Καὶ εἶναι ἀποφασισμένος νὰ μείνῃ…Βέβαια, αὐτὸ ποὺ μὲ κάνει καὶ διασκεδάζω, (ναί, διασκεδάζω) εἶναι ἡ γνώσις τῆς ἱστορίας!
ΟΥΔΕΠΟΤΕ στὴν διάρκεια τῆς γνωστῆς μας ἱστορίας δὲν κατάφερε κάποια κοσμοκρατορία νὰ παραμείνῃ γιὰ πολὺ στὰ «ἐπάνω» της. (Αὐτό ἦταν τυχαῖον ἄρα γέ ἤ ὄχι;)
Γιατί διασκεδάζω;



Για να μην έχουμε καμμία αμφιβολία για το ποιοί βρίσκονται πίσω από όσα ζούμε…