Ἀνταρσία στό πα-σόκ;

Τώρα ξυπνήσατε πουλάκια μου. Τώρα πού βουλιάζει τό πλοῖο τό ἐγκαταλείπετε γιά νά μπεῖτε σέ ἄλλο; Ἀργάμιση! Σᾶς πήραμε χαμπάρι…

Ἀνταρσία τριῶν μελῶν τοῦ Ε.Σ. τοῦ πασόκ. Ζητοῦν ἐκλογές καί ἀλλαγή τῆς ἡγεσίας

Με ανοιχτή επιστολή – βόμβα τρία μέλη του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, οι Συνέχεια

Ἡ θητεία τοῦ Παπανδρέου στό πασόκ λήγει σέ 4 μῆνες

Ἡ θητεία τοῦ Γ. Παπανδρέου λήγει. Θά τηρήση τό καταστατικό τοῦ πασόκ;

O Γ. Παπανδρέου εκλέχθηκε πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ στις 11/11/2007 μέσα από εκλογικό σώμα εκατοντάδων χιλιάδων μελών και φίλων του κόμματος του.Σύμφωνα με το καταστατικό του κόμματος, ο πρόεδρος «εκλέγεται άμεσα από τα μέλη και από τους φίλους του κινήματος κάθε τέσσερα χρόνια».Άρα σε τέσσερις μήνες από σήμερα λήγει η θητεία του.Το Εθνικό Συμβούλιο πρέπει σύντομα να αποφασίσει για τη διενέργεια της νέας εκλογής. Και από εδώ ξεκινούν πολλά και μεγάλα ερωτήματα: Θα τηρήσει o Γ. Παπανδρέου το καταστατικό και θα ζητήσει την επανεκλογή του ή θα το καταπατήσει; Θα ξανατολμήσει την ίδια διαδικασία που ο ίδιος όρισε; Συνέχεια

Περίεργες δηλώσεις ἀπό βουλευτή τοῦ Πασόκ στήν Ξάνθη

Τό τί γίνεται στήν Θράκη τό ὑποψιαζόμαστε ὅλοι. Ἄλλωστε ἔχουμε ἐνδεἰξεις, ἀποδείξεις μή σᾶς πῶ καί περιμένουμε τά ἀποτελέσματα σέ λίγο καιρό. Ὡρισμένοι, βέβαια, ἔχουν ἀποθρασυνθεῖ – καί καλά κάνουν. Ὁ σοφός λαός μας λέει: «βρίσκουν καί τά κάνουν» καί ἔχει ἀπόλυτο δίκιο.

Τί κρύβεται πίσω ἀπό τίς δηλώσεις τοῦ βουλευτοῦ τοῦ πασόκ, Τσετίν Μάντατζη; Ἐκεῖνος μόνον ξέρει σέ τί ἐντολές ὑπακούει καί τί σχεδιάζουν οἱ ἐξ ἀνατολῶν γείτονες κατά τήν προσφιλῆ τους μέθοδο τῆς ἐπιθετικῆς ἐξωτερικῆς πολιτικῆς καί τῆς μή ὑποχωρήσεως σέ τίποτα, ἐν ἀντιθέσει μέ τήν μέθοδο τῶν ἑκάστοτε (ἀνθ)ελληνικῶν ἐως προδοτικῶν κυβερνήσεων τοῦ ξεβρακώματος. Συνέχεια

Ἡ ἀποκαθήλωσις ἄρχισε ἀπό τό Ἡράκλειο;

Τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ πλήρωσαν … τη μήνυ άγνωστων ατόμων που εισέβαλαν σήμερα το μεσημέρι και τα έκαναν γης μαδιάμ! Μάλιστα ευτυχώς που δεν προκλήθηκαν και βιαιοπραγίες καθώς μέσα στα γραφεία της Νομαρχιακής γινόταν εκείνη την ώρα συνεδρίαση! Συνέχεια

«Ἐγὼ ἢμουν ἡ αὐγοβόλος!»

Μία ἐνδιαφέρουσα τοποθέτησις ἀπὸ τὴν Μαρίνα, τὴν κοπέλα ποὺ αὐγούλωσε τὸν Ὄθωνα. Τὴν βρίσκω ἰδιαιτέρως ἔντιμη, ἂν καὶ ἔχω δηλώσει πὼς πιστεύω ὅτι τὸ μέγιστον πρόβλημά μας δὲν εἶναι τὸ μνημόνιον ἀλλὰ ὁ ἀξιακὸς ξεπεσμός. 

Θὰ τὰ εὕρουν οἱ συμμαθητές;

Ἡ εἴδησις ἀπὸ τό ΛΗΜΕΡΙ. Δὲν γνωρίζω τήν ἀλήθεια της διότι δὲν παρακολουθῶ ποτέ τηλεόρασι.

ΕΙΔΗΣΗ ΣΟΚ Συστάθηκε κοινή επιτροπή ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για το μνημόνιο;;;

Eίδηση σοκ πριν από λίγο στο δελτίο ειδήσεων του Kontra channel στην εκπομπή του Τέρενς Κουίκ, όπου ούτε λιγο ούτε πολύ ενημερωθήκαμε ότι έχει ήδη συσταθεί επιτροπή στελεχών από το ΠΑΣΟΚ και από την Ν.Δ για να βρουν τα κοινά σημεία των δύο κομμάτων ώστε να περάσει το μνημόνιο ΙΙ….
Συνέχεια