῶτα καὶ μετὰ…….(βρὲ δὲν πᾶνε νὰ πνιγοῦν ὅλοι,ἐμεῖς νὰ εἴμαστε καλά).!Ἐνοεῖται ὅτι ὁλόκληρη ἡ Ἀριστερὰ ἀπὸ τὸ προδοτικὸ ΚΚΕ μὲχρι καὶ τὸν κομματικὸ στρατὸ ὅλων τῶν κυβερνήσεων, τοὺς λεχρῖτες τοῦ ΑΝΤΑΡΣΙΑ. εἶναι μία ἀπὸ τὰ ἴδια.!
Ἡ ἄποψις τοῦ Τάσου, μὲ τὴν ὁποίαν διαφωνούσαμε συχνά, ἦταν πὼς τὰ μοναδικὰ πατριωτικὰ κόμματα ἦσαν ἡ «χρυσῆ αὐγή» καὶ οἱ «ἀνεξάρτητοι Ἕλληνες». Ἔτσι ἐπίστευε…
Πρὸς τιμὴν τῆς μνήμης του ἀπεφάσισα νὰ δημοσιεύσῳ (ἐπὶ τέλους) τὸ κείμενόν του, παρὰ τοῦ ὅ,τι γενικῶς διαφωνῶ μὲ τὶς κομματικὲς γραμμές.
Ὁ Τᾶσος ἄλλως τὲ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ἀνῆκε σὲ κάποιο κόμμα. Ἁπλῶς ἦταν πατριώτης καὶ ἀπελπισμένος ἀπὸ τὴν κατάντια στὴν χώρα μας.
Ἐπεὶ δὴ ὁ Τᾶσος μᾶς …«βαρέθηκε» καὶ μᾶς ἄφησε πρὸ ἡμερῶν, τιμῶντας πάντα τὴν μνήμη του, ἀποφασίζω νὰ δημοσιεύσῳ τὸ κείμενόν του, δίχως νὰ συμφωνῷ μαζύ του.
Ἄλλως τὲ ὁ καθεὶς ἐξ ἡμῶν δικαιοῦται τῆς ἀπόψεώς του, ἐφ΄ ὅσον διαβιοῦμε ἐν δημοκρατίᾳ!
Τὸ παραπάνω συνετάχθη στὶς 30 Μαΐου τοῦ 2014.
