Νέα τάξις καί παγκόσμιος διακυβέρνησις ἢ Τά μουσαφιριά! (μέρος Γ’)

Σήμερα μέ ἒχει πιάσει τό τῆς …ἀναδημοσιεύσεως μου…Ἒχω σοβαρότατους λόγους ὃμως!

Διάφοροι φίλοι μοῦ τηλεφωνοῦν ἐδῶ καί μερικές ἡμέρες καί μέ ἒχουν κυριολεκτικῶς παλαβώσει!

Αὐτό μέ τούς μουσαφιραίους πού μᾶς …φέρνουν, κάποιοι τό πίστεψαν καί ἑτοιμάζονται γιά νά τούς ὑποδεκτοῦν!!!

Δέν ἒχω πρόβλημα βρέ παιδιά! Κατά βάθος εἶμαι φιλόξενη!

Τό λέει καί τό ὂνομά μου ἀλλως τε! Φιλονόη Πόντου! Ἐμείς οἱ  Πόντιοι εἲμαστε ἀκραῖα φιλόξενοι! Τόσο πού καταλήξαμε νά δόσουμε τόσο πολύ θᾶρρος  σέ κάποιους …«χωριᾶτες»!  Καί οἱ «χωριᾶτες» αὐτοί, παρεξηγῶντας τίς καλές μας προθέσεις, μᾶς πέταξαν μακράν τῶν παναρχαίων ἑστιῶν μας!

Συνέχεια

Νέα τάξις καὶ παγκόσμιος διακυβέρνησις ἤ, ἡ νέα τάξις, οἱ …«ἐξωγήινοι καὶ οἱ …«παραπληροφορημένοι»! (μέρος Β’)

Φρέσκα νέα στό διαδίκτυον! Δέν εἶναι τρία τά διαστημόπλοια πού μᾶς ἒρχονται τελικῶς ἀλλά ΠΕΝΤΕ!!! Τό ἓνα παραμένει στά 240 χιλιόμετρα μήκους (242 γιά τήν ἀκρίβεια) καί τά δύο φθάνουν στά 200 χιλιόμετρα μήκους! Μάλιστα ἒχουν βγάλει καί τό πόρισμα: ἒρχονται μέ κακές διαθέσεις!! (Τώρα ἀπό ποῦ τό βγάζουν αὐτό τό συμπέρασμα…. δέν μᾶς λένε!! Φαντάζομαι πώς θά ἒχουν κάποιες πληροφορίες ἐκ τῶν ἒσω!)

(Λεπτομέρειες στό DEFENCENET . )

Διαβάζω ἐπίσης ὃτι οἱ Κινέζοι κατηγοροῦν τούς Ἀμερικανούς γιά τήν μυστικοπάθειά τους. Καί μέ τό δίκιο τους τά παιδιά! Τί περίμεναν τά ἀμερικανάκια; Νά πᾶνε ἀδιάβαστα τά κινεζάκια χωρίς ἐνστάσεις;

Συνέχεια

Νέα τάξις καί παγκόσμιος διακυβέρνησις! (μέρος Α’)

Σήμερα θά κάνω μίαν ἀναδημοσίευσι ἀπό τό φιλικό ἱστολόγιο ΤΟΞΟΤΗΣ.

Ἒχω ἐκνευριστεῖ ἀπό τά πολλά κι ἐπαναλαμβανόμενα δημοσιεύματα σχετικῶς μέ τά ὃσα μᾶς ἒρχονται ἀπό τό ….διάστημα!

Λίγος προβληματισμός εἶναι ἀπαραίτητος!

Ἂς μήν καταπίνουμε ἀμάσητα ὃσα μᾶς σερβίρουν!

Τό πιθανότερον εἶναι νά μήν εἶναι γιά τό καλό μας!

Τό ἂρθρο πού σᾶς μεταφέρω σήμερα εἶναι μετάφρασις ἀπό τό γερμανικό περιοδικό NEXUS (Δεκέμβριος 2008!).

Κάποιοι μᾶς προειδοποιοῦν ἐδῶ  καί χρόνια γιά τούς στόχους τῆς Νέας Τάξεως, ἀλλά ἐμείς βλέπουμε μόνον τούς πόνους τῆς τσέπης μας! (Ὃταν ὑπάρχουν φυσικά καί μᾶς ξεβολεύουν!)

Φιλονόη.

