
«… divide et impera…»
Διαίρει καὶ βασίλευε…
Διαχρονικό… Ἐπίκαιρο… Συμβαίνει τώρα….!!!
Ἀλλά, ἐσύ, ἐπειδὴ βλέπεις τὴν σκιά σου νὰ μεγαλώνῃ…
…νομίζεις ὅτι ἐψήλωσες….!!! Συνέχεια

«… divide et impera…»
Διαίρει καὶ βασίλευε…
Διαχρονικό… Ἐπίκαιρο… Συμβαίνει τώρα….!!!
Ἀλλά, ἐσύ, ἐπειδὴ βλέπεις τὴν σκιά σου νὰ μεγαλώνῃ…
…νομίζεις ὅτι ἐψήλωσες….!!! Συνέχεια
Μεγάλα παιδιὰ θὰ μείνουμε…Οἱ διαπιστώσεις τοῦ Νικόλα εἶναι καὶ δικές μου.
Ἀπὸ τὴν πρώτη στιγμὴ κατάλαβα πὼς αὐτὸ ἐδῶ τὸ ἐργαλεῖο εἶναι μᾶλλον κάτι ἄλλο ἀπὸ αὐτὸ ποὺ φαίνεται ἀρχικῶς.
Ὅλα ξεκινοῦν ἀπὸ τὴν θέσιν τῆς λέσχης ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ.
Ἀπὸ ἐκεῖ ποὺ λαμβάνονται ΟΛΕΣ οἱ ἀποφάσεις, οἱ ὁποῖες μᾶς ἀφοροῦν.
Ἐκεῖ ποὺ κάποιοι ἀποφασίζουν γιὰ τὸ ποιοὶ θὰ μᾶς κυβερνήσουν, πότε, γιὰ πόσο, τὶ θὰ μᾶς ἁρπάξουν, πότε, πόσα θὰς μᾶς ἀφήσουν ὥς ψίχουλα γιὰ νὰ ἐπιβιώνουμε…
Γενικῶς, τὸ ζήτημα τῆς λέσχης αὐτῆς, καθῶς ἐπίσης καὶ κάθε λέσχης ἐπικυριάρχων (ναὶ καλέ, αὐτὸ εἶναι…) εἶναι ἡ δική μας ἐνασχόλησις μὲ κάθε τί ἄσχετον, πρὸ κειμένου αὐτοὶ νὰ μᾶς ἄγουν καὶ νὰ μᾶς φέρουν κατὰ πῶς τοὺς βολεύει. Συνέχεια

Όλα δείχνουν, πως τα σχέδια των Ερπετοειδών, για την εγκαθίδρυση της Παγκόσμιας κυριαρχίας τους, που σαν plane A, ήταν η τεχνητή οικονομική κρίση και η κατάρρευση των εθνών, βαίνουν καλώς και φτάνουν στην τελική ευθεία.
Συνέχεια
Πόση βρωμιά σ’αυτή τη χώρα;
Πόση διαφθορά; Για πόσο χαϊβάνια μας περνούσαν όλα αυτά τα χρόνια και πόσο κουτόχορτο μας πουλούσαν από τις φυλλάδες τους κι εμείς πληρώναμε κι από πάνω για να το καταπιούμε αμάσσητο;
Τι απόστημα ήταν αυτό που τώρα έσπασε κι έπνιξε όλη την χώρα;
Τι άλλο θα μάθουμε και πόσοι «βασιλιάδες» θα ξεγυμνωθούν ακόμα;
Πρέπει να τελειώνει αυτή η σαπίλα…φτάνει πια! Και γρήγορα μάλιστα..
Αυτή δεν είναι Ελλάδα…Είναι το θλιβερό κατάντημά της και πρέπει να ξεμπερδεύουμε από αυτό.
Συνέχεια

Διότι τόσα πολλὰ μαζεμένα λάθη, τόσες πολλὲς κωλοτοῦμπες, τόσα πολλὰ πήγαινε κι ἔλα, μόνον στὶς ἐξῇς περιπτώσεις θὰ μποροῦσαν νὰ συμβαίνουν: