Σήμερα μέ ἒχει πιάσει τό τῆς …ἀναδημοσιεύσεως μου…Ἒχω σοβαρότατους λόγους ὃμως!
Διάφοροι φίλοι μοῦ τηλεφωνοῦν ἐδῶ καί μερικές ἡμέρες καί μέ ἒχουν κυριολεκτικῶς παλαβώσει!
Αὐτό μέ τούς μουσαφιραίους πού μᾶς …φέρνουν, κάποιοι τό πίστεψαν καί ἑτοιμάζονται γιά νά τούς ὑποδεκτοῦν!!!
Δέν ἒχω πρόβλημα βρέ παιδιά! Κατά βάθος εἶμαι φιλόξενη!
Τό λέει καί τό ὂνομά μου ἀλλως τε! Φιλονόη Πόντου! Ἐμείς οἱ Πόντιοι εἲμαστε ἀκραῖα φιλόξενοι! Τόσο πού καταλήξαμε νά δόσουμε τόσο πολύ θᾶρρος σέ κάποιους …«χωριᾶτες»! Καί οἱ «χωριᾶτες» αὐτοί, παρεξηγῶντας τίς καλές μας προθέσεις, μᾶς πέταξαν μακράν τῶν παναρχαίων ἑστιῶν μας!



