Πλεόνασμα ἔχουμε… Τό δούλεμα πότε θά παύσῃ;

Τελικῶς ἀκόμη καὶ πλεόνασμα ἔχουμε…
Τόσο καλά!
Τόση ὕφεσις…
Τόση λάσπη…
Τόση ληστεία…
Κι ἀκόμη ἔχουμε πλεόνασμα!

Μήπως κάποιοι προετοιμάζονται γιά τήν …ἐπεισοδιακή τους ἔξοδον ταχύτατα; Πόσο ψέμμα πΧιά; Πόση παραπληροφόρησις; Πόση προπαγάνδα; Συνέχεια

Τὸ παραμύθι τῶν Γερμανῶν χορηγῶν.

Τὸ παρακάτω ταινιάκι τὸ ἔχουμε δημοσιεύσει πρὸ καιροῦ. Ὅμως σήμερα τὸ ἀναδημοσιεύω γιὰ δύο λόγους.
Ὁ ἕνας εἶναι τὸ ὅ,τι ἡ ἐπανάληψις εἶναι ἡ μήτηρ πάσῃς μαθήσεως.
Ὁ ἄλλος εἶναι ὁ σχολιασμὸς τοῦ Ἰωάννου Δέμου, ὁποῖος καὶ μοῦ τὸ στέλνει.
Συνέχεια

Τὸ Matrix σήμερα.

Δὲν τὸ ἔχω δεῖ, ἀλλὰ περίπου ξέρω τὴν ὑπόθεσιν.. (Νὰ δῶ πότε θὰ τὸ προλάβω κι αὐτό…)
Ἀλλὰ σήμερα τὸ θέμα τοῦ τίτλου κάπως …παραπλανᾶ!
Μᾶλλον, δὲν παραπλανᾶ ἀκριβῶς… Ἁπλῶς βάζει τὰ πράγματα σὲ μίαν ἄλλην διάστασιν…
Χμμμ. Συνέχεια

Οἱ δῆθεν παρακρούσεις τῶν ἀγορῶν.

Βγαίνουν 2 -3 εὐρωσκουπιδιαραῖοι καὶ κάνουν δηλώσεις γιὰ ἔξοδο τῆς Ἑλλάδας ἀπὸ τὸ εὐρώ… Τσούπ… παθαίνουν παράκρουση οἱ ἀγορὲς καὶ χὰν’ ἡ μάννα τὸ παιδὶ καὶ τὸ παιδὶ τὴν μάννα… Ἀντιβγαίνουν 2 -3 ἄλλες παλιαδερφάδες ἀπὸ τὸ εὐρωμπουρδέλο καὶ διαψεύδουν τίς δηλώσεις γιὰ ἔξοδο τῆς Ἑλλάδος ἀπὸ τὸ εὐρώ… καὶ νάααα ξαναμαναμουρλαίνονται οἱ ἀγορές… Καὶ φυσικά… κάπου ἀνάμεσα στὶς δηλώσεις καὶ τίς διαψεύσεις… κάποιοι κερδίζουν… πολλά…! Συνέχεια

Τὸ ἠλεκτρονικό μας φακέλλωμα.

Μᾶς ἔχουν τόσο πολὺ ἀλλάξει τὴν κατεύθυνσιν τοῦ βλέμματός μας, ποὺ ἔχουμε τελικῶς ἑστιάσει μόνον στὰ ὅσα φαίνονται κι ὄχι στὰ ὅσα πράγματι συμβαίνουν. 
Ἡ κάρτα τοῦ πολίτου, τὸ ἠλεκτρονικὸν φακέλωμα καὶ ἡ συστηματική μας παρακολούθησις, μέσῳ δορυφόρων, εἶναι μερικὰ ἀπὸ αὐτὰ ποὺ ἔχουν συμβεῖ καὶ δὲν ἀντιδράσαμε διόλου!
Μία τεραστία φυλακή, τόσο μεγάλη, ἀλλὰ καὶ τόσο σκοτεινή, ἴσα γιὰ νὰ μὴν ἀντιλαμβανόμαστε πὼς εἶναι φυλακή….
Σὰν νέφος τὴν βλέπουμε… Σὰν καταχνιά… Καὶ διαρκῶς τὰ γεγονότα ἐναλλάσσονται τὸ ἕνα τοῦ ἄλλου , μὲ τἐτοιους ῥυθμούς, ὥς τέ νὰ μὴν προλαμβάνουμε νὰ τὰ καταγράφουμε καὶ νὰ τὰ συνειδητοποιοῦμε. 
Πότε θά καταπέσῃ ὅλο αὐτό;
Χμμμμ… Ὅταν τὸ μάτι μας θὰ καθαρίσῃ ἀπόλυτα! Συνέχεια

Βγᾶλε τώρα τὶς φωτογραφίες στὸν «ἀέρα» κι ἀπὸ Δευτέρα τὸ ξεφουσκώνουμε…

Πέφτουν κι ἐκλογὲς στὸ μέσον…
Ἡ κοινὴ  γνώμη ἔχει κι ἕναν φόβο μὲ τὶς ἐπιδημίες…
Δῶσε μεγάλε, δῶσε γιὰ νὰ σώσῃς κάτι… 
Διότι ἐὰν δὲν δώσῃς τώρα, αὔριο θὰ σὲ κατασπαράξουν!
Ὅλους δῆλα δή..  Συνέχεια