Μαζύ τά φάγαμε;

Νὰ σᾶς πῶ…Τὸ παρακάτω ταινιακάκι εἶναι ἐκπληκτικό, ἀπὸ πλευρᾶς δομημένης σκέψεως, ἐπιχειρημάτων καὶ λόγου.
Ὁ ὁμιλητής Χάρης Οἰκονομόπουλος, μὲ μοναδικὸ τρόπο ἀναλύει τὸ ἐὰν τὰ ἐφάγαμε, ἤ ὄχι, μαζύ, πόσα ἐφάγαμε καὶ ποῦ τὰ …ἐτοποθετήσαμε.
Μὲ ἐξαίρεσι τὸν Πάγκαλο, ποὺ δὲν ἔφαγε κάτι, διότι ἀπὸ κληρονομιὰ κατέχει ὅσα κατέχει, ὅλοι οἱ ἄλλοι, δῆλα δὴ ἐμεῖς, αὐτοὶ καὶ οἱ …«κυβερνῶντες» εἴχαμε στρωθεῖ κάτω καὶ μόνον καταβροχθίζαμε μὲ βουλιμία ὅλα ὅσα ἔπεφταν ἐμπρός μας.
Συνέχεια

Θά μᾶς «κουρεύσουν»;… Δέν θά μᾶς «κουρεύσουν»;… Θά μᾶς «κουρεύσουν»;

Τελικῶς θά καταφέρουμε νά μάθουμε κι ἐμεῖς τό τί μᾶς ἑτοιμάζουν; Θά μπορέσουμε νά γίνουμε λίγο …Κασσάνδρες καί νά προβλέψουμε τό τί μᾶς προετοιμάζουν; Κι ἐάν ὄχι, τότε νά παραμείνουμε στάσιμοι κι ἀκινητοποιημένοι πρό κειμένου νά μᾶς ἔρχονται οἱ κεραμίδες, ἡ μία πίσω ἀπό τήν ἄλλην, δίχως νά ἔχουμε προετοιμασθεῖ καταλλήλως;

Ξέρετε τί πιστεύω τώρα πιά;
Μία χώρα, σὰν τὴν δική μας, ποὺ ἔχει πρὸ πολλοῦ χρεωκοπήσει, ὁ μόνος δρόμος ποὺ τῆς μένει εἶναι νὰ μηδενίσῃ. Μηδενισμός, καὶ μάλιστα ἐξ ἀνάγκης, διότι δὲν ὑπάρχει πλέον ἄλλη ὁδός, σημαίνει αὐτομάτως ὄχι Συνέχεια

Τί μᾶς περιμένει μετά τά μπάνια τοῦ λαοῦ;

Ἦρθε τό καλοκαιράκι. Οἱ κρατικοδίαιτοι ἐθνοκηφῆνες μετά τῶν κρατικοδιαίτων δημοσίων ὑπαλλήλων – τί ἀνάγκη ἔχουν αὐτοί, ἐμεῖς νά εἴμαστε καλά πού τούς ταΐζουμε – θά κατακλύσουν τίς παραλίες καί τά καφενεῖα τῶν τουριστικῶν παραδείσων τῆς Ἑλλάδος, τῆς Εὐρώπης καί ἀλλοῦ. 

Μετά τά μπάνια τοῦ λαοῦ, ὅμως, ἔρχονται νέα μέτρα. Ἐδῶ θά εἴμαστε καί θά τό δεῖτε. Τά κουκιά δέν βγαίνουν. Ἴσως ἄν πεινάσουν καί οἱ τεμπέληδες τοῦ δημοσίου, κάτι νά γίνῃ……. Συνέχεια

Κατήργησαν τόν Ο.Ε.Δ.Β. γιά νά τά δίνουν στούς διαπλεκομένους καναλάρχες καί μεγαλοεκδότες

Ὅλοι μαζύ τρῶνε. Μόνο ὁ λαός μένει νηστικός. 

Κατήργησαν τόν Ο.Ε.Δ.Β. γιά νά δίνουν τίς ἐκδόσεις τῶν σχολικῶν βιβλίων στούς διαπλεκόμενους καναλάρχες καί μεγαλοεκδότες. 

Δεῖτε τά σχετικά Φ.Ε.Κ.: Συνέχεια

Κύριε Πρωθυπουργέ,

Συντοπίτη Αντώνη,

Με την ευκαιρία της, «τίς οίδεν» πόθεν, επιβληθείσης αποφάσεως περί εκπομπής ΜΑΥΡΟΥστις συχνότητες της ΕΡΤ σου αφιερώνω, σε απάντηση των ξένων συγγραφέων που πρόσφατα μνημόνευσες, και των όσων απέδωσες, ως ευθύνη, στους εργαζομένους της ΕΡΤ, δύο ιστορίες του Αισώπου και τρεις παροιμίες του θυμόσοφου λαού μας. Παραλείπω την σε όλους γνωστή ιστορία του Αισώπου για εκείνους που τα «ξένα κακά» τοποθετούν έμπροσθεν τα δε «οικεία» όπισθεν, όπως πράττουν όλοι οι μεγαλόστομοι, πλην, μικρόνοες πολιτικοί της Ελλάδος ΑΝΕΥ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ.

1          Ἀλέκτορες δύο καὶ ἀετός

Συνέχεια

Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευσις ΜΟΝΟΝ μὲ ἐνεργὸ σύνδεσμο καὶ δίχως παρεμβάσεις στὸν τονισμό!!!

Τὰ κείμενα εἶναι πολυτονισμένα.
Ἐὰν κάποιος δὲν βολεύεται, δὲν πειράζει, καλὸν δρόμο νὰ ἔχῃ…
Ὁποιαδήποτε παρέμβασις σὲ κείμενον δηλώνει ἀσέβεια πρὸς τὸν γράφοντα καὶ δική του καφρίλα.

  • Ἐὰν δὲν τοῦ ἀρέσουν αὐτὰ ποὺ γράφουμε, δὲν μᾶς ἐνοχλεῖ. Ὑπάρχουν πολλὲς πορτοκαλιὲς σὲ πολλὰ χωράφια. Ἀπὸ τὸ δικό μας τρεφόμαστε ἐμεῖς!!!
  • Τὰ κείμενά μου δὲν τὰ γράφω γιὰ αὐτοὺς ποὺ θέλουν νὰ κάνουν νούμερα στὰ ἱστολόγιά τους, ἀλλὰ γιὰ αὐτοὺς ποὺ ἀντιλαμβάνονται κάποια πράγματα καὶ θέλουν νὰ συνταξειδεύσουμε. Ὅταν κάποιος δὲν βάζει ἐνεργὸ σύνδεσμο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ σὲ κάποιον ἄλλον, ποὺ πράγματι θέλει νὰ πάρῃ περισσότερες πληροφορίες, ἤ νὰ μοιραστῇ, ἤ νὰ δώσῃ, τὸ δικαίωμα νὰ πράξῃ τὰ αὐτονόητα.
    Αὐτὸς εἶναι ὁ ἕνας λόγος, ποὺ θεωρῶ πὼς εἶναι καὶ ὁ πλέον σοβαρός. Καὶ δυστυχῶς, ἀπὸ ἀλῆτες πήξαμε.

Συνέχεια