Συνέχεια

2012 ἢ 2021;

Ἀπό τίς ἀρχές τῆς δεκαετίας τοῦ  ’70 κυρίως (κι ὂχι μόνον), διάφορες πληροφορίες «διαρρέουν» κατά καιρούς, ἀναφορικῶς μὲ τήν “ἐπιστήμη” τῆς Οὐφολογίας!  Κατά καιρούς εἶναι ἀρκετοί αὐτοί ποὺ ἒχουν δεῖ, καταγράψει, μαγνητοσκοπήσει, ἀκούσει, φανταστεῖ, ἀνακαλύψει,  δημιουργήσει κλπ κλπ διάφορες ἱστορίες μέ  πρωταγωνιστές τά Ἀγνώστου Ταυτότητος Ἱπτάμενα Ἀντικείμενα!

Ἡ ἐπίσημος ἐπιστημονική κοινότητα μοιράζεται σέ κάποιους  πού δέχονται καί σὲ κάποιους ἂλλους (μᾶλλον περισσοτέρους) πού ἀρνοῦνται ὃλα τά παραπάνω. Στήν Ἑλλάδα μας μάλιστα, ὑπῆρξε ἓνας ἐξαίρετος ἐπιστήμονας πού εἶχε ἀσχοληθεῖ  σοβαρότατα μέ τὸ ζήτημα τῶν ΑΤΙΑ στό μεγαλύτερο τμῆμα τῶν ἐπιστημονικῶν του ἀναζητήσεων. Ὁ Παῦλος Σαντορίνης!* (Σχετικῶς μέ τόν κο Σαντορίνη μέ ἒχει ἐνημερώσει ὁ φίλος Ἀντώνης Θεοδωράκης. Ἐπιφυλάσσομαι συντόμως νά δημοσιεύσω κάποια κείμενα.)

Συνέχεια

Εἶναι τά δάνεια ἐργαλεῖα χειραγωγήσεως κι ἐλέγχου;

Ὁ άγαπητός διαδικτυακὸς φίλος Ἀντώνης Ἀνδρουλιδάκης μοῦ ἒστειλε πρό ὁλίγου τίς σκέψεις του ἀναφορικῶς μέ τά δάνεια τῶν “δημοσίων” ταμείων μας,  τούς “διαχειριστές”  τους καί τά ὃσα ἀναμένουμε λίαν συντόμως.

Θά  ἒλεγα ὃτι μέ πρόλαβε!

Ἢθελα νά γράψω γιά τήν σχέσι πού ἒχουν κάποια γεγονότα πού ζοῦμε σήμερα μέ κάποια ἂλλα, πρό 190 ἐτῶν, πού παρέδωσαν τήν πατρίδα μας στά χέρια ἀετονύχιδων καί κομπιναδόρων.

Θά θυμηθῶ μόνον ἓνα περιστατικό καί θά ἀφήσω τόν Ἀντώνη νά τά πῇ καλλίτερα καί ἀναλυτικότερα.

Πολλοί ἀγωνιστές, μετά τήν ἂφιξι  τῶν δανείων στά χέρια τῶν τότε κυβερνώντων, ἒγιναν ὑποχείρια τους καί αἰχμή ἑνός δόρατος πού ὁδήγησε στίς γνωστές ἐμφύλιες διαμᾶχες! Μεταξύ αὐτῶν καί ὁ Παπαφλέσσας. Στήν μνήμη μας παραμένει ὡς ἣρως γιατί πέρασε μέσα ἀπό τήν κάθαρσι μέ τήν θυσία του στό Μανιάκι.  Ἀλλά τό χρῆμα κι ὁ παράς ἦταν κακός σύμβουλος καί φίλος του….

Συνέχεια

Τελειώσαμε μέ δαὒτους! Ἐπί τέλους!

*  Δέν ἀναμένονται ἀντιδράσεις τῶν πολιτῶν σέ ὃλη τήν ἐπικράτεια λόγῳ τῶν οἰκονομικῶν μέτρων.  Οἱ πολῖτες τά θεωροῦν δικαίως ληφθέντα καί δεικνύουν τήν ἀνάλογον ὑπομονήν καί σύνεσιν.

* Δὲν ὑπάρχει περίπτωσις νά πτωχεύσουμε γρήγορα. Διαχειριζόμαστε τά οἰκονομικά τοῦ κράτους μέ τρόπον τέτοιον πού τούς κρατᾶμε ὃλους ὁμήρους! Τό ΔΝΤ τό φέραμε γιά νά “μαζέψουμε τά λουριά”  τῶν παραστρατημένων!

Συνέχεια