Στὸ Ἑλλαδοξεφτιλιστᾶν παρακαλῶ!
Ἀκούσατε κάποιον νά τό κάνῃ θέμα;
Νά ἀποσυρθοῦν μήπως τά ἐπισφαλῆ αὐτά προϊόντα;
Νά ἐνημερωθοῦν οἱ καταναλωτές;
Καὶ οὔτε θὰ ἀκούσουμε!
Τὸ θέμα τῶν πολυεθνικῶν στὸ Ἑλλαδοξεφτιλιστᾶν πλέον ἔχει ξεκαθαρίσει!
Δὲν ὑπάρχει περίπτωσις μὲ αὐτὰ τὰ κουδουνισμένα, καθῶς καὶ μὲ τοὺς λοιποὺς ἀλῆτες, νὰ διαφυλαχθῇ ἀκόμη καὶ τὸ στοιχειῶδες δικαίωμα τῆς ἀσφαλοῦς διαβιώσεως! Συνέχεια


Πρίν ἀπό πολλά χρόνια, ὅλα αὐτά πού ζοῦμε σήμερα θά τά θεωρούσαμε ταινία ἐπιστημονικῆς φαντασίας. Τό χειρότερο ἀπ΄ὅλα εἶναι ὅταν ὁ ἄνθρωπος προσπαθεῖ νά ὑποκαταστήσῃ τήν Φύσι. Ὅταν μᾶς ἐνοχλεί κάτι τό καταργοῦμε ἤ τό ἀντικαθιστοῦμε μέ ἄλλο γενετικῶς τροποποιημένο. Ἤ δημιουργοῦμε ἄλλο πού νά ἀνταποκρίνεται στίς ἀνάγκες καί ἰδιοτροπίες μας.
Πρὶν σᾶς παρουσιάσω τὸ παρακάτω, θὰ καταθέσω προσωπικὴ ἐμπειρία γιὰ τὰ προϊόντα τῆς ἐν λόγῳ ἐταιρείας.