Ἡ πλατεία τοῦ Ντροπιάσματος!

Ἤ διαφορετικῶς, ἡ πλατεία Συντάγματος!
Ἐκεῖ κάποτε ὁ Μακρυγιάννης, μαζὺ μὲ Ἕλληνες πολεμιστές, ἀξίωναν Σύνταγμα.
(Ἀνεξαρτήτως τοῦ ἐὰν συμφωνῶ, ναί, ἐκεῖ ἀγωνίσθηκαν Ἕλληνες γιὰ τὴν Ἑλλάδα!)
Ἐκεῖ κάποτε Ἕλληνες, ποὺ εἶχαν πολεμήσει πρὸ κειμένου νὰ εἶναι ἐλεύθεροι ἀπὸ σουλτάνους καὶ φιρμάνια καὶ Γενιτσάρους, ξανάγραψαν τὴν ἱστορία.
Συνέχεια

Κράτος ἐν κράτει οἱ λαθρομετανάστες

Δέν τό πίστευα αὐτό πού ἔβλεπα, ἐχθές. Πακιστανοί, Ἀφγανοί καί ὅλων τῶν εἴδῶν οἱ λαθρομετανάστες μέ τήν ὑποστήριξι τῶν γνωστῶν ἀνθελλήνων προοδευτικῶν ἀριστερούληδων εἶχαν κατεβεῖ στήν πλατεία Συντάγματος, μπροστά στήν βουλή, διεμαρτύροντο καί ἀπαιτοῦσαν τί καί ἀπό ποιόν;

Μποροῦμε ἐμεῖς νά πᾶμε στήν Ἰσλαμαμπάντ καί νά διαμαρτυρηθοῦμε γιά τήν εἰσβολή τῶν λαθροεποίκων πακιστανῶν στήν χώρα μας; Μποροῦμε;

Θά μᾶς Συνέχεια

Don’t disturb please!!

H Πακιστανική σημαία με την ημισέληνο ανεμίζει στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ Σύνταγμα!
Οι μισθωμένοι πράκτορες της Νέας Τάξης Πραγμάτων,του Σόρος και της παρέας του εν πλήρει απαρτία!

Οι μόνοι που λείπουν είναι ο λαός αυτής της χώρας και η ανύπαρκτη ηγεσία του!
Ή μάλλον όχι…ο λαός αυτής της χώρας είναι εδώ κι είναι καλά…Είναι σε λουλουδοπόλεμο αυτήν την εποχή ή χορεύει στα πανηγύρια εν μέσω πυρκαγιάς εντός κι εκτός παρενθέσεως το ”πυρκαγιά”…γι’αυτό μην ενοχλείτε!!!

Αχ Ελλάδα μου…τουλάχιστον να τελειώσεις γρήγορα..το αργό πονάει πολύ… Συνέχεια

Ἀλλοδαποί ἐπετέθησαν σὲ… κοντοκουρεμένους!

Κ.Δένδια με τους αντιρατσιστικούς σας νόμους,αυτά υπέπεσαν στην αντίληψή σας;;

Ολοι εσείς που ακόμα και σήμερα,τώρα αυτήν εδώ την στιγμή,με τα όσα συνέβησαν και τα όσα συμβαίνουν στην πατρίδα που γεννηθήκατε,που κληρονομήσατε από τους προγόνους σας,ακόμα και τώρα,δεν βλέπετε το πρόβλημα όχι μόνο με τους λαθρομετανάστες αλλά κυρίως με αυτούς που κρύβονται πίσω από τους λαθρομετανάστες;;
Συνέχεια

Ῥατσισμός κατά Ἑλλήνων (χριστιανῶν) καί στό στράτευμα (ἔγγραφο)

Τό παρακάτω ἔγγραφο μοῦ τό ἔστειλε ἕνας φίλος. Ἐστάλη σέ ὅλες τίς στρατιωτικές μονάδες τοῦ στρατοῦ ξηράς ἀπό τό Ὑπουργεῖο Ἐθνικῆς Ἀμύνης, ὡς ἐπεῖγον, παρακαλῶ. Θέμα; Ἄδειες προσωπικοῦ. Οἱ μουσουλμάνοι ὁπλίτες δικαιοῦνται 5ημέρου ἀδείας, πέραν τῶν προβλεπομένων γιά νά ἑορτάσουν τό «ραμαζάνι». Ὅλοι ἀνεξαιρέτως.

Τούς βοηθοῦν κιόλας νά ἑορτάζουν. 

Γιατί δέν ἐδόθη ἄδεια καί στούς χριστιανούς νά ἑορτάσουν τήν Συνέχεια

Μαθητής ἐγκατέλειψε τήν χορωδία τοῦ σχολείου του, γιατί ἔπρεπε νά τραγουδήσῃ: «Δέν ὑπάρχει ἄλλη ἀλήθεια ἐκτός ἀπό τόν Ἀλλάχ»

Ti διάβολο γίνεται εδώ μου εξηγεί κάποιος;; Γιατί ΟΛΟΙ στον δυτικό κόσμο,πρέπει με κάποιον τρόπο να αποδεχτούμε το Ισλάμ και τους Ισλαμιστές;;Τι προσπαθούν να πετύχουν τα  επικυρίαρχα τέρατα;;

Συνέχεια