Στούς μουσουλμάνους ἐλπίζει πλέον τό ΠΑ-ΣΟΚ…

Δέν μᾶς διευκρίνησαν. Σιϊτες εἶναι ἡ σουννίτες;

Ὅλα εἶναι πιθανά γιά τό ἀπό-κομμα τοῦ Μπενίτο Βενιζελίνι. Ἐ, ρέ γλέντια. Ἔχουμε νά δοῦμε πολλά καί θά γελάσουμε πολύ μέ τίς ἐπιλογές τῶν τελευταίων πασόκων πού ἔχουν ἀπομείνει. 

Ἐπειδή, λοιπόν, ἔχουν ἀπομείνει τρεῖς καί ὁ κοῦκκος στήν πα-σοκική συμμορία ἔβαλαν πλώρη γιά τούς μουσουλμάνους. Νεοναζισμός, Χρυσή Αὐγή, ῥατσισμός καί τά τοιαῦτα. Αὐτά εἶναι τά σπουδαῖα προβλήματα τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ, σήμερα. Ἄν περνοῦν καλά οἱ κάθε λογῆς τυχάρπαστοι πού μᾶς κουβαλήθηκαν ἐδῶ. Αὐτοί ὅμως εἶναι πλέον ἡ ἐκλογική του πελατεία. Ἄντε νά τούς μάθουν καί τί σημαίνει «ῥουσφέτι». Συνέχεια

Τό Πα-σοκ ἀντιδρᾶ στό πάγωμα τοῦ λαθρονόμου Ῥαγκούση

Μά λογικό εἶναι. Ψήφισε τό νόμο γιά νά ἑλληνοποιῇ τόν κάθε τυχάρπαστο τοῦ πλανήτου ἀφοῦ οἱ Ἕλληνες πατριῶτες τοῦ γύρισαν τήν πλάτη.

Γιά νά εὑρίσκεται πάντοτε στήν ἐξουσία (λέμε τώρα). Ἀλλά δέν τοῦ προέκυψε.

Μία εἰκόνα χίλιες λέξεις

Συνέχεια

Ἡ ὀπισθοδρόμησις τοῦ ἀραβικοῦ κόσμου

Εὐτυχῶς πού ἔκαναν κι αὐτοί τήν ἐπανάστασί τους καί πᾶνε ἀπό τό κακό στό χειρότερο. Κάποιοι δέν θέλουν νά τούς ξυπνήσουν. Ἔτσι μποροῦν νά ἐφαρμόσουν τά σχέδια τους στήν περιοχή μέσω τοῦ ἐλέγχου τῶν ἀραβικῶν πληθυσμῶν. 

Μέ ἐργαλεῖο τόν σκοταδισμό τοῦ ἰσλάμ προωθοῦν τίς κοινωνίες τοῦ μουσουλμανικοῦ κόσμου στό χθές καί στόν ζόφο.

Συνέχεια

Βουλιάζει ἡ Μυτιλήνη ἀπό λαθροεποίκους (φωτογραφίες)

Τί θά τούς κάνουμε ὅλους αὐτούς κ. Τσιτσιδοκέφαλε; Μᾶλλον, κ. ἀκατοίκητε; Ποιός θά τούς ταΐση; Ὁ Ἑλληνικός λαός; Ὁ λαός μας ταΐζει τούς ἀνέργους πού ἐσεῖς καί τό συνάφι σας δημιουργήσατε, τούς κρατικοδίαιτους κηφῆνες – σάν τήν ἀφεντιά σας – καί ὅλους τούς γύπες – τοῦ ἰδίου συναφιοῦ μέ σᾶς – πού λυμαίνονται τόν ἱδρώτα καί τό αἷμα του. Καθώς ἐπίσης καί τούς γύπες τίς εὐρώπης καί τοῦ ΔΝΤ. 

Δέν περισσεύει τίποτα ἄλλο γιά κανέναν. Ἄρα θά τούς ἀμολύσετε στούς πεζόδρομους τῶν μεγαλοπόλεων νά κλέβουν τό ὑστέρημα τῶν δυστυχισμένων κατοίκων αὐτοῦ τοῦ τόπου. Λακέδες. Συνέχεια

Βιβλίο Δημοτικοῦ προτρέπει τὰ Ἑλληνόπουλα νὰ επισκεφθοῦν τὸ… τζαμὶ τῆς περιοχῆς τους!!

Eίπαμε..πάνω απ’όλα ο πολυπολιτισμός!

Κι όταν εννοούμε πολυπολιτισμό,εννοούμε να ξεχάσουμε εμείς τα δικά μας και να μάθουμε τα….

« καλά» του Ισλαμισμού! Γιατί,δεν έχω ακούσει ποτέ και πουθενά,εκτός κι αν  κάνω λάθος,σε κανένα σχολείο μουσουλμανικής χώρας ,σε κανένα σχολικό τους  βιβλίο ,να προτρέπουν τα μουσουλμανόπαιδα να επισκεφτούν την εκκλησία της γειτονιάς  τους ,για να συλλέξουν πληροφορίες για τον Χριστιανισμό!

Συνέχεια

Καὶ ἡ ΝΕΤ ἀγόρασε τουρκικὴ σειρά!!!

Έζησα να το δω κι αυτό!
Στην κρατική τηλεόραση, να δω Τούρκικα σήριαλ! (Θα μου πεις, εδώ ζήσαμε να δούμε, νόμο του Ελληνικού κράτους, για την εκμάθηση της Τουρκικής γλώσσης στα σχολειά μας …στο σήριαλ θα κολλήσουμε;;;).

Συνέχεια