Ἡ τουρκικὴ μειονότητα κατηγορεῖ τὴν Ἑλλάδα στὴν Unescο γιὰ τὴν ἱστορία!

Για να διαπιστώσουμε άλλη μια φορά,τι φίδια θρέφει στον κόρφο της αυτή η χώρα!

Για να διαπιστώσουμε άλλη μια φορά,σε τι καίριες θέσεις τοποθετεί η Νέα Τάξη,τους ανθρώπους-κλειδιά της!

Είχαμε μια Δραγώνα,στο Υπουργείο Παιδείας,να λύνει και να δένει!

Ποιά;; Συνέχεια

Ἄμεση ἐφαρμογή τῆς ἀποφάσεως τοῦ ΣτΕ γιά τήν ἰθαγένεια

Ὥς γνωστόν, «Αντισυνταγματικές κρίθηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες, από την Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) σε διάσκεψη, κεκλεισμένων των θυρών, οι διατάξεις του Ν. 3838/2010 (νόμος Ραγκούση) που έδωσαν το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι στους αλλοδαπούς που διαμένουν στην Ελλάδα με τη χορήγηση ιθαγένειας. Η Ολομέλεια, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, κινήθηκε στο ίδιο σκεπτικό που είχε διατυπώσει το περασμένο έτος το Δ’  Τμήμα του ΣτΕ , το οποίοι είχε αποφανθεί ότι είναι παράνομες και αντισυνταγματικές οι εν λόγω διατάξεις κρίνοντας ότι το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι στις νομαρχιακές και δημοτικές εκλογές έχουν μόνο Έλληνες πολίτες».

Γιά  νά δοῦμε…..Θά ἐφαρμοστῇ ἡ ἀπόφασις καί πῶς; Ἤ εἶναι πυροτέχνημα τοῦ Σαμαρᾶ γιά ἐσωτερική κατανἀλωσι; Νομίζω δέν μπορεῖ νά κάνη ἀλλοιῶς Συνέχεια

Ἐπιμένει στὰ περὶ συνωστισμοῦ στὴν Σμύρνη ἡ κυρία τῶν 1680 ψήφων!

 

Η περίπτωσή της είναι γνωστή και έχει ασχοληθεί αναποτελεσματικά η επιστήμη μαζί της..
Επιμένει η «κυρία» αυτή, πως η ιστορία είναι ένα εργαλείο, για να το χρησιμοποιούμε κατά το δοκούν κι όπως μας βολεύει ( ή όπως βολεύει τα καρντάσια μας) ,για να κάνουμε την ζωή μας…καλλίτερη!
Να ξεφύγουμε από το αιματηρό παρελθόν!!

Σαν ένα είδος ομαδικής ψυχοθεραπείας ,όπου οι «ασθενείς»
Συνέχεια

Στὸ Βέλγιο σὲ 10 χρόνια δημοψήφισμα γιὰ σαρία. Ἐδῶ πότε;

Στην αρχή,τα πολιτισμένα Ευρωπαϊκά κράτη,είδαν με καλό μάτι ή με αδιαφορία,την μαζική εισβολή των Ισλαμιστών στην Ευρώπη!

Ὁ πολιτισμὸς τοῦ πολυπολιτισμοῦ..

Aν σε φέρει η μαύρη σου η τύχη να συζητήσεις με έναν διεθνιστή αριστερό, εκτός από ηρεμιστικά που πρέπει να έχεις πάρει πιο πρίν, θα τον ακούσεις να σου λέει για τον κόσμο και δη την Ελλάδα που ονειρεύονται, τα εξής..

Συνέχεια

Τὸ ὑστερικὸ ξέσπασμα τῆς ΕΛΜΕ Σάμου.

Τὸ διάβασα, τὸ ξαναδιάβασα καὶ προσπάθησα νὰ καταλάβω τὴν λογική τους.
Διότι ἐξ ὅσων ἀντιλαμβάνομαι, τὸ πρόβλημά τους εἶναι διπλό. Ἀπὸ τὴν μία φοβοῦνται τὴν ἀλήθεια, ποὺ τόσο ἐπιμελῶς ἔθαψαν καὶ παρεποίησαν τόσες δεκαετίες, κι ἀπὸ τὴν ἄλλην τί θά γίνῃ; Θά γίνουν ὅλοι χρυσαυγίτες;
Τούς πέρασε μήπως ἀπό τόν ἀνύπαρκτον νοῦ τους, πώς πολύ πιθανόν κάποιος νά μιλᾶ μέ Ἔρωτα γιά τήν Ἑλλάδα, μέ Συνέχεια