Γράφει ο Μάνος Ηλιάδης
περιοδικό “Επίκαιρα”
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: Ἰσλαμιστές καὶ ..ἰσλαμολάγνοι
Κῦττα τὶ ἔκανες!!

Το θέμα, δεν το αναδεικνύω για τον Μπουτάρη!
Ἂλλη ολοσχερώς καμένη περιπτωσάρα απ΄ όπου κι αν το δεις!
Αυτός για μένα, είναι ανάξιος λόγου και οποιασδήποτε αναφοράς στο όνομά του,διότι δίνουμε αξία σε κάποιον που δεν αξίζει.
Η αναφορά γίνεται για τους Θεσσαλονικείς και μόνον!
Για να δουν και να καταλάβουν τι έκαναν είτε με την ψήφο τους,είτε με την αποχή τους,ώστε να τους γίνει μάθημα,ότι η ψήφος είναι πολύ σπουδαία υπόθεσις!
Καμαρώστε ακόμα μία φορά!!
Συνέχεια
Ἀρχισε νά ῥαγἰζῃ τό μέτωπο ἀναρχικῶν καί λαθρομεταναστῶν
Στό προχθεσινό συλαλλητήριο ἀναρχικῶν καί λαθρομεταναστῶν, ὡρισμένοι πακιστανοί ἐξυλοκόπησαν τούς «ὁμοϊδεάτες» καί ὑποστηρικτές τους. Αὐτό ἦταν ἕνα δείγμα καί μία προειδοποίησις. Ὡρισμένοι ἔχουν ἀρχίσει νά ἀναρωτοῦνται καί νά προβληματίζονται γιά τήν πολιτική πού ἀκολουθεῖται.
Οἱ φανατικοί ἀφγανοπακιστανοί (καί ὄχι μόνο) δέν κατεβάζουν τόν πῆχυ.Τώρα πού ἔβαλαν πόδι στήν Ἑλλάδα καί ἔχουν ἀποκτήσει δικαιώματα θά καπελλώσουν τούς ἀναρχοαριστρούληδες.
Γνωρίζω πάρα πολλούς «ἀριστερούς» πού εἶναι πατριῶτες καί δέν ἀνέχονται νά βλέπουν τήν χώρα νά ἰσλαμοποιεῖται.
Τά μεγάλα κεφάλια, βεβαίως, δέν πρόκειται νά ἀλλάξουν μυαλά. Ἄλλωστε κερδίζουν ἀπ΄αὐτή τήν ὑπόθεσι. Ἄς ἐλπίσουμε πώς δέν εἶναι πολύ ἀργά.
Ἑτοιμάζουν «ἀραβική ἄνοιξι» στήν Ἑλλάδα;
Κατ΄ἀρχάς, δέν πρέπει νά τήν λέμε «ἀραβική ἄνοιξι». Μουσουλμανική ἄνοιξι πρέπει νά τήν λέμε.
Πόσοι πόλεμοι καί πόσες ἀναταραχές ἔχουν γίνει παγκοσμίως λόγω τοῦ θρησκευτικοῦ φανατισμοῦ; Ποιοί κρύβονται πίσω ἀπ΄ ὅλα αὐτά καί πού εὑρίσκονται;
Μόνο πού στήν προκειμένη περίπτωσι δέν τίθεται θέμα μόνο θρησκευτικοῦ φανατισμοῦ ἀλλά ἡ ὑπόθεσις, ἀπ΄ ὅπου κι ἄν ἐκπορεύεται, στοχεύει στήν κατάκτησι ἐξουσίας.
Ποιός και γιατί εκπαιδεύει σε ανορθόδοξο πόλεμο πακιστανούς;
Γιατί δηλώνουν «σύριοι» οι Συνέχεια
Μέ βαθμό 2,5 εἰσάγονται οἱ μουσουλμάνοι στά Πανεπιστήμια
Ὁ ἀνθέλλην ΓΑΠ, βεβαίως, ἐψήφισε τόν συγκεκριμένο νομοσχέδιο ὅταν ἦταν ὑπουργός παιδείας. Ὅποια ἀνθελληνική προσπάθεια ἀκούγεται, τόν λαομίσητο πολιτικό θά βρῇτε ἀπό κάτω.
Τούς βοηθοῦμε, κιόλας, νά ὑπερέχουν. Ὁ Ἀντωνάκης καί ἡ Νέα Δημοκρατία πού θά ἔβαζε τά πράγματα στήν θέσι τους, βεβαίως, συνεχίζουν τήν ἴδια πολιτική. Ἀπ΄ ὅτι διαβάζω ἔχουμε τήν παγκόσμιο ἀποκλειστικότητα.
Ἀπέτυχες στίς Πανελλαδικές; Ἄλλαξε θρήσκευμα!!!
Εάν αυτό, δεν είναι ρατσισμός κατά των Ελλήνων, τότε τι είναι;;;
Εμπνευστής του «δίκαιου» αυτού νομοθετήματος;; Χα!! Μαντέψτε…! Συνέχεια


