Ἢ μᾶς δουλεύει ψιλό γαζί! Διότι κάτι δὲν πάει καλά… Ἐχθές τὰ λέγαμε πάλι ἀλλὰ δὲν ξέραμε τὴν συνέχεια… (Δὲν τίθεται θέμα ΑΟΖ)
Νὰ τὸν στείλουμε γιὰ ίδιαίτερα στὸν Καρυώτη; Νὰ τὸν πάρουμε ἀπὸ κοντὰ καὶ νὰ τοῦ ἐξηγήσουμε; Ἢ χαμένο θὰ πάῃ τὸ λογίδριο;
Θάβουν την ΑΟΖ για να μη στενοχωρήσουν την Τουρκία





