Ὅλοι οἱ διαγραφέντες, οἱ δυσαρεστημένοι (πού λέει ὁ λόγος) καί οἱ τζάμπα μάγκες – πού λέει καί ὁ καινούργιος ἐθνοπροδότης μας, Ἀντωνάκης – εὑρίσκουν καταφύγιο στήν ΔΗ-ΜΑΡ.
Τό πασοκικό ὑποκατάστημα, ἔτσι γιά νά μή καταρρεύσῃ τό σύστημα καί μείνουν ἄνεργοι οἱ πολιτικάντηδες τῆς συμφορᾶς.
Καί οἱ ἀνεγκέφαλοι Ἕλληνες «τσιμποῦν», ἀφοῦ στίς κατευθυνόμενες ἀπό τήν τετάρτη ἐξουσία δημοσκοπήσεις φέρνουν πρῶτο σέ προτιμήσεις τόν ἀρχηγό της, ὡς καταλληλότερο.
Ἡ Μιλένα καί ὁ Ἀλέκος στήν ΔΗΜΑΡ;
Σύμφωνα με την Ισοτιμία, η Μιλένα Αποστολάκη και ο Αλέκος Παπαδόπουλος είναι Συνέχεια

Ἐδῶ καὶ λίγες ἡμέρες καταγγέλλουμε διαρκῶς τὴν ἀδυναμία ὑπάρξεως βο(υ)λῆς μὲ λιγοτέρους τῶν 300 βο(υ)λευτῶν. Τὸ γνωρίζουν. Τὸ ξέρουν τόσο καλά, ποὺ ἐβιάσθησαν ταχύτατα νὰ ἀντικαταστήσουν κάτι Στασινούς, κάτι Ζοῦνες, κάτι Λέγγες…

Ἐλαχιστοποιοῦνται οἱ πιθανότητες ὁ Γιῶργος Παπανδρέου νά ἡγηθῇ τοῦ ΠΑΣΟΚ στίς ἐθνικές ἐκλογές ἤ νά εἶναι ἐκ νέου ὑποψήφιος γιά τήν ἡγεσία του, ὅπως τουλάχιστον, ἐκτιμοῦν τίς τελευταίες μέρες στελέχη τοῦ κόμματος. Πολλά θά ἐξαρτηθοῦν βέβαίως, καί ἀπό τίς ἐξελίξεις σέ κυβερνητικό ἐπίπεδο καί ἀπό τό πότε θά στηθοῦν οἱ κάλπες. Γι΄αὐτό καί ὁ ἴδιος συνεχίζει τήν προσπάθεια γιά νά κερδίσῃ χρόνο